Vodatent

Denis M

Séjour très sympa en famille au Camping les Bouleaux (Vilsberg)

Dear Denis,
We are glad to hear that you enjoyed your stay in a safari tent! We hope to welcome you again.
Best regards,

Homan

Alles prima geregeld. Goede communicatie

Beste familie Homan,
Wat fijn om te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf in een safaritent! We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen.

Mevr Bos Waarheid

Camping was rustig omdat het midden in de week was , in het weekend wakker om 6 uur door huilende kinderen , douche was super wat er maar de vloer werd spekglad dus uitkijken . Jammer dat er op de... Camping was rustig omdat het midden in de week was , in het weekend wakker om 6 uur door huilende kinderen , douche was super wat er maar de vloer werd spekglad dus uitkijken . Jammer dat er op de houten stoelen geen kussentjes zaten nodige niet echt uit om lekker tv te kijken .

J Eikhoudt

Een ruim opgezette safaritent met prima bedden en een heerlijke douche. De camping de vuurkuil is klein en rustig met vriendelijk personeel en zeer geschikt voor kleinere kinderen. Zij kunnen... Een ruim opgezette safaritent met prima bedden en een heerlijke douche. De camping de vuurkuil is klein en rustig met vriendelijk personeel en zeer geschikt voor kleinere kinderen. Zij kunnen ongestoord overal lopen en spelen. Het bijbehorende restaurant heeft heerlijke kwaliteitsprodukten en gezellig personeel.

Beste Eikhoudt,

Oomen

Onze eerste ervaring om met onze 4 jonge kinderen te camperen met vodatent. Het was super! De tent is erg compleet, de zon hielp ons goed mee om er een fijn weekend van te maken! Maar ook als het... Onze eerste ervaring om met onze 4 jonge kinderen te camperen met vodatent. Het was super! De tent is erg compleet, de zon hielp ons goed mee om er een fijn weekend van te maken! Maar ook als het even wat minder was geweest was er voldoende ruimte om met 6 pers. In de tent te zijn.
Camping leef is een fijne overzichtelijke camping, de kindjes konden zelf op een veilige manier spelen en papa en mama lekker relaxen bij de tent! Dit gaan we vaker doen!

Beste familie Oomen,
Wat fijn om te vernemen dat jullie genoten hebben van het verblijf in een safaritent! We hopen jullie graag nog eens te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,...
Beste familie Oomen,

Joanne

Prima safaritent. Maar de camping was verre weg van een familie camping. De tent stond tussen huisjes waar werkmensen geplaatst werden. Zij vertrokken iedere ochtend tussen 6 en 7 . Dus er moet... Prima safaritent. Maar de camping was verre weg van een familie camping. De tent stond tussen huisjes waar werkmensen geplaatst werden. Zij vertrokken iedere ochtend tussen 6 en 7 . Dus er moet beter nagedacht worden over waar de tenten geplaatst worden

Beste Joanne,
Beste Joanne,
Hartelijk dank voor uw review. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten. Wij vinden het erg spijtig te vernemen dat uw verblijf niet naar wens is verlopen. Vodatent vindt het erg belangrijk dat de gast tevreden is.
Graag komen wij met u in contact over uw ervaring. Van uw ervaring kunnen wij leren en onze dienstverlening verbeteren. Wij zoeken graag samen met u naar een passende oplossing.
Wij vernemen graag van u.

Nel

Prachtige tenten met volledige inventaris en luxe sanitaire voorzieningen. Voor herhaling vatbaar!!

Beste Nel,

Marijke

Mooi ingerichte tent

Beste Marijke,
Hartelijk dank voor het compliment en de genomen moeite om ons te beoordelen.
We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen.

Jan Timmer

Helaas een hele slechte ervaring met Vodatent. Minder voorzieningen dan vooraf aangegeven. Gelukkig konden wij met onze klachten wel terecht bij de campingbeheerders. Deze hebben het eea... Helaas een hele slechte ervaring met Vodatent. Minder voorzieningen dan vooraf aangegeven. Gelukkig konden wij met onze klachten wel terecht bij de campingbeheerders. Deze hebben het eea gecorrigeerd. Helaas kregen wij van het personeel van Vodatent 0 op het rekest. Geen aanrader. Dit bedrijf staat bij mij in de categorie. Eens maar nooit weer.

Beste meneer Timmer,
Hartelijk dank voor de genomen moeite om ons te voorzien van feedback.
Beste meneer Timmer,
Hartelijk dank voor de genomen moeite om ons te voorzien van feedback.
Wij vinden het erg spijtig te vernemen dat uw verblijf niet naar wens is verlopen. Vodatent vindt het erg belangrijk dat de gast tevreden is. Zowel over de service die de gast krijgt van Vodatent tijdens het boeken als over de service die de camping biedt tijdens het verblijf. Vodatent hecht waarde aan tevreden gasten en vindt het belangrijk dat onze diensten aansluiten op uw wensen.
In afwachting van uw reactie, verblijven wij.

Patrick delien

Super safaritenten en vriendelijke uitbater.en heerlijk gegeten daar.topteam

Beste Patrick,
Met vriendelijke groet, Vodatent