Veneta

Kwaliteit

Daan Bossers

Fijn, meedenken, prima service, goede leveringsindicatie

interesse, meedenkendheid, service

A bd Giessen

Snel en correct

Klamtvtiendelijkheid

Van Breugel

Super service, super mooi product!

Opvallende sterke punten:

Super service! Alles was zo binnen en alle maten klopten!

Privé

Prima ervaring. Zeer goed advies gehad over de mogelijkheden die voor ons van toepassing waren.

Snel en vakkundig ingemeten

LWR Stallinga

Men Kranendonk heeft goed opgemeten was erg vriendelijk, de raambekleding opgehangen alle spullen zaten er bij .
Maar er zijn een 6 onderstukken van de luxaflex kapot, gebeld naar Veneta, de dame in kwestie begreep niet goed waar ik het over had , ik heb materiaal toe gestuurd gekregen waar in niets aan heb.
Ik zou nu graag de goede materialen toegestuurd krijgen.
hierover neem ik nog contact met jullie op.

vriendelijke groet LWR Stallinga

Sylvia van der Vall

Goede ervaring

Gratis meten

Jolanda Thijssen

Bestelgemak, snelle levering goede kwaliteit. heb hier al vaker besteld

Opvallende sterke punten:

goede kwaliteit, veel keuze, niet te duur

Lastdrager

Heel fijn bedrijf. De maten van de ramen zijn perfect

De kwaliteit en kwantiteit

Jose van der Harst

Bent u ook zo blij met uw raamdecoratie???
Bent u ook zo blij met uw raamdecoratie???
Ik heb tot op heden alleen de plastic stokjes gekregen om de gordijnen mee te openen en te sluiten. Was in de veronderstelling dat de bezorger de gordijnen kwam brengen. En voor die stokjes ben ik speciaal thuisgebleven. Maar wat een teleurstelling, geen gordijnen.
Helaas!!
Wat een onnodige kosten worsen er gemaakt om dit apart te versturen.
En ook geen info gekregen dat het alleen de stokjes waren.

Opvallende sterke punten:

In afwachting van de gordijnen.

Reactie Veneta:

Beste Jose,
Beste Jose,
Bedankt voor je gedeelde feedback! We hebben elkaar inmiddels gesproken en het is inderdaad mogelijk dat er losse leveringen komen omdat niet al onze producten uit dezelfde product locaties verstuurd worden.
Gelukkig zijn je gordijnen inmiddels ook geleverd. We wensen je veel plezier van je raamdecoratie.
Met vriendelijke groeten,
Desiree - Veneta.com