Veneta

Kwaliteit

Irma Burgmeijer

Goed advies, snel geleverd en het hangt perfect

Opvallende sterke punten:

De kleurstalen werden snel geleverd en zijn erg handig bij het maken van keuzes. We hadden snel een afspraak en werden erg goed geadviseerd, er werd echt met ons meegedacht, heel fijn. Na een snelle... De kleurstalen werden snel geleverd en zijn erg handig bij het maken van keuzes. We hadden snel een afspraak en werden erg goed geadviseerd, er werd echt met ons meegedacht, heel fijn. Na een snelle levering hangen de rolgordijnen, plisse gordijnen prachtig!

Queenie Djallal-van Voorthuijsen

Fijn bedrijf

Opvallende sterke punten:

Mooi en snel geleverd, super vriendelijke medewerker die kwam inmeten.

particulier

Voor de bestelling van vouwgordijnen hebben we een sympathieke adviseur (gratis) van Veneta thuis gehad. Hij heeft naast advies ook de maten opgemeten. De gordijnen hangen nu en ze zijn nog mooier... Voor de bestelling van vouwgordijnen hebben we een sympathieke adviseur (gratis) van Veneta thuis gehad. Hij heeft naast advies ook de maten opgemeten. De gordijnen hangen nu en ze zijn nog mooier dan dat we verwachten. De maten kloppen precies en de gordijnen zijn keurig genaaid. Alleen waren de bijgeleverde kettingen erg kort. Vandaag hierover gebeld en er worden met spoed gratis nieuwe langere kettingen verzonden. Voor het eenvoudig vervangen van de kettingen is via de mail een instructie gestuurd,
Voor een bestelling via internet is Veneta een topper.

Opvallende sterke punten:

Medewerker (zowel de adviseer als de telefoniste) zeer vriendelijke omgangsvormen.
Mooi afgewerkte (vouw) gordijnen.
Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Betekent niet duur voor de...
Mooi afgewerkte (vouw) gordijnen.
Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Betekent niet duur voor de geleverde goederen.

Barend de Haan

Alles via de website geregeld. Ging prima. Vond het alleen vreemd dat de ketting bij mijn eerste rolgordijn van ongeveer gelijke lengte 140 cm was en nu 88 cm. 20 cm langer was handiger geweest.

Gebruiksvriendelijke website

Pascal

Mooie raamdecoratie, is wel even geduld hebben voordat ze worden geleverd.

Mooie kwaliteit

Karel de Goey

Uitstekende helpdesk

Opvallende sterke punten:

De medewerkers denken met je mee vragen aanvullende informatie waar je zelf niet zo gauw aan denkt.
Na bestellen wordt je duidelijk en op tijd geïnformeerd over de toestand van je order.

Ronald

Top product

Het ophangen

Vera

Ook via de mail snelle reactie. Vanaf het eerste moment al fijn contact. We kregen binnen een dag al gehoor aan onze wens om een afspraak in te plannen voor het inmeten en advies aan huis.
Ook via de mail snelle reactie.
Wij kregen bezoek van René Boudi waar we super door zijn geholpen. Hij luisterde naar onze wensen en gaf ons goed advies. Vanaf dat moment werd hij ook ons contactpersoon.
Het leveren van de raamdecoratie verliep netjes en soepel.
Bij het ophangen van de raamdecoratie waren we over bepaalde punten niet helemaal blij met het resultaat. Wij wilde de decoratie uiteindelijk toch iets boven de vensterbank laten hangen inplaats van dat het erop zou leunen. Wij hebben contact opgenomen met René die wederom snel contact met ons heeft opgenomen om de punten met ons door te spreken.
De 100% klanttevredenheid die zijn garanderen komen zij echt na!

Kort om: Wij zijn super geholpen!

- Snelle reactie
- Vriendelijk personeel
- Ze komen hun afspraken na

I. Berghorst

Goede advies

Opvallende sterke punten:

goed advies en makkelijk om te bestellen.

N. Jansen

Precies wat we besteld hebben. Goede uitleg hoe we het moesten bevestigen.

.....