Veneta

L

Super

prijs

Yvonne van Iersel

Steffen is aan huis geweest. Goed advies en alle kleuren kunnen bekijken. Hij heeft fijn de tijd genomen om ons de juiste keus te laten maken. Nadat wij onze keus hadden gemaakt is hij alles in gaan... Steffen is aan huis geweest. Goed advies en alle kleuren kunnen bekijken. Hij heeft fijn de tijd genomen om ons de juiste keus te laten maken. Nadat wij onze keus hadden gemaakt is hij alles in gaan meten. Wij hebben voor plissé gekozen en die staat mooi.

Opvallende sterke punten:

Wij hebben gratis de adviseur Steffen laten komen.

Wendy

Top! Heldere site met goede instructiefilmpjes, goede klantenservice en heldere communicatie. Verder goed product (duo rolgordijnen) en voor de helft van de prijs van concurrent.

Opvallende sterke punten:

Prijs, kwaliteit en behulpzame klantenservice

Stephan

Beroerde service

Reactie Veneta:

Beste Stephan,
Beste Stephan,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat ontzettend jammer om te zien dat Veneta.com onvoldoende scoort op alle punten. Dit is natuurlijk niet zoals het zou moeten.
Inmiddels heeft mijn collega je nogmaals een bericht gestuurd waarop wij nog in afwachting zijn van een reactie. Deze zie ik graag tegemoet zodat wij uiteraard met je mee kunnen kijken naar een eventuele oplossing.
Daphne - Veneta.com

Paul van Hummel

9 dagen eerder geleverd als verwacht/gepland

Durk

Goede prijs, goede kwaliteit en erg duidelijke instructies over het bevestigen en informatie over de levering.

Heel klantvriendelijk

Irene Bartens

Super goed geholpen door Tim Ooms .
Alles duidelijk uitgelegd ook na de levering kon ik nog een beroep op hem doen .
Wat een super service heeft dit bedrijf ik zou het iedereen aanbevelen...
Super goed geholpen door Tim Ooms .
Wat een super service heeft dit bedrijf ik zou het iedereen aanbevelen .
Ben heel blij met mijn mooie jaloezien voor een scherpe prijs .

Service is top !

Wil Verhoeff

Het was een prettige ervaring. Roald Peeters heeft ons goed geïnformeerd.

Communicatie en kwaliteit.

Lex

Hele lange levertijd

Drama ik wacht al 2 weken op mijn bestelling

Reactie Veneta:

Beste Lex,
Bedankt voor het plaatsen van je review. Dat waarderen wij enorm!
Je geeft aan dat je al meer dan 2 weken wacht op je bestelling.
Normaliter hebben wij een levertijd van...
Beste Lex,
Bedankt voor het plaatsen van je review. Dat waarderen wij enorm!
Je geeft aan dat je al meer dan 2 weken wacht op je bestelling.
Normaliter hebben wij een levertijd van plissé gordijn rond de 10 werkdagen.
Echter proberen wij al meerdere keren contact met je op te nemen omtrent de vertraging die is ontstaan op je order. Helaas is dit nog niet gelukt.
Ik zou je nogmaals een mail sturen, zodat we wellicht even in contact kunnen komen met elkaar.
Daphne - Veneta.com

Yvon

Een hele leuke ervaring met hulp bij bestellen en bestellen zelf

Opvallende sterke punten:

De keuze, proeflapjes en hulp en advies bij bestellen