Veneta

Kwaliteit

Leo de Jong

Uitstekend

Opvallende sterke punten:

Prijs, kwaliteit en op maat aanleveren

H.Sleypen

Super service. Maat was precies goed. Gemakkelijk zelf op te hangen.
De bezorgservice was ook goed, je wordt constant op de hoogte gehouden.

Opvallende sterke punten:

Gemakkelijk zelf op te hangen. Mooie stof.

Tineke den Boesterd

We stonden versteld van de ruime keuze , eindelijk een keuze gemaakt , eenvoudig om te bestellen , netjes geleverd door vriendelijke chauffeur in een stevige verpakking , kortom reuze tevreden met... We stonden versteld van de ruime keuze , eindelijk een keuze gemaakt , eenvoudig om te bestellen , netjes geleverd door vriendelijke chauffeur in een stevige verpakking , kortom reuze tevreden met onze rolgordijnen die precies goed waren wat de maat betreft

Opvallende sterke punten:

levering binnen de gestelde tijd

Jolanda

Ben erg tevreden over VENETA! Ze helpen enorm goed met het juiste advies en niks is ze teveel. Heel fijn!

klantvriendelijk, productkennis, service

Karin

Geweldig! Plissegordijnen en rolgordijnen besteld, keurig op maat! Ik heb telefonisch advies gekregen van Koen over het inmeten, super vriendelijk en meedenkend! Mocht ik nog meer raamdecoratie... Geweldig! Plissegordijnen en rolgordijnen besteld, keurig op maat! Ik heb telefonisch advies gekregen van Koen over het inmeten, super vriendelijk en meedenkend! Mocht ik nog meer raamdecoratie nodig hebben zal ik dit zeker hier weer bestellen ?

Opvallende sterke punten:

Klantvriendelijkheid, nauwkeurig en top dat je de zending zo nauwkeurig kunt volgen

De Groot

Top bedrijf

Smid

Wij hebben alles van ons bestelling snel en keurig ontvangen. Wij waren verbaasd hoe snel ons bestelling bij ons thuis was bezorgd.

Bart

2 'luxaflex' besteld. Goede informatie over status order. Binnen een kwartiertje opgehangen mede dankzij goede handleiding.

Opvallende sterke punten:

veel en goede informatie. Goed product voor goede prijs.

de Ridder

Goede service!

Goede service bij productfoutjes

Nancy

Heel goed en snelle levering

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en veel keuze