Veneta

Kwaliteit

Bram Fennis

Geen commentaar. Helemaal top!

Alles

Romy Kolkhuis Tanke

Koen kwam langs voor een gratis adviesgesprek, wat ik als erg prettig heb ervaren. Hij nam de tijd en heeft alle opties besproken. Daar bij gaf hij op een fijne manier zijn mening, zonder... Koen kwam langs voor een gratis adviesgesprek, wat ik als erg prettig heb ervaren. Hij nam de tijd en heeft alle opties besproken. Daar bij gaf hij op een fijne manier zijn mening, zonder opdringerig over te komen. Na het krijgen van de offerte met ook nog een leuke korting, hebben we de raambekleding besteld. De eerste gordijnen waren er zelf al na 3 weken. De kwaliteit van de gordijnen is erg goed en het ophangen gaat erg makkelijk. (Wel even goed kijken en lezenšŸ˜„). De gordijnen hangen erg strak en vallen heel mooi.

Opvallende sterke punten:

Klantvriendelijkheid en kwaliteit zijn erg goed

Gp

Mooie gordijnen, goede kwaliteit en snel geleverd. Ik wilde er nog wat bij bestellen maar helaas zijn dezelfde gordijnen ineens een stuk duurder geworden, dat is dan weer jammer..

Snelle levering, goed product

Cremer beheer bv

Opvallende sterke punten:

Makkelijk bestellen en veilig gevoel met de pas garantie

Wessels

Zeer goed bevallen. Deskundig advies en alles zeer snel geleverd. Perfect!

Opvallende sterke punten:

Advies aan huis zonder kosten en de omruilgarantie.

S. Hage

Goede kwaliteit, makkelijk in gebruik, fijne service.

Duidelijke communicatie

Ellen

Makkelijk te bestellen, snel in huis en een mooi product.

Opvallende sterke punten:

Duidelijke uitleg voor in inmeten van je raamdecoratie, compleet met afbeeldingen.

Lotte

Goede service, mooi product & snelle levering

Behulpzaam

Patricia

Super kwaliteit

Opvallende sterke punten:

De kwaliteit is echt heel erg goed.

Janine Verlaan

Perfect! Heel blij met het eindresultaat! En een super kwaliteit. We gaan hier zeker vaker raambekleding bestellen.

Snel, goede kwaliteit