Veneta

Kwaliteit

Hendrik Wedzinga

Zee goed geholpen door veneta
Goede service klantvriendelijke medewerkers en zeer goede kwaliteit van het geleverde jaloezieen zijn er zeer tevreden mee

T.van Dijk

Een goed bedrijf waar je wel je gordijnen kunt bestellen. Al vele plissegordijnen besteld. Goed en op tijd afgeleverd. Ook goed op de hoogte gehouden over de aflevering. Wij vinden het alleen...

Martin Smit

Wij hebben een zeer goede ervaring met Veneta, wij hadden een plissé gordijn besteld maar deze was beschadigd.
Na dit gemeld te hebben werd er gelijk en zonder problemen een nieuwe besteld en...

Ingrid

Zeer klantvriendelijk en er wordt geleverd wat beloofd is

Yvonne

Een duo rolgordijn besteld en geleverd.
Maat is perfect en een mooie stof maakt het
tot een eyecatcher !

W.vdBroek Hagelaars

Houten jaloezien geleverd uitstekend klantvriendelijk en goede betalingsmogelijkheden en juiste levertijd
zijn er erg blij mee.

W.v.d.Broek Hagelaars

Een heel goed bedrijf alles naar wens geregeld ook met het betalen

Natasja

Erg mooie gordijnen, na even goed kijken zijn ze simpel op te hangen en zien ze er prachtig uit!

Helaas miste er 1 elleboogje waardoor ons laatste gordijn niet opgehangen kon worden....

Reactie Veneta:

Dag Natasja,

Bedankt voor je review.

Fijn dat we inmiddels persoonlijk contact hebben gehad en dat alles is opgelost.
Nogmaals excuus voor het ongemak! Duidelijk is dat er iets niet helemaal goed is gegaan maar gelukkig opgelost.

Veel plezier nog van je order.

Jennifer - veneta.com

Goede service en mooie kwaliteit.Heel blij met me rolgordijnen en houten jaloezieen.

Mooie aluminium jaloeziën! Keurig gemeten en opgehangen. Prima verlopen allemaal, heel blij mee.