Veneta

Liselotte Romana

Klantvriendelijk en behulpzaam

Goed bereikbaar

Helen Taylor Parkins

Een vrijblijvende afspraak om te meten en te kiezen bleek snel gemaakt. We zijn vriendelijk en vakkundig geholpen. De offerte werd meteen gemaild. Na acceptatie hoefden we slechts enkele weken te... Een vrijblijvende afspraak om te meten en te kiezen bleek snel gemaakt. We zijn vriendelijk en vakkundig geholpen. De offerte werd meteen gemaild. Na acceptatie hoefden we slechts enkele weken te wachten op de plisségordijnen. Enige verbeterpunt is dat ze je er even op wijzen dat op ieder gordijn een sticker zit voor welk raam het is. Dat hadden we wat laat in de gaten. Ophangen was verder simpel. Een aanrader!

Opvallende sterke punten:

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed bereikbaar.

Berna Bolder

Vriendelijk betrouwbaar

Snelheid, netheid

Luchien

Heel goed!

Kwaliteit

Lor

Mooie jaloezieën, alleen is er een al helaas kapot.

Opvallende sterke punten:

Mooi en netjes. Alleen bij mijn grote raam zijn ze al kapot gegaan.

Reactie Veneta:

Beste,
Beste,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen! Onze collega heeft al geprobeerd om in contact met je te komen over de jaloezie die kapot is maar dat is nog niet gelukt.
Mocht je in de gelegenheid zijn dan mag je contact met haar opnemen zodat er gekeken kan worden wat we voor je kunnen betekenen.
Desiree - Veneta.com

M. De Boer

Ofschoon ok via de website mijn gordijnen/in between vitrages heb besteld is het prima gegaan.

Opvallende sterke punten:

Mijn gordijnen zijn prachtig, ben er helemaal blij mee, qua kleur en ook de hoogte van de vloer is perfect,

Francis

De afspraak thuis verliep erg prettig, goed geïnformeerd en verder goed geholpen.

Opvallende sterke punten:

De snelheid van afspraak en reageren op mailtjes over afspraak

Reactie Veneta:

Beste Francis,
Beste Francis,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We brengen je graag nog even in contact met de collega die bij je langs is geweest om de scores nog even met je door te spreken.
Desiree - Veneta.com

Jorgen Truijers

Goede duidelijke service

Simpel qua montage

Van Dooren

Alleen maar positief

Opvallende sterke punten:

Perfecte maat opname en gordijnen van een hele mooie kwaliteit

S. Hasan

Een hele fijne ervaring, snelle levering netjes verpakt

Opvallende sterke punten:

Heel snel van bestellen tot levering