Veneta

Kwaliteit

Kürsat Şahin

Zeer tevreden!!

Opvallende sterke punten:

We zijn heel erg tevreden over Stijn!!

Bianca van Smirren

Helemaal super!!

Opvallende sterke punten:

Perfect verpakt, past perfect en super degelijk materiaal, gaat weer jaren mee!! En niet duur!!

Diana

Perfect

Opvallende sterke punten:

Op tijd en op maat geleverd

Riekje

Prima kwaliteit, snel geleverd!

Prijs

Theo Schmitjes

We zijn zeer tevreden ziet er prachtig uit.

Sterk, strak en mooi.

J. Eilander

Goed, tevreden over pvc jaloezieën. Tussen besteldatum en uiteindelijk leverdatum zat 5 weken, dat was veel langer dan op de website wordt vermeld. We werden wel om de drie, vier dagen op de hoogte... Goed, tevreden over pvc jaloezieën. Tussen besteldatum en uiteindelijk leverdatum zat 5 weken, dat was veel langer dan op de website wordt vermeld. We werden wel om de drie, vier dagen op de hoogte gehouden dat was dan wel weer netjes.

Product netjes afgeleverd

Reactie Veneta:

Bedankt voor je review. Leuk te lezen dat je tevreden bent en netjes op de hoogte werd gehouden over de status van je order!
Ik zie wel dat je aangeeft dat de levertijd langer was dan dat je had...
Ik zie wel dat je aangeeft dat de levertijd langer was dan dat je had verwacht. We leveren onze maatwerk producten super snel maar bij een aantal producten halen we onze normale levertijden niet. Daarom is er een speciale pagina in het leven geroepen waar je per product kan zien hoelang de levertijd is:
Heb je deze gevonden bij het bestellen? Sorry dat dit niet helemaal duidelijk is geweest. Wil je weer bij ons bestellen? Check van te voren de levertijd pagina, dan weet je waar je aan toe bent.
Jennifer - Veneta.com

ZaPe

Goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Opvallende sterke punten:

Ik wacht nog een order af, maar als die net zo goed is als die ik nu binnen heb dan ben ik helemaal blij. Het is altijd gokken om de kleur van een website te bepalen, maar de kleur die ik heb... Ik wacht nog een order af, maar als die net zo goed is als die ik nu binnen heb dan ben ik helemaal blij. Het is altijd gokken om de kleur van een website te bepalen, maar de kleur die ik heb besteld (rood) was precies zoals op de website. Kleurstaaltjes van andere gordijnen had ik binnen 2 dagen. Het duurt inderdaad wat lang voor je je raamdecoratie binnen hebt, maar dat wordt ook aangegeven op de website, dus dat is geen verrassing. Ik wacht vol spanning mijn andere order af, maar ben tot nu toe dik tevreden.

Wendy

Zeer goed

Degelijk en mooie stof

Miranda de koning

Goed advies en super snelle reacties

Opvallende sterke punten:

Perfecte manier om stukjes stof te kunnen bestellen en dan ook nog gratis, super

Jerry Liem

Goede producten, heldere communicatie. Wel veel mailtjes over de vertragingen die
Je eigenlijk niet wik.....

Opvallende sterke punten:

Goede, mooie producten en goede service bij een verkeerde maatvoering.