Veneta

Kwaliteit

Nadia

Hele fijne man aan de deur geweest Tim Riekwel, heeft mij goed geholpen de juiste keuze te maken want ik was nog een beetje zoekend. Ik ben zeer tevreden met mijn raam decoraties, mijn huisje is nu... Hele fijne man aan de deur geweest Tim Riekwel, heeft mij goed geholpen de juiste keuze te maken want ik was nog een beetje zoekend. Ik ben zeer tevreden met mijn raam decoraties, mijn huisje is nu echt een thuis geworden. Iedereen die bij mij over de vloer komt zegt oh ik wil ook! Gelukkig heb ik genoeg visite kaartjes gekregen om deze uit te delen.

Professioneel klantvriendelijk

Misha Kuijvenhoven

De adviseur was zeer vriendelijk en dacht met ons mee. echter wist hij van het feit dat ik ook een hordeur wilde plaatsen en houten jaloezieën met band. hier had hij net wat scherper op mogen zijn... De adviseur was zeer vriendelijk en dacht met ons mee. echter wist hij van het feit dat ik ook een hordeur wilde plaatsen en houten jaloezieën met band. hier had hij net wat scherper op mogen zijn met het feit dat als je de jaloezie omhoog doet de band dus ook opruld.
geluk bij een ongeluk had ik net genoeg ruimte om het uit elkaar te hangen.

verder zeer tevreden over de geleverde producten. en zou het ook zeker aanbevelen aan andere personen.

snelle levering en kwaliteit

Anita Beers

Goede uitleg, aardige verkoper

Adriaan Timmer (Vakgarage Nederland)

Wederom top-service geleverd. Dit keer lamellen besteld voor op de zaak! Bestellen gaat zo eenvoudig. Zeker met de meetinstructies erbij! Bij binnenkomst van de lamellen is het monteren ook een... Wederom top-service geleverd. Dit keer lamellen besteld voor op de zaak! Bestellen gaat zo eenvoudig. Zeker met de meetinstructies erbij! Bij binnenkomst van de lamellen is het monteren ook een eitje! Ik kan het iedereen aanbevelen!!

Pasvorm, prijs, kwaliteit!!

Janny

Top bedrijf, wat een fijne mensen.

Opvallende sterke punten:

Goed inmeten , top kwaliteit, snelle levering.

Iris Hollanders

UITSTEKEND

Opvallende sterke punten:

PRIJS/KWALITEIT IS TOP. SNELLE LEVERTERMIJN. DUIDELIJKE PLAATSINGINSTRUCTIES.

Simonse

Goed advies snelle levering

Deskundige vertegenwoordiger

T. Kamp

De ramen waarvoor ik plisse gordijnen wilde bestellen hadden allebei een afwijkend formaat. Veneta bood alle mogelijkheid om te overleggen of door een thuisbezoek. Via de telefoon kreeg ik goed... De ramen waarvoor ik plisse gordijnen wilde bestellen hadden allebei een afwijkend formaat. Veneta bood alle mogelijkheid om te overleggen of door een thuisbezoek. Via de telefoon kreeg ik goed advies en durfde ik ze zelf te bestellen. contact was prettig en levering ging vlot en op tijd. En.....ze hangen super mooi!

Opvallende sterke punten:

Contactmogelijkheden (telefoon/bezoek) + prijs-kwaliteitverhouding + zekerheid ivm verkeerde maat bestellen

Veneta

De medewerkers van Veneta zijn klantvriendelijk. Levering van producten deels op en deels zelfs voor de toegezegde datum. En producten zijn van goede kwaliteit.

Zie hiervoor.

Fam Hofman

Mijn ervaring met Veneta is echt subliem!Snelle reactie en goede kwaliteit! Die echt heel betaalbaar is!

Opvallende sterke punten:

fijn dat de Veneta -medewerker kwam en gelijk advies gaf en de maten opnam.