Veneta

Kwaliteit

Jansen

Uitstekende service. Goede prijs kwaliteit

Opvallende sterke punten:

Levertijd, marketing; je wordt steeds op de hoogte gehouden over de levering

Marsha van den Berghe

Wat ben ik blij met jullie! eerst gratis kleurstalen aan kunnen vragen, toen een offerte laten opmaken, was allemaal zo gebeurd, vervolgens moest ik tot wel 2x een wijziging doorgeven en dit werd... Wat ben ik blij met jullie! eerst gratis kleurstalen aan kunnen vragen, toen een offerte laten opmaken, was allemaal zo gebeurd, vervolgens moest ik tot wel 2x een wijziging doorgeven en dit werd direct verwerkt en een nieuwe offerte was binnen een uur al binnen. Toen een paar weken later kwamen de gordijnen binnen en wat een kwaliteit zeg! iedereen geeft ons complimenten over de gordijnen, echt heel erg blij zijn we!

Opvallende sterke punten:

Wat een service en kwaliteit,wauw!

David

Heel vriendelijke en goede service. De gordijnen zijn zoals gewenst en op tijd geleverd. Alles uitstekend op maat. Goeie kwaliteit, heel tevreden over!

Opvallende sterke punten:

Dat ik de maten niet zelf hoefde op te meten. Veneta deed dat ?

Lindy

Hele goede ervaring

Goede serives

Veneta

We zijn zeer tevreden

Bestel gemak

René

Makkelijk online te bestellen. Hele mooie rolgordijnen (zowel de "basic" als de "emotions" -uitvoering). Minpunten: 1. de basic-rolgordijnen werden geleverd zonder schroeven. 2. de twee uitvoeringen... Makkelijk online te bestellen. Hele mooie rolgordijnen (zowel de "basic" als de "emotions" -uitvoering). Minpunten: 1. de basic-rolgordijnen werden geleverd zonder schroeven. 2. de twee uitvoeringen werden op 2 verschillende dagen bezorgd (zat ongeveer een week tussen). Dus 2 keer thuisblijven.

Opvallende sterke punten:

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Kwalitatief goede en mooie rolgordijnen.

Lee-Yee Cheung

Vorige week is Sjoerd van der Broek langs geweest. Het was een prettige en informele ervaring. Hij heeft alles opgemeten en ook de tijd voor genomen. Een toppertje!

Opvallende sterke punten:

Jullie staan echt klaar voor de klanten. Niet opdringerig en ook geen eigen belang

Viv

Heel tevreden met de service en eindresultaat. Vriendelijke lui die meedenken.

Goede service

Alexander Kuipers

Heel tevreden. Geweldige Verhouding prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

Willy

Super!!!!!!!

Communicatie! Klantvriendelijkheid! Montageservice!
Alle raamdecoratie voor ons nieuwe huis besteld bij Paul, gemonteerd door Arnold.
Top geregeld en afgeleverd! Extra bestellingen...
Communicatie! Klantvriendelijkheid! Montageservice!
Top geregeld en afgeleverd! Extra bestellingen werden moeiteloos toegevoegd, meegeleverd en zelfs nog even gemonteerd. Wat een vakmensen... DANKJEWEL!!!