Veneta

Kwaliteit

Ineke

Helemaal top, sneller geleverd dan verwacht!

Sandra

Zeer tevreden. Duidelijke uitleg om te bestellen. Goed verpakt. Heel handig systeem om zelf op te hangen. Kwaliteit is heel mooi.

Prijs/kwaliteit uitstekend

Marjolein

Fantastisch

Opvallende sterke punten:

Super goed geadviseerd en alles klopt, relatief niet duur!!

w.wiese

Ik heb ze al een tijdje in huis, maar door de verbouwing kon ik ze nu pas ophangen . In een woord geweldig prima op maat goed verpakt en een makkie om te monteren. TOP

keurig verpakt

Nicole

Een afspraak gemaakt omdat wij niet zo goed wisten wat nou wel en niet kon bij onze ramen. Toen kwam Dennis langs alles uitgelegd materialen laten zien en goede service verleend. 2 dagen later onze... Een afspraak gemaakt omdat wij niet zo goed wisten wat nou wel en niet kon bij onze ramen. Toen kwam Dennis langs alles uitgelegd materialen laten zien en goede service verleend. 2 dagen later onze jaloezieën besteld en 3 weken later binnen gekregen.

Wij zijn onwijs blij met onze jaloezieën en de goede service die wij hebben gekregen van Dennis.

Opvallende sterke punten:

Goede kwaliteit en super goede service zowel van de verkoper als dat je op de hoogte wordt gehouden van de levertijd

Heres

Goede ervaring en snelle levering

Telefonische ondersteuning

Sluik

Zeer tevreden. Super service, snelle levering en prachtige jaloezieën. Ik zou het iedereen aanraden.

Opvallende sterke punten:

Super service, telefonisch goed te bereiken, zeer vriendelijk en probleem oplossend. Gewoon top. !!!!

De Creus Mia

De bestellingen werden heel rap geleverd.

Opvallende sterke punten:

Alles was in orde met de doorgeven maten. Alles paste perfect.

Conny

Super blij met onze nieuwe rolgordijnen. Erg makkelijk te bestellen.
Past perfect, en eenvoudig ook zelf te monteren. Top.

Opvallende sterke punten:

Erg mooie kwaliteit, en je kunt het goed uitzoeken op de site.

Steinfelder

Mooi spul perfekt op maat

Alles perfekt verpakt superrrrr