Veneta

Kwaliteit

anonymous

We hadden al eerder wat besteld en dat bevalt prima.
We hadden al eerder wat besteld en dat bevalt prima.
Nu weer iets besteld maar werd helaas kapot geleverd (waarschijnlijk tijdens transport gebeurd.) Werd totaal niet mogelijk over gedaan. Na wat foto's te hebben gestuurd kregen we een paar dagen later een nieuwe geleverd! Echt top service!

Opvallende sterke punten:

Met de mensen waar ik telefonisch contact mee heb gehad waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.

anonymous

Wij zijn vriendelijk geholpen en hebben veel stalen ontvangen om zo onze kleurkeuze te kunnen maken. Luuk van Mourik is bij ons wezen inmeten en heeft ons goed geadviseerd.

Vriendelijke medewerkers

Charlene

Gisteren is Luuk van Mourik van Veneta langs gekomen om advies te geven over welke type raamdecoratie geschkt zou zijn voor het hele huis. Zijn advies is zeer waardevol. Hij veteld duidelijk wat wij... Gisteren is Luuk van Mourik van Veneta langs gekomen om advies te geven over welke type raamdecoratie geschkt zou zijn voor het hele huis. Zijn advies is zeer waardevol. Hij veteld duidelijk wat wij kunnen verwachen en wat mogelijk is om het beste en mooiste resultaat te bereiken. Daarnaast had hij ook grote stukken stof mee die we langs de muren konden houden, zo konden wij de juiste keuze maken. Wat ook zeer fijn is zijn professionaliteit. Hij belde van te voren om aan te geven hoelaat hij bij ons zou zijn. Wij vertelde dat wij i.v.m een leeg huis nog onderweg zouden zijn, en dat hij dus eerder aan zou komen. Dat was voor hem totaal geen probleem. Erg professioneel dus. Daarnaast was het opmeten en bestellen zeer snel voorelkaar. Al bij al een zeer tevreden indruk gekregen.

- professionele adviseur
- Snelle opmeting
- Goed advies
-Snelle bestellingsmogelijkheid

Cremers

Geweldig bedrijf, ze doen wat ze beloven

Zeer klantvriendelijk

Margriet

De eerste keer hebben we gebruik gemaakt van de meet- en montage service. Top geregeld. Onlangs hebben we nog twee gordijnen besteld. Bij levering bleken we de verkeerde uitvoering te hebben... De eerste keer hebben we gebruik gemaakt van de meet- en montage service. Top geregeld. Onlangs hebben we nog twee gordijnen besteld. Bij levering bleken we de verkeerde uitvoering te hebben besteld. Dankzij de topservice hangen er nu toch de goede!

Service!!!!!

anonymous

Geweldige service, advies & communicatie!

Opvallende sterke punten:

Onze adviseur Guido! Vriendelijk & erg professioneel.

Yvonne de Jager

En weer zijn we ontzettend blij met onze plissé gordijnen in de slaapkamer, badkamer, keuken en woonkamer! Met dank aan de vriendelijke en kundige monteur Ramond, genieten we van een prachtige en... En weer zijn we ontzettend blij met onze plissé gordijnen in de slaapkamer, badkamer, keuken en woonkamer! Met dank aan de vriendelijke en kundige monteur Ramond, genieten we van een prachtige en gezellige raamdecoratie 😍

Opvallende sterke punten:

Kundig en goed in advies en geweldige service!

Frans

Ik ben heel klantvriendelijk behandeld door Veneta

Klantvriendelijkheid en service

Nance

Goed werk verricht!

Opvallende sterke punten:

Wij zijn erg blij met onze jaloezieën! Monteur Raymond heeft het mooi en netjes gemonteerd!

Yvonne de Jager

FANTASTISCH!!

Opvallende sterke punten:

Fijn, eerlijk en een geweldige service!
Advies met de mogelijkheden en stalen aan huis, met Rob Hansink hebben wij als zeer prettig ervaren.