Veneta

Kwaliteit

Jolene Kerklaan

Eerst op internet besteld, toen voor een andere ruimte ook in laten meten. Goede service en vriendelijke medewerkers.

Opvallende sterke punten:

Goede kwaliteit voor een leuke prijs.

Marian

Heel goede ervaring, stalen waren zo binnen, en het bestellen was heel eenvoudig. Hebben alles zelf kunnen doen door de duidelijke instructies. Mocht ik ooit weer raamdecoratie nodig hebben , zou...

Opvallende sterke punten:

mooie raamdecoratie voor een mooi prijsje en een duidelijke beschrijving erbij voor het ophangen.

Zeer goede service en advies!

Netjes en goed geregeld van A tot Z

Goed snel geregeld

Opvallende sterke punten:

wordt goed op de hoogte gehouden

Houten jaloezie en plisségordijn

Vlotte communicatie en snel afspraak aan huis.

Vlotte communicatie

Renee Haen

Super tevreden met onze producten en zeer enthousiast over de klantenservice. Mijn complimenten! Wij hadden in de eerste instantie de verkeerde gordijnen besteld, maar konden deze kosteloos ruilen.

Opvallende sterke punten:

Zelfs na de officiële retourdatum werd er niet moeilijk gedaan over het terugsturen van de gordijnen. Super fijn!

Heb hier over- en plisségordijnen besteld. Snelle levering en super goede kwaliteit. Binnenkort ook voor de bovenverdieping bestellen, meer dan tevreden!

Snelle levering & uitstekende kwaliteit

Houten jaloezieën

Goede webside ,maat voering klopt en helegoede service

Opvallende sterke punten:

Perfecte service , tweede bestelling kwam beschadigd aan. Heb foto’s van gemaakt en na telefoon gesprek (geen 10 min in de wacht maar gewoon gelijk gesprek) kon de bestelling terug gestuurd worden en kreeg ik nieuwe.

Anaka Maduro

High quality product, very easy to install. Im very happy also with the color.

Super easy to install.
Beautiful color!

Rolgordijnen

Ruime keuze, goede prijs/ kwaliteit verhouding met een snelle levertijd en een uitstekende service.
We hadden helaas verkeerd gemeten en gebruik gemaakt van de meet garantie en kregen zonder...

Zeer goede service!