Veneta

Kwaliteit

Hulsebos

Duidelijke site om (zelf opgemeten ) op maat gemaakt plissé gordijnen te bestellen.

Communicatie over voortgang bestelling

Bruin

Prima!

Opvallende sterke punten:

Prima geholpen en de houten jaloezieën zijn echt prachtig.

Veneta en Koen kwam bij ons uit België

Fijne service ,men nam de tijd en gaf goede uitleg ,jammer dat levering lang duurt

Prijs, kwaliteit

Willem Van Der steen

Uitstekende producten, We gaan weer een bestelling doen

Goede kwaliteit

Heika

Geweldig ben super tevreden

Opvallende sterke punten:

Levering super geen lange wachttijden

Ilona

Prima!

Opvallende sterke punten:

Vriendelijke en behulpzame klantenservice.

M. de Greef

Héél mooi en goed passend duo rolgordijn. Keurig afgewerkt. Was heel goed verpakt en we werden steeds op de hoogte gehouden hoe het stond met de bestelling.

Gemakkelijk en snel

Ik heb 2 keer met Veneta gebeld en beide keren ben ik vakkundig geholpen. Bestelde staaltjes binnen een paar dagen in huis. Toen telefonisch de bestelling van twee verduisterende rolgordijnen voor... Ik heb 2 keer met Veneta gebeld en beide keren ben ik vakkundig geholpen. Bestelde staaltjes binnen een paar dagen in huis. Toen telefonisch de bestelling van twee verduisterende rolgordijnen voor mijn slaapkamer (raam en balkondeur) geplaatst. De rolgordijnen zijn netjes binnen de levertijd bezorgd. Enige ‘minpuntje’ is omdat de rolgordijnen niet in de kozijnen kon worden opgehangen maar op de kozijnen, blijft er een kiertje zitten tussen beide rolgordijnen, er komt dus altijd licht door het kiertje in de slaapkamer. Misschien een tip om dat te melden aan de klant als er twee rolgordijnen naast elkaar ‘op de dag’ worden opgehangen.

Opvallende sterke punten:

De rolgordijnen zijn van mooie en goede (stevige) kwaliteit en het koordje rolt soepel.

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Bedankt voor je lovende woorden & tip!
Goedemorgen,
Bedankt voor je lovende woorden & tip!
Ik zie dat je bij één van onze adviseurs hebt besteld en ik vraag haar dan ook even om nog contact met jou op te nemen. Jouw tevredenheid is voor ons namelijk goud waard dus we kijken graag met je mee naar een oplossing!
Je hoort nog even van je adviseur!
Jennifer - Veneta.com

Bailey

Goede service, goede garantie

Opvallende sterke punten:

Kosteloos een nieuwe jaloezie ontvangen nav een klein communicatie misverstandje.
Ook de telefonische hulp is correct

Visser

Super goed advies snelle levering en goede kwaiteit echt een aanrader

snelle levering goed advies