Veneta

Kwaliteit

Parlak

Zeer slechte communicatie en dienstverlening

Opvallende sterke punten:

kwaliteit product is goed. kwaliteit communicatie en dienstverlening is bedroevend slecht

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je ervaring.
Ook fijn dat je direct daarna je gegevens met ons hebt gedeeld zodat we in contact konden komen.
Inmiddels verloopt dat prettig en...
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je ervaring.
Inmiddels verloopt dat prettig en kunnen we toch nog laten zien dat onze communicatie & dienstverlening beter kan dan hoe jij dit tot nu toe hebt ervaren. We zijn blij dat je met ons deelt waar het beter kan en waarmee we je alsnog blij kunnen maken. Want klanttevredenheid staat bij ons voorop!
We houden contact & ook wij hebben (net als je zelf zei) vertrouwen in de goede afloop. We doen hier dan ook alles voor!
Excuus voor het ongemak wat je hebt ervaren.
Jennifer - Veneta.com

H. Augustinus

Super!

Bereikbaarheid, klantvriendelijk en 100% meetgarantie

Wytske van der Mark

Wij hebben een adviseur van Veneta thuis gehad, omdat wij zeker wilden weten dat de raambekleding zou passen en wij de kleuren graag in het echt wilden zien. Een erg vriendelijke adviseur die zijn... Wij hebben een adviseur van Veneta thuis gehad, omdat wij zeker wilden weten dat de raambekleding zou passen en wij de kleuren graag in het echt wilden zien. Een erg vriendelijke adviseur die zijn vak goed verstond! Binnen drie weken hadden wij twee plissé gordijnen en vier verduisterende rolgordijnen in huis. Montage was erg simpel en het hangt prachtig! Erg goede service en super mooie raambekleding!

Opvallende sterke punten:

Transparant, vriendelijk en goed bereikbaar.

Björn en Wendy

Geweldig, goeie kwaliteit tegen een mooie prijs. Leveren snel volgens afspraak. Ook pakken ze klachten goed op, bedankt voor de mooie bos bloemen :)

Komen afspraken na

RP Datema

Prima, duidelijk website en nog belangrijker: hoge kwaliteit van materialen

Opvallende sterke punten:

Kwaliteit gordijn, gemak installatie.

Anja Theunissen

Prima!

Klantgericht en zeer klantvriendelijk

Sasja

Goede producten en snelle levering

Opvallende sterke punten:

Bestelgemak is super. Goede ondersteunende uitleg

Fam

Lang wachten maar dan heb je ook wat!

Opvallende sterke punten:

Aardig, kundig personeel, zowel adviseur als monteur!

Miranda Laan

Ik ben een alleenstaande vrouw met kinderen en vond het best spannend om zelf op te meten, kiezen en te bestellen. Maar het bestellen was erg duidelijk en verliep vlot.

Zeer duidelijke omschrijving.

Sanae

Ze staat erg mooi, makkelijk te monteren, alleen de schroeven die erbij zitten passen niet voor het raamkozijn te groot

Mooi, strak ,