Veneta

Kwaliteit

van hal

Goed bedrijf, komt afspraken na. Snel in reactie en uitvoerig. Behulpzaam. Tijdens verzending word je goed op de hoogte gehouden. Goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader

kwaliteit en vriendelijkheid

John Poel

Veel keuze en super eenvoudig te bestellen. Top

Opvallende sterke punten:

Vooraf kun je een staaltje laten bezorgen zodat je weet dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Anna

Enorm goed geholpen en hele mooie jaloezieën!

Opvallende sterke punten:

Medewerkers geven snel antwoord en bellen altijd terug.

Meryem

Ik ben heel tevreden over veneta. De adviseur die bij mij thuis kwam Joey was super vriendelijk en behulpzaam en kwam met hele goede tips. De klant tevreden stellen is zijn doel!

Opvallende sterke punten:

Uitstekende service, duideleijke informaties en zeer klantvriendelijk!

M Bouthoorn

Zeer goede producten en levering was ook goed. Kleur en kwaliteit zijn wij heel blij mee! Ik zou en ga het ook iedereen aanraden die jaloezieen wilt. Op maat is ook ideaal want wij hadden 1 hele... Zeer goede producten en levering was ook goed. Kleur en kwaliteit zijn wij heel blij mee! Ik zou en ga het ook iedereen aanraden die jaloezieen wilt. Op maat is ook ideaal want wij hadden 1 hele grote nodig die in normale winkels niet te krijgen zijn. In 1 woord: TOP!

Opvallende sterke punten:

Kwaliteit en prijsverhouding. Zeer goede producten en precies wat wij gehoopt hadden.

Dirk Kuis

Adviseur Sjoerd van den Broek heeft ons erg goed geholpen. Hij is erg professioneel en heeft een goede kijk op de raamdecoratie icm het interieur.

Opvallende sterke punten:

Advies aan huis mogelijk en zeer goed geprijsd.

H Sjabbens

Prima geholpen !

Opmeet garantie.

René Tholen

Jammer dat levering van de producten niet compleet was, zeer snel en Offerte traject en support geweldig, vakkundig en snel, weten precies van een klant wil, één woord is genoeg

Jammer dat levering van de producten niet compleet was, zeer snel en
Professioneel opgelost

Opvallende sterke punten:

Offerte traject, productkennis, snel professioneel, luisterend, weet wat de klant vraagt en wil

R Dekker

Gewoon top??

Opvallende sterke punten:

Snelle levering, perfect op maat, goede kwaliteit, precies wat je besteld hebt

Steijaert

Perfecte levering van een rolgordijn

De meet garantie