Veneta

Kwaliteit

F.v.H.

SUPER! Schitterende gordijnen en plisségordijnen die soepel lopen. Klantenservice is top en zeer vriendelijk. Denken mee en maken de garantie waar!

Opvallende sterke punten:

Klantvriendelijk, deskundig advies en goede producten.

Danneels Yasmien

Heel goede service en mooie gordijnen! Heel tevreden!

Opvallende sterke punten:

Goede kwaliteit en top service!

Stephan

Prima geregeld, prima producten, wel wat langzaam in de communicatie

Opvallende sterke punten:

De inmeet service is wel erg handig en makkelijk en bied zekerheid.

Beste Stephan,
Bedankt voor je review. We waarderen het zeer dat je hiervoor de tijd hebt genomen.
We zien dat je ons mooie cijfers hebt gegeven maar dat niet alles naar wens is.
Je...
Beste Stephan,
We zien dat je ons mooie cijfers hebt gegeven maar dat niet alles naar wens is.
Je persoonlijke adviseur probeert daarom met je in contact te komen.
Met vriendelijke groeten, Chantal - Veneta.com

Robin

Productkwaliteit is goed. Wel jammer dat ik vrij snel na de definitieve bestelling al bericht kreeg dat het toch 3 weken zou duren i.p.v. de beloofde max. 2 weken.

Opvallende sterke punten:

Geen. Kwaliteit is zoals je mag verwachten.

Joeri

Binnen een korte tijd had ik mooie jaloezieën voor een goede prijs.

Goede prijs, snelle levering

Goedemiddag,
Bedankt voor je review, we waarderen de mooie woorden en vele sterren zeer!
Goedemiddag,
Bedankt voor je review, we waarderen de mooie woorden en vele sterren zeer!
N.a.v. je review heeft je persoonlijke adviseur ook nog contact met je opgenomen om deze met je te bespreken.
Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen horen wij het graag.
Met vriendelijke groeten, Chantal - Veneta.com

Bea Molenaar

Weer een dikke 10 voor Veneta

Opvallende sterke punten:

Fijn contact voorafgaand aan de afspraak, tijdens de afspraak deskundig advies, heel goed en mooi ontvangen product.

snijder

Fantastisch! Heel blij met de service en kwaliteit van Veneta. Wij hadden al plisse rolgordijnen van Veneta, en hebben nu ook voor de andere kamers raambekleding van Veneta besteld. Heel mooi!

Opvallende sterke punten:

Het contact en de service van Veneta. Hele goede en mooie kwaliteit van de raambekleding.

JJ

nvtg

Goedemiddag,
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Staan hele mooie scoren bij zo te zien! daar worden wij heel erg blij van. Zoals we kunnen zien scoren wij op klantvriendelijkheid niet helemaal zoals het hoort. Mochten wij iets voor je kunnen betekenen horen wij het graag.
Fijne dag.
Alysha-Veneta.com

De Beer

Goede kwaliteit hele slechte communicatie

Niet kunnen ontdekken

Goedemiddag,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ervaring over ons te plaatsen. Vervelend dat niet alles in een keer goed is verlopen. Zoals ik vernomen heb van je persoonlijke adviseur heeft hij twee nieuwe plisségordijnen voor je besteld. Ik ga er dan ook vanuit dat als je deze hebt ontvangen je helemaal tevreden bent over de producten.
Ik wens je een fijne dag.
Alysha-Veneta.com

J.Hoetink

Prima. Zeer goede service.

Opvallende sterke punten:

Uistekende garantie. Beschadigde plissé gordijnen werden na 5 jaar gebruik vergoed.