Veneta

Kwaliteit

Maaike

Veneta zegt dat klanttevredenheid erg belangrijk voor ze is, 100% klanttevreden zeggen ze zelf. Helaas geldt dit alleen als je in één tevreden bent. Tijdens het adviesgesprek is ons beloofd dat we... Veneta zegt dat klanttevredenheid erg belangrijk voor ze is, 100% klanttevreden zeggen ze zelf. Helaas geldt dit alleen als je in één tevreden bent. Tijdens het adviesgesprek is ons beloofd dat we twee weken de tijd hadden om aan te geven als iets toch niet naar wens was, helaas betreft dit niet het leveren van een andere gordijnrails.

Tja..

Reactie Veneta:

Update 12-4
Ik begrijp dat er vanuit de adviseur een oplossing is geboden maar dat jullie je hierin niet konden vinden. Dat is natuurlijk jammer om te horen.
Mochten er verder nog vragen...
Update 12-4
Mochten er verder nog vragen zijn dan horen we graag van je.
Desiree - Veneta.com
---
Beste Maaike,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Natuurlijk vervelend om te lezen dat het voor de ontvangen rails nog niet het geval is. Ik heb zonet bericht uitgezet naar je persoonlijke adviseur om hier nog even contact met je over op te nemen.
Fijne dag!
Desiree - Veneta.com
---

José van der Leur

Goede ervaring . Door omstandigheden met de gezondheid van mijn man hebben we de meting 2 x moeten uitstellen maar dit was geen probleem

Vriendelijk en flexibel

Kruiten

Eenvoudig te monteren

Cora

Niet perfect geadviseerd

meetgarantie

Bram Fennis

Geen commentaar. Helemaal top!

Alles

Romy Kolkhuis Tanke

Koen kwam langs voor een gratis adviesgesprek, wat ik als erg prettig heb ervaren. Hij nam de tijd en heeft alle opties besproken. Daar bij gaf hij op een fijne manier zijn mening, zonder... Koen kwam langs voor een gratis adviesgesprek, wat ik als erg prettig heb ervaren. Hij nam de tijd en heeft alle opties besproken. Daar bij gaf hij op een fijne manier zijn mening, zonder opdringerig over te komen. Na het krijgen van de offerte met ook nog een leuke korting, hebben we de raambekleding besteld. De eerste gordijnen waren er zelf al na 3 weken. De kwaliteit van de gordijnen is erg goed en het ophangen gaat erg makkelijk. (Wel even goed kijken en lezen😄). De gordijnen hangen erg strak en vallen heel mooi.

Opvallende sterke punten:

Klantvriendelijkheid en kwaliteit zijn erg goed

Gp

Mooie gordijnen, goede kwaliteit en snel geleverd. Ik wilde er nog wat bij bestellen maar helaas zijn dezelfde gordijnen ineens een stuk duurder geworden, dat is dan weer jammer..

Snelle levering, goed product

Cremer beheer bv

Opvallende sterke punten:

Makkelijk bestellen en veilig gevoel met de pas garantie

Wessels

Zeer goed bevallen. Deskundig advies en alles zeer snel geleverd. Perfect!

Opvallende sterke punten:

Advies aan huis zonder kosten en de omruilgarantie.

S. Hage

Goede kwaliteit, makkelijk in gebruik, fijne service.

Duidelijke communicatie