Vodatent

Wilbert

We stonden in untereisenbach in luxemburg. Ik denk datvwe de eerste bezoekers waren van de tent. Er ontbrak het een en ander, maar dat werd door de camping snel en goed opgelost. Leuke camping... We stonden in untereisenbach in luxemburg. Ik denk datvwe de eerste bezoekers waren van de tent. Er ontbrak het een en ander, maar dat werd door de camping snel en goed opgelost. Leuke camping klein en knus. Tent was ook top.

Goedendag,
Goedendag,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te vernemen dat u een leuk verblijf heeft gehad ondanks dat er een en het ander ontbrak. Wij verwelkomen u graag nog een keer in één van onze safaritenten van Vodatent.

Rebecca

Verschrikkelijke oplichters.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer om te vernemen dat u ontevreden bent. Wij hebben meerdere malen contact met u opgenomen betreft uw omboekingen/annulering. Wij hebben hierin ons uiterste best gedaan om met u mee te denken en zijn sinds begin april in contact geweest om samen met u tot een oplossing te komen. Uiteindelijk zijn wij gezamenlijk tot een oplossing gekomen. Desondanks, heeft u besloten heeft om deze review te plaatsen, wat wij erg jammer vinden. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent, echter houden wij ons aan de voorwaarden en hebben wij alles gedaan om u tegemoet te komen.

Holl

Prachtige Safaritent met eigen sanitair op Camping De Kuilen in Someren. Kleine camping maar dichtbij prachtige natuur. Tent was fantastisch maar de bedden echt veel te hard. Helaas had de warmwater... Prachtige Safaritent met eigen sanitair op Camping De Kuilen in Someren. Kleine camping maar dichtbij prachtige natuur. Tent was fantastisch maar de bedden echt veel te hard. Helaas had de warmwater ketel kuren en viel steeds uit. Drie keer gecontroleerd door campingeigenaar maar bleef probleem. Laatste dag helaas geen warm water meer gehad. Eigenaar zei de ketel te gaan vervangen. Geen vergoeding gekregen voor ongemak van eigen sanitair gebrekkig warm water. Jammer. Plek van de tent prachtig op een ruim veld. Inventaris heel compleet. Buiten tuinstoelen erg vies en moesten we eerst zelf schoonmaken. Gelukkig hadden we mooi weer.

Beste Holl,
Beste Holl,
Bedankt voor je review! Wat jammer om te vernemen dat het verblijf op Camping de Kuilen niet geheel naar wens was. Wij zullen de feedback meenemen naar de camping en hierover evalueren. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om deze reden komen wij graag met u in contact om uw review te bespreken. Graag wil ik vragen om contact op te nemen met ons. Dit kan telefonisch op 0031 (0)186 820996 of per email via info@vodatent.com

Linda

Super snel alles geregeld, top alle informatie die je ontvangt

Beste Linda,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat alles naar wens is geweest. Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Brigitte

Prachtige tent

Beste Brigitte,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Recreatiepark De Wrange

Mooie tent, zou het in de toekomst zeker weer kiezen.

Beste,

Camping Goolderheide

Camping Goolderheide

Beste,
Bedankt voor je review! Wat super dat je hebt genoten van je verblijf op Familiepark Goolderheide. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Patrick

Tweede jaar op weekend, altijd vriendelijke mensen, en superlekker eten in de diner,een echte aanrader

Beste Patrick,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je verblijf naar wens was en het echte vakantiegevoel hebt kunnen ervaren. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Met...
Beste Patrick,

Andrea

Wij zijn verbleven in een fantastische safaritent op Camping Pittoresque. Wij hebben een zoontje van 3 jaar en hadden een safaritent aan het water waarbij ons kindje heerlijk heeft gespeeld in het... Wij zijn verbleven in een fantastische safaritent op Camping Pittoresque. Wij hebben een zoontje van 3 jaar en hadden een safaritent aan het water waarbij ons kindje heerlijk heeft gespeeld in het veld voor onze accommodatie. Daarnaast waren er nog meer kindjes aanwezig waardoor het 1 grote pret was en wij heerlijk konden relaxen op onze veranda. Wij hadden de safaritent voor 4 personen aan met uitzicht op de rivier de Lot.

Naast dat de safaritent van alle gemakken voorzien was, was er ook een speeltuin vlakbij het restaurant. Tijdens onze pizza avond kon ons zoontje heerlijk spelen in de speeltuin terwijl wij natafelen in het restaurant.

In de omgeving zijn er leuke dorpjes om te bezoeken.

Beste Andrea,
Bedankt voor je review! Wat super om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op Camping Pittoresque en dat jullie zoontje zich heeft kunnen vermaken, terwijl jullie heerlijk konden genieten.
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

Andrea

Ons eerste verblijf was op Le Camp de Florence. Fantastische camping met mooie faciliteiten. We hebben geluk gehad dat we mooi weer hebben gehad waardoor we gebruik konden maken van het verwarmde... Ons eerste verblijf was op Le Camp de Florence. Fantastische camping met mooie faciliteiten. We hebben geluk gehad dat we mooi weer hebben gehad waardoor we gebruik konden maken van het verwarmde buitenzwembad. Meerdere malen blijven eten op de camping. Gerechten waren hartstikke lekker en hebben ons goed geamuseerd. Daarnaast heeft de camping ons fantastisch verwelkomd.

Beste Andrea,
Bedankt voor je review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat jullie hebben genoten van de faciliteiten op de camping.
We hopen jullie snel weer te...
Beste Andrea,
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!