Veneta

Kwaliteit

Goede ervaring

Milja Fenger

Wij hadden nog een oud Veneta gordijn maar waren de bevestigingshaken kwijt. We vroegen of we nieuwe konden kopen en kregen binnen twee dagen vijf nieuwe gratis toegestuurd. Ongelooflijk! Ook ons...

Opvallende sterke punten:

PErsoonlijke en vriendelijke aanpak.

F. Looijschilder

Goede kwaliteit en prijs.
Past precies en ziet er mooi uit.
Zeer tevreden!

Kwaliteit en prijs.
Juiste maten.

Arthur en Ilaysa

Enorm blij mee , Bas en zijn collega zijn super mensen die hun vak verstaan ik vind de service en de kwaliteit heel fijn en het staat fantastisch

Opvallende sterke punten:

De communicatie en de kwaliteit goed verpakt ook , voor mij als twee linkse handen man ook nog eens prima zelf te doen

Wim Hazelaar

Wij zijn uitermate tevreden met Veneta en haar producten

Opvallende sterke punten:

Kwaliteit en service staat voorop!!!!!!

Plise keukenraam

Wordt goed op de hoogte gehouden via mail
Als je order bij de fabriek is

Opvallende sterke punten:

Maten opgemeten via de tip op de site
En het past precies 😊

Demi

Ik ben heel erg tevreden met mijn houten jaloezien. Erg goede kwaliteit en een mooie prijs.

Bereikbaarheid, klantvriendelijkheid.

Plisse, gordijnen en jaloezieen

Slechte ervaring.
Bij levering klopte 4 van de 8 raamdecoraties niet qua maat terwijl ze door de adviseur waren ingemeten. Toen ik bij he ophangen belde met de adviseur en klantenservice,...

Reactie Veneta:

Goedemorgen,

Bedankt voor het delen van je ervaring.

We vinden het ontzettend vervelend dat het bestellen van je raamdecoratie, iets wat leuk zou moeten zijn, voor zoveel frustratie heeft gezorgd.

We gaan dit netjes voor je oplossen!

Jennifer - veneta.com

m.te kloese

Prima,mooie snelle levering

Vriendelijke mensen, goede service en oplossingsgericht!

Opvallende sterke punten:

Er was bij een van mijn raam decoratie een fabrieksfout, foto's gemaakt en doorgestuurd.
Even later kreeg ik te horen dat het dus om een fabrieksfout ging en dat er een gehele nieuwe zou komen. Gevragen of ze die zelf konden vervangen, en ze zijn gekomen om het te vervangen. Kortom: super service!