Vodatent

Fam koenders

1 week op de camping geweest in juli 2022

Beste fam Koenders,
Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf in een safaritent. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!
Met...
Beste fam Koenders,

Boot

Top. Een hele mooie tent en goede bedden, wij en de kinderen hebben genoten van onze vakantie.

Beste fam. Boot,
Bedankt voor jullie positieve review! Wat fijn dat jullie als gezin hebben genoten van het verblijf in een safaritent. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!
Met...
Beste fam. Boot,

Simone van Rijn

Meerdere keren al via Vodatent een safaritent gehuurd. Zeer prettig dat je al weet wat je kunt verwachten aan inventaris en wat je nog zelf mee wilt. Beschrijving van de campings zijn ook duidelijk

Beste Simone,
Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Beste Simone,

Ada

Keurige grote tent, alles aanwezig. Mooie materialen en prima bedden.

Beste Ada,
Beste Ada,

Linde

Beste Linde,
Beste Linde,

Liesa Kerremans

Zeer fijne ervaring!

Beste Liesa,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Annemiek Geurts

Riverside Appeltern

Beste Annemiek,

Fiddelaers jean

Van reservatie tot verblijf in accomodatie is zeer goed verlopen.

Beste Jean,
Bedankt voor je positieve review en mooi dat jullie een fijn verblijf hebben gehad. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in één van onze safaritenten.

Ine

We zijn op camping La Dolce Vita geweest te Ransdaal. We hebben echt genoten. Vooral door het verblijf in de Safari tent. Wat een luxe zeg. Je eigen badkamer en toilet en ook een mooie veranda. Een... We zijn op camping La Dolce Vita geweest te Ransdaal. We hebben echt genoten. Vooral door het verblijf in de Safari tent. Wat een luxe zeg. Je eigen badkamer en toilet en ook een mooie veranda. Een aanrader!

Beste Ine,
Bedankt voor je enthousiaste review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Beste Ine,

vandekamp

De safaritent bij Vechtvallei was , een fijne tent en heel mooi gelegen

Beste fam. van de Kamp,
Wat fijn om te vernemen dat jullie hebben genoten van het verblijf in een safaritent! We hopen jullie graag nog eens te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,...
Beste fam. van de Kamp,