Veneta

Janny KAlkman

Goed geholpen

Moet ze nog ophangen

Atie van Keeken

Super goed en heel snel geregeld, ik raad het iedereen aan.

Opvallende sterke punten:

Strak opgemeten en heel goed advies, snelle levering.

Cindy

Eerst een afspraak gemaakt om mij te laten adviseren. Maar ik wist al een beetje hoe het systeem, easy fix, werkte dus ik was snel overstag. Goed advies en binnen 3 weken had ik alles binnen. Super... Eerst een afspraak gemaakt om mij te laten adviseren. Maar ik wist al een beetje hoe het systeem, easy fix, werkte dus ik was snel overstag. Goed advies en binnen 3 weken had ik alles binnen. Super makkelijk om het zelf te monteren. Blij mee

Ans Bastiaanssen

Heel prettig en toegankelijk.
Er werd heel goed meegedacht en goed advies gegeven.

Opvallende sterke punten:

Heel vriendelijk en behulpzaam. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Evert de Vries

Bestellen met afspraak duurt lang, product hangt schreef door onjuist afgestelde bedieningslijnen. Als oplossing sturen ze een pdf succes ermee...

Netjes verzonden

Vergauwen

Goed ben tevreden over het product

Makkelijk op te hangen

veneta

We hebben mooie stalen ontvangen per post. Daarna hebben we een medewerker uitgenodigd om te helpen met inmeten. Dat had ook prima zelf gekund met de duidelijke aanwijzingen, maar omdat we een erker... We hebben mooie stalen ontvangen per post. Daarna hebben we een medewerker uitgenodigd om te helpen met inmeten. Dat had ook prima zelf gekund met de duidelijke aanwijzingen, maar omdat we een erker hadden, wilden we wat meer advies. Dat hebben we gekregen en er werd alle tijd voor ons genomen.
De bestelling was snel rond en werd mooi op tijd bezorgd. Tussendoor werden we prima op de hoogte gehouden.
We zijn bij veneta terecht gekomen via bekenden en zouden het ook verder adviseren aan anderen.
Onze vouwgordijnen hangen mooi en we zijn er erg blij mee, evenals met het goede advies en de hulp.

Opvallende sterke punten:

vriendelijkheid, advies en tijd.

Eline

Positieve ervaring met Veneta. Fijn dat ze bij je aan huis komen voor een adviesgesprek en meteen inmeten. Montage gaat gemakkelijk.

- goede garantie
- ze komen aan huis
- veel keus
- goede prijs

Annelies

Prima!

Opvallende sterke punten:

Snel maatwerk aan een mooie prijs. Prachtig resultaat!

R Hilbers

Goed advies, duidelijke en snelle communicatie. En niet onbelangrijk mooie raamdecoratie van mooie kwaliteit.

Opvallende sterke punten:

Kundig, snel, duidelijk, goede prijs, goede kwaliteit