Veneta

Kwaliteit

Fam. Arnoldussen

Wij hadden voor ons nieuwe huis rolgordijnen besteld voor in het kozijn, helaas bleek dat dat niet paste vanwege een kiepraam, wij moesten dus rolgordijnen hebben voor op het kozijn. Na mailcontact... Wij hadden voor ons nieuwe huis rolgordijnen besteld voor in het kozijn, helaas bleek dat dat niet paste vanwege een kiepraam, wij moesten dus rolgordijnen hebben voor op het kozijn. Na mailcontact met Veneta werd ons vriendelijk verzocht de juiste maten door te geven en ontvingen wij een paar dagen later de juiste rolgordijnen, wat een Service!!! Nu hangen ze netjes voor een raam en past alles perfect, Veneta Bedankt!!

Opvallende sterke punten:

Mooie en goede kwaliteit en een topservice.

Mathijs

Zeer tevreden

Vriendelijke personeel

P westein

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en nog meer over de service . Er was er 1 die scheef is en nu worden alle 3 vernieuwd omdat anders de banen ws niet goed doorlopen

Service

Holleman

Klantvriendelijk, inmeet service, mooie producten, zeer eenvoudige montage en perfecte passing.

Communicatie, service, inmeetservice, passing

Annelies

Super fijn geholpen door Luuk van Mourik!

Veel keuze mogelijkheden

P. Mol

Positief, het feit dat zij komen inmeten en daarbij tips hebben is erg handig. Zeker voor artikelen die je niet iedere dag aanschaft.
Je moet alleen wel bewust zijn van het feit dat je na een...
Je moet alleen wel bewust zijn van het feit dat je na een bestelling bij de adviseur, direct moet betalen. Bij grote bedragen is het daarom slim om een Random Reader van je bank, bij je te hebben.

vlotte en snelle levering

P. Frissen

Heb de houten jaloezie vandaag gekregen en monteert en alles past perfect.

Komt afspraken naar.

anonymous

Zeer goede ervaring, alles paste perfect .De levering klopte precies.
prachtige kwaliteiot

Opvallende sterke punten:

Het word goed en duidelijk aangegeven hoe er gemeten moet worden, goed gemeten , dan kan het bijna niet fout gaan

anonymous

Blij met het resultaat

Gratis stalen bestellen

Robin Vonk

Snel met afspraken, klantvriendelijk

Opvallende sterke punten:

Klantvriendelijkheid van Luuk van Mourik, snelle leverdatum.