Vodatent

Elly

Prima, compleet ingerichte safaritent met heerlijke douche in een prachtige omgeving

Nieuwenkamp

Mooie, stevige tent met alles erop en eraan! Zeer fijne bedden en meubels, zowel binnen als buiten.

Stijn

Toffe tent zonde dat ze zo dicht bij elkaar staan

Katleen Tytgat

Ferme en goed uitgeruste tent die zelfs bij storm Francis een veilig gevoel gaf.

Lauren

Prachtige safaritent, alles was super voor elkaar! Heerlijk kamperen met luxe.

broggel

Prima tent
Deze had een groter raam en betere lusjes voor de gordijnen, met elastiek dan de vorige.

Beuselinck Jo

Goeie ontvangst en alles wat je nodig hebt is aanwezig!

Marjan Wilkes

Prachtige 6 persoonstent, we waren verrast over de ruimte, alles was aanwezig, heerlijke veranda met verlichting, 2 heerlijke relaxstoelen.
We waren met z’n 2 en in een 6 persoonstent voor een...
We waren met z’n 2 en in een 6 persoonstent voor een paar nachtjes tegen een betaalbare prijs, ik hoop dat ze in deze prijsklasse blijven zitten en niet zoals andere tentverhuurders onbetaalbaar worden in het hoogseizoen.
Voor nu een dikke 10 een aanrader?

DEMI

Heerlijke vakantie gehad!
Heerlijke vakantie gehad!
Goede ruime tent, wij zaten met z'n 2en in een 6 persoons tent. Voor 6 personen vind ik het wel wat aan de krappe kant. Borden en kopjes zijn van plastic, wat ik wel begrijpen kan. Alles zag er verder netjes uit.

G.Verhoeven

Prima tentenbedrijf. Goede tent. Lekkere bedden. Het meubilair vond ik wat slap. Was van zwart plastic. Ik vond ze niet zo sfeervol. Verder was alles naar wens.