Veneta

Kwaliteit

Beekhuis

Prima op maat gemaakt makkelijk te bevestigen en steeds op de hoogte van de levering

Kwaliteit

Dorrit

Altijd goede service. Pakket snel binnen. Goede instructies voor inmeten. En bovendien gemakkelijk op te hangen!

Opvallende sterke punten:

Vriendelijkheid en meedenken bij de klantenservice.

Petra

Goede instructie om zelf te meten. Snelle en goede service.

Goede kwaliteit.

Wilma Van der Meer

Super geholpen aardige mannen , snel geleverd hangt super mooi

Ik geniet ervan

R. van Renswoude

Mooie afwerking

Eva

Dramatisch services!!!! 8 jaar garantie wordt er overal verkondigd maar de klant staat gewoon machteloos als na 3 jaar de jaloezieën volledig los zijn gekomen en alle katrollen zijn afgescheurd. Als... Dramatisch services!!!! 8 jaar garantie wordt er overal verkondigd maar de klant staat gewoon machteloos als na 3 jaar de jaloezieën volledig los zijn gekomen en alle katrollen zijn afgescheurd. Als oplossing wordt geboden nieuwe katrollen maar naar verwachting zijn dan over een paar jaar weer alle katrollen afgescheurd aangezien de constructie te zwaar is of de kwaliteit te slecht. Escaleren van je klacht is niet mogelijk. Enorm teleurgesteld in de services van Veneta.

Reactie Veneta:

Beste,
Beste,
Natuurlijk vervelend om te lezen dat de geboden oplossing naar jou idee geen structurele oplossing zal zijn. Mocht het probleem zicht weer voordoen dan kijken we op dat moment uiteraard weer mee naar een oplossing. Daarnaast begrijp ik dat je al in contact bent met je persoonlijke adviseur.
Desiree - Veneta.com

Joyce

Goed en vriendelijk geholpen en mooie plissé

Opvallende sterke punten:

Goed geholpen met keuze maken. Meten ging goed (zelf gedaan) Zeer tevreden met de verduisterende plissé.

Houtveen

Heel veel keus uit diverse kleuren en materialen van gordijnen. lastig om te kiezen via de computer, een adviseur gevraagd. hij heeft van alles laten zien en uitgelegd. ook opgemeten. bij... Heel veel keus uit diverse kleuren en materialen van gordijnen. lastig om te kiezen via de computer, een adviseur gevraagd. hij heeft van alles laten zien en uitgelegd. ook opgemeten. bij goedkeuring van de offerte meteen betalen wisten we niet. dat is een minpunt. meestal is het een gedeelte wat meteen betaald moet worden, na aflevering de rest.

Opvallende sterke punten:

tot 30 staaltjes van tevoren thuis laten komen is handig om b.v. al een kleur te bepalen.

Vaux kathy

Beste
We zijn heel tevreden. We hebben niet lang moeten wachten achter het product.
Alvast bedankt

De service

Vd glind

Meer dan super !! Aardige mensen denken mee en niks moet ik zweer erbij voorbeeld voor vele bedrijven!!

Lieve,aardig personeel
Snel ,betaalbaar, en het resultaat perfect !!