Veneta

Kwaliteit

R. van Renswoude

Mooie afwerking

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review met de mooie score!
We hebben je een mail gestuurd om de review nog wat verder te kunnen toelichten.
Helaas hebben we hier tot op...
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review met de mooie score!
Helaas hebben we hier tot op heden nog geen reactie op gekregen.
Mocht je dit nog wel willen en wanneer wij nog iets voor je kunnen betekenen horen wij het graag.
Alvast bedankt en een fijne dag.
Met vriendelijke groeten,
Chantal - Veneta.com

Eva

Dramatisch services!!!! 8 jaar garantie wordt er overal verkondigd maar de klant staat gewoon machteloos als na 3 jaar de jaloezieën volledig los zijn gekomen en alle katrollen zijn afgescheurd. Als... Dramatisch services!!!! 8 jaar garantie wordt er overal verkondigd maar de klant staat gewoon machteloos als na 3 jaar de jaloezieën volledig los zijn gekomen en alle katrollen zijn afgescheurd. Als oplossing wordt geboden nieuwe katrollen maar naar verwachting zijn dan over een paar jaar weer alle katrollen afgescheurd aangezien de constructie te zwaar is of de kwaliteit te slecht. Escaleren van je klacht is niet mogelijk. Enorm teleurgesteld in de services van Veneta.

Beste,
Natuurlijk vervelend om te lezen dat de geboden oplossing naar jou idee geen structurele oplossing zal zijn. Mocht het probleem zicht weer voordoen dan kijken we op dat moment uiteraard weer mee naar een oplossing. Daarnaast begrijp ik dat je al in contact bent met je persoonlijke adviseur.
Desiree - Veneta.com

Joyce

Goed en vriendelijk geholpen en mooie plissé

Opvallende sterke punten:

Goed geholpen met keuze maken. Meten ging goed (zelf gedaan) Zeer tevreden met de verduisterende plissé.

Houtveen

Heel veel keus uit diverse kleuren en materialen van gordijnen. lastig om te kiezen via de computer, een adviseur gevraagd. hij heeft van alles laten zien en uitgelegd. ook opgemeten. bij... Heel veel keus uit diverse kleuren en materialen van gordijnen. lastig om te kiezen via de computer, een adviseur gevraagd. hij heeft van alles laten zien en uitgelegd. ook opgemeten. bij goedkeuring van de offerte meteen betalen wisten we niet. dat is een minpunt. meestal is het een gedeelte wat meteen betaald moet worden, na aflevering de rest.

Opvallende sterke punten:

tot 30 staaltjes van tevoren thuis laten komen is handig om b.v. al een kleur te bepalen.

Vaux kathy

Beste
We zijn heel tevreden. We hebben niet lang moeten wachten achter het product.
Alvast bedankt

De service

Vd glind

Meer dan super !! Aardige mensen denken mee en niks moet ik zweer erbij voorbeeld voor vele bedrijven!!

Lieve,aardig personeel
Snel ,betaalbaar, en het resultaat perfect !!

Rob Janssen

Al meerdere keren iets besteld bij Veneta. Altijd zeer tevreden over de producten.

Opvallende sterke punten:

Mooie producten. Degelijk verpakt.

Van Dijck

Duettes besteld voor ramen dakkapel. Er zou weinig licht aan de zijkanten vrijkomen en zodoende een goed verduisterend effect zijn. Helaas is dit niet het geval en moeten we zelf met strips e.d.... Duettes besteld voor ramen dakkapel. Er zou weinig licht aan de zijkanten vrijkomen en zodoende een goed verduisterend effect zijn. Helaas is dit niet het geval en moeten we zelf met strips e.d. verduistering regelen. Dus het advies van de man die we spraken van Veneta klopte niet.
De rest zijn we tevreden over.

Beste,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Het lijkt met verstandig dat onze collega nog even contact met je opneemt om mee te kijken of hier een oplossing voor is. Hij zal snel contact met je opnemen.
Desiree - Veneta.com

Theo van Heffen

Top advies aan huis, vriendelijk en behulpzaam, meedenken, opmeten, product perfect op maat afgeleverd

kwaliteit en service

Veneta

Super

Opvallende sterke punten:

aardige verkoper, gezellig en dacht goed mee