Veneta

Kwaliteit

Goede kwaliteit, prima service

Opvallende sterke punten:

Goede communicateie, goede kwaliteit.

Jacqueline de K.

Door verwarring over 2 orders die elkaar hebben gekruisd was de juiste order niet doorgezet naar de fabrikant. Uit coulance vandaag onverwacht een prachtige bos bloemen ontvangen. Echt fijn om te... Door verwarring over 2 orders die elkaar hebben gekruisd was de juiste order niet doorgezet naar de fabrikant. Uit coulance vandaag onverwacht een prachtige bos bloemen ontvangen. Echt fijn om te zien dat veneta echt van mening is om klanten tevreden te stellen en fouten betreuren. Super bedrijf! Volgende keer bestel ik er gewoon weer.

Opvallende sterke punten:

Klantenservice uitstekend met fijne medewerkers.

anonymous

Via internet heb ik Veneta.com gevonden. Kleurstalen aangevraagd. Snel contact voor vragen. Veruit goedkoopste onder de internetbedrijven. Eigen adviseur (in mijn geval Laura Lenderink). Prachtige... Via internet heb ik Veneta.com gevonden. Kleurstalen aangevraagd. Snel contact voor vragen. Veruit goedkoopste onder de internetbedrijven. Eigen adviseur (in mijn geval Laura Lenderink). Prachtige kleuren jaloezieën. Passen perfect. Erg blij mee. Zeer goede ervaring.

Opvallende sterke punten:

Snelheid, goed contact, scherpe prijs

Richard Abels

Na eerder een bestelling gedaan te hebben van 2 Plissé gordijnen waren we eraan toe om de rest van het huis te doen. Door de uitstekende benadering @service heeft ons besloten om weer bij VENETA te... Na eerder een bestelling gedaan te hebben van 2 Plissé gordijnen waren we eraan toe om de rest van het huis te doen. Door de uitstekende benadering @service heeft ons besloten om weer bij VENETA te bestellen. Beide keren zijn wij geholpen door Gerwin ter Stege. Wat een gevoel voor de klant heeft die: Snel, klantvriendelijk en prijstechnisch denkt hij ook nog mee. Nogmaals mijn complimenten. Groet Richard Abels een erg tevreden klant uit Meppel

Opvallende sterke punten:

Service: bestelgemak, toch het contact kunnen hebben met een adviseur die ook nog eens snel en klantvriendelijk handelt.

anonymous

Prima ervaring, kunststof jalouzie besteld. Ziet er idd uit alsof het hout is. Montage ook zeer eenvoudig.

Prima service

Dennis Azapovic

Top bedrijf! Snelle service en erg klantvriendelijk goed geholpen door Anouk topper!

Snelheid!

Irene Imambuks

Super

Stevig

Luuk van Mourik

Luuk van Mourik

Opvallende sterke punten:

Luuk belde op om te melden dat hij iets later kwam, en belde weer toen hij de tijd van aankomst exact wist. Hij heeft alles opgemeten, advies gegeven over verschillende zaken waarover ik twijfelde, en had duidelijk verstand van zaken. Blij dat ik niet zelf ben gaan meten, dit geeft zekerheid.

Casper Duin

Geholpen door Luuk van Mourik. Afspraak maken was gemakkelijk en naar onze wensen en mogelijkheden. Veel aanbod en keuze, dus voor ieder wat wils. Klantgerichte, persoonlijke benadering, meedenkend... Geholpen door Luuk van Mourik. Afspraak maken was gemakkelijk en naar onze wensen en mogelijkheden. Veel aanbod en keuze, dus voor ieder wat wils. Klantgerichte, persoonlijke benadering, meedenkend met klant, geduldig en kennis van zaken.

anonymous

Goede producten én service!

Servicegerichtheid, scherpe prijzen