Veneta

Kwaliteit

Leonie

Goede services, afspraak is afspraak. Er wordt duidelijk gecommuniceerd wanneer je wat mag verwachten.
4 jaar geleden de voorzijde van de woonkamer gedaan, nu de achterzijde. Kleurverschil na 4 jaar is minimaal.
Binnen een uur hingen 5 plissé gordijnen. Helemaal top

Duidelijke communicatie

Marion

Superblij met ons nieuwe gordijn. Stevig net rolgordijn.

Stevig rolgordijn! Goede kwaliteit

De Groot

Top Service! Het advies dat werd gegeven over de producten voldeed volledig aan onze wensen en paste bij ons interieur. Het monteren werd vol zorg en met liefde voor het vak gedaan. Zonder haast en... Top Service! Het advies dat werd gegeven over de producten voldeed volledig aan onze wensen en paste bij ons interieur. Het monteren werd vol zorg en met liefde voor het vak gedaan. Zonder haast en met oog voor kwaliteit. Top organisatie.

Opvallende sterke punten:

Kwaliteit en oog voor de klantwens

particulier

Had geen ervaring, 1ste een bestelling geplaatst

gedegen ophanginstructie

Japke van Wolfswinkel

Heel fijn dat Martijn Rozenberg ons zo goed heeft geholpen. Wat ik heel fijn vond dat hij alle spullen mee had, er was genoeg keuze. En dat je al kan kijken wat mooi is voor je ramen, en de kleuren... Heel fijn dat Martijn Rozenberg ons zo goed heeft geholpen. Wat ik heel fijn vond dat hij alle spullen mee had, er was genoeg keuze. En dat je al kan kijken wat mooi is voor je ramen, en de kleuren die je zelf in huis hebt. Wij hebben gekozen voor de begane grond plissé gordijnen. En voor boven gordijnen.

Aanwinst plisségordijnen.

CP van der Luit

Netjes en vriendelijk geholpen door Guido, zelf gemonteerd wat makkelijk was met de handleidingen.

Opvallende sterke punten:

Vriendelijk en een goede prijs/kwaliteit.

Debutech

Uitstekend

Kwaliteit

Vonk

Vriendelijke Sjoerd is makkelijk in de omgang. Wij wisten niet welke kleur we moesten nemen. Ivm donkere kozijnen adviseerde hij Antraciet. Hij had een minuscuul lapje als voorbeeld.
Achteraf...
Achteraf vinden wij het té donker op de dag. Verkoop ging ons iets te snel. Graag meerdere kleuren gezien, geen keuzepalet om te kiezen
Ophangen ban de plisses was ook geen sinecure. Video gaf alleen handleiding voor groot oppervlakte, niet voor de clip-plissé

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Bedankt voor het plaatsen van je review, wij waarderen het dat je hier de tijd voor hebt genomen!
Goedemorgen,
Wij hebben het verzoek bij je persoonlijke adviseur neergelegd om telefonisch contact met je op te nemen en hebben vanuit hem vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Ik ga er dan ook vanuit dat jullie samen tot een passende oplossing zullen komen.
Fijne dag!
Nadine - Veneta.com

Monique Loijens

Goede communicatie en service. Je weet precies wanneer ze komen en za e leveren strak en netjes werk.

Opvallende sterke punten:

Snelle en vriendelijke klantenservice en nette en strakke montage

R Koops

Snel en goed kwaliteit