Veneta

Kwaliteit

Joan

Goede informatie gehad tot in details

Luisterend oor

Denise

Goede service bij inmeten en snelle levering!

Opvallende sterke punten:

Snelle levering, goede kwaliteit, veel keuze in kleuren van stof en fijn niet alleen wit maar ook zwart systeem mogelijk

Jeanne Snoep

Hele goede service

Korte levertijd

Veneta

Zeer slechte ervaringen met levering. Vervoerder belt zelf dat hij voor de deur staat want ik heb geen want mail gekregen van rails. En moet dus een tweede keer komen om te leveren...
Eerste...
Eerste deel van de Gordijnen staat voor de deur ( juni) zonder enig berichten tweede deel moet ik gaan afhalen in een shop.
Terwijl de levering rond 9 juli gepland is. En ik via een bericht de levering zelf zou kunnen regelen.
Echte hulp bij het opmeten was er ook niet
Je moet gewoon alles zelf doen en verdeel geduld hebben wil je iemand te pakken krijgen!

Gratis stalen

N Ordelmans

Heel goed en efficiënt.

Opvallende sterke punten:

Snelle en klantvriendelijke levering. Zeer goede service.

Marieke

Erg blij met mijn nieuwe plissegordijnen voor de woon- en badkamer. Goede service en fijn adviesgesprek, snelle levertijden en gewoon qualitatief spul. Ook was het makkelijk te monteren. Kortom... Erg blij met mijn nieuwe plissegordijnen voor de woon- en badkamer. Goede service en fijn adviesgesprek, snelle levertijden en gewoon qualitatief spul. Ook was het makkelijk te monteren. Kortom alleen maar positief.

Opvallende sterke punten:

Het adviesgesprek aan huis was erg nuttig.

M.Adolfs

Prima geholpen

Simpel bestellen

Gertjan

Gemakkelijk te regelen

Opvallende sterke punten:

Goede hulp bij het zelfstandig inmeten, nette en duidelijke informatie op de offerte.

Riejanne

Top! Altijd goede kwaliteit

Opvallende sterke punten:

Goed verpakt en hangt echt mooi

Hanneke van den Bogaard

Een medewerker van veneta was bij mijn buren. toen hij daar klaar was heb ik aan hem gevraagd of hij bij ons ook advies kon geven. Dat wilde hij wel. we hebben gekozen voor plisseegordijnen. heeft... Een medewerker van veneta was bij mijn buren. toen hij daar klaar was heb ik aan hem gevraagd of hij bij ons ook advies kon geven. Dat wilde hij wel. we hebben gekozen voor plisseegordijnen. heeft meteen alle ramen gemeten en besteld. Na 2 weken hadden we ze in huis. zelf ophangen was geen probleem. Heel blij mee. Prima sevice.

Opvallende sterke punten:

sluit heel goed aan en makkelijk zelf op te hangen