Vodatent

Simone

Super! Wij hadden een safaritent xs, heel prettig verblijf. Zeer complete accomodatie. Communicatie en digitale reservering helder en snel.

Beste Simone,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Jolanda

We hebben een fijne vakantie gehad op camping in de Meibeek in Ruurlo. De tent was van alle gemakken voorzien en zag er keurig uit!

Beste Jolanda,

André Vrielink

Alles is prima geregeld en leuke accomodaties.

Beste André,

Ron de Rooy

Prima geregeld allemaal!

Beste Ron,

Ingerid Movig

Samen met mijn zoon heb ik een geweldige tijd gehad.
De tent was schoon, gezellig ingericht en, op het sanitair na, van alle faciliteiten voorzien.
Er mocht iets meer privacy zijn. Samen met mijn zoon heb ik een geweldige tijd gehad.
Er mocht iets meer privacy zijn.
De camping was schoon en door het zwembad en de speeltuin erg leuk voor kinderen.
Het personeel was erg vriendelijk.

Beste Ingerid,

Anna

We hebben een hele fijne midweekje weg gehad via Vodatent in camping Emmen. Mooie schone safaritent, kleinschalige camping

Beste Anna,

Anne Marije van Beekum

Fantastisch verblijf in safaritent bij camping La Dolce Vita in Zuid-Limburg.

Beste Anne-Marije,
Team...
Beste Anne-Marije,

Marleen Goorden

Wij hadden een fantastische tijd! propere tent, wat we wel hebben gemist is de magnetron, handig om iets op te warmen. Vermits jullie
niet echt in de buurt een supermarkt hebben had dit handig...
niet echt in de buurt een supermarkt hebben had dit handig geweest.

Beste Marleen,
Beste Marleen,
Bedankt voor je feedback! Hiermee zijn wij in staat om onze dienstverlening te verbeteren. Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Celesta Pas

Wij hebben een onwijs leuke tijd op de camping gehad in Tsjechië. De mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam. Minpuntje is wel dat het inventaris echt niet compleet is. Wij hebben geroeid met de... Wij hebben een onwijs leuke tijd op de camping gehad in Tsjechië. De mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam. Minpuntje is wel dat het inventaris echt niet compleet is. Wij hebben geroeid met de riemen maar verbetering is absoluut ruimte voor.

Beste Celesta,
Beste Celesta,

Campinggast Swarthoeve

De Vodatent was op zich prima maar het verblijf bij de Boerencamping Swarthoeve raden we niet aan. We zijn naar één nacht overlast van de buren vertrokken. Op zich begrijpelijk dat jongeren een... De Vodatent was op zich prima maar het verblijf bij de Boerencamping Swarthoeve raden we niet aan. We zijn naar één nacht overlast van de buren vertrokken. Op zich begrijpelijk dat jongeren een drankje willen drinken en rumoerig zijn maar niet na 00.00 uur als andere willen slapen. Je mag verwachten dat de camping hier actief op handhaaft en gasten instrueert maar dit was het niet geval. De dag erna nog gevraagd om een oplossing maar zowel vanuit Vodatent als Swarthoeve geen compensatie mogen ontvangen.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw verblijf zo onaangenaam is geweest. We willen graag met u in contact komen om uw klacht te bespreken. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten. Graag wil ik vragen om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch op 0031 (0) 186 820 996 of per mail via info@vodatent.com.