Veneta

22028 beoordelingen

Kwaliteit

22028 Reviews

Rene castien

Prima service alleen jammer dat er geen schroeven bij zaten

Opvallende sterke punten:

Je wordt goed op de hoogte gehouden qua bestelling

Duineveld

Zeer goed

Goede communicatie

Boonstra

Wat ideaal om thuis meteen te kunnen zien welke kleur jaloeziën en gordijnen het beste in je interieur passen. Super goed geholpen door Tim Ooms. Hij nam uitgebreid de tijd en gaf heel goed advies,... Wat ideaal om thuis meteen te kunnen zien welke kleur jaloeziën en gordijnen het beste in je interieur passen. Super goed geholpen door Tim Ooms. Hij nam uitgebreid de tijd en gaf heel goed advies, zonder ook maar enigszins iets op te dringen, top!!!!

Opvallende sterke punten:

Heel vriendelijk en goed advies, en dat je thuis meteen ziet wat het beste in je interieur past.

Privé.

Super goed bedrijf goede service en goede levering.
Goed telefonisch advies zeer klantvriendelijk.

Opvallende sterke punten:

Goede service goede levering en goed advies.
Goede kwaliteit.

Gerard uit het Limburgse Stein

Een paar maanden geleden ging ik op zoek naar een ander "gordijnenbedrijf".
De lokale stoffeerder was gestopt.
ik wilde een bedrijf dat mij alles uit handen nam. Ik wenste enkel te...
Een paar maanden geleden ging ik op zoek naar een ander "gordijnenbedrijf".
De lokale stoffeerder was gestopt.
ik wilde een bedrijf dat mij alles uit handen nam. Ik wenste enkel te bestellen en een redelijke
prijs te betalen. Ik wilde duidelijk geen hoofdprijs betalen !
Mijn oog viel op Veneta. Ik dacht eh alles via internet ?
Ja we leven in 2021 dus ook gordijnen en dergelijke kan bij Veneta via internet. Ik bestelde via Veneta een adviseur (Raf). Die kwam op het gewenste tijdstip naar de nieuwe woning. Met heel veel boeken en koffers met gordijnen en duo rolgordijnen voorbeelden om uit te zoeken. Mijn wensen werden perfect in het koopadvies verwerkt. Het geheel werd professioneel met digitale meetapparatuur gemeten en de goederen werden besteld. Er werd een gedeelte betaald en er werd begonnen met het maken van de spullen. Tevens werd er een montage afspraak gemaakt. De monteurs (Raymond en Emile) kwamen met de netjes per item ingepakte spullen naar het verre Stein. Ik zag direct aan hun optreden en gereedschap dat het hier ging om vakmensen ging. Een duo dat zelfstandig en ook als duo goed kan samen werken. Met een groot inschattingsvermogen. Gordijnen en duo's ophangen is immers secuur werk. en zo werd het ook gedaan. Goed bekijken en meten leidt immers tot perfectie voor de klant. De stukken zijn perfect opgehangen en geplaatst. Chapeau.
Voor mij was Veneta nieuw en een uitdaging. De site was duidelijk. De adviseur was helder in zijn adviseren en de monteurs hebben hun taak goed volbracht. En niet te vergeten de telefooncentrale werd door vriendelijke hulpvaardige mensen bediend.
Veneta je doet het met je bedrijf en personeel goed !

Opvallende sterke punten:

Zeer overzichtelijk, vakbekwaam en correct

Leida

Blij met het geleverde produkt.

Opvallende sterke punten:

Echt goede kwaliteit en heel blij dat je zelf nog de leveringsdatum kan aanpassen.

Annie

Super ervaring met veneta, bestelgemak, professionele aanpak, een super montage door monteur Dieter, neemt tijd voor alles, lost problemen meteen op, en laat zijn werkplek heel netjes achter,... Super ervaring met veneta, bestelgemak, professionele aanpak, een super montage door monteur Dieter, neemt tijd voor alles, lost problemen meteen op, en laat zijn werkplek heel netjes achter, perfecte uitleg. Wij raden veneta aan iedereen aan. En indien het kan graag ik dezelfde monteur terug hoor ?
Jullie hebben er een superfan bij.

Opvallende sterke punten:

Prijs, kwaliteit en service: de 3 belangrijkste peilers daar scoort veneta zo goed op.

Veneta.com Sergio Reijnders

Vriendelijk, komen afspraken na

goede communicatie

Nancy Auwerx

Heel goede ervaring. Op voorhand hebben we een adviesgesprek gehad de gordijnen die we in onze gedachten hadden voor de verschillende kamers werd ons met een onderbouwing afgeraden. En we hebben het... Heel goede ervaring. Op voorhand hebben we een adviesgesprek gehad de gordijnen die we in onze gedachten hadden voor de verschillende kamers werd ons met een onderbouwing afgeraden. En we hebben het advies gevolgd van de adviseur Nicolas Montier
We zijn super blij met de houten jaloezieen, de plissegordijnen en de gordijnen. Alles werd op tijd geleverd, keurig ingepakt dat er niets kon beschadigen.
Je kon de order volgen en kon ook zien of er iets veranderde.
Door de goede instructiefimpjes is het ons gelukt om ze zelf te plaatsen
Dus heel blij met onze aanwinst.

Opvallende sterke punten:

Goed advies gesprek. Nicolas Mortier kon goed onderbouwen waarom deze keuze het beste is voor dat raam.
Levering binnen de aangegeven tijd (2 tot 3 weken).
Volgen van de order en update...
Levering binnen de aangegeven tijd (2 tot 3 weken).
Volgen van de order en update van de order.
Handige filmpjes met duidelijke instructies om te plaatsen.
Alles keurig netjes geleverd.
Blij met het resultaat.

Mandy

Advies gekregen en het inmeten van houten jaloezieën door Tim Ooms.

Opvallende sterke punten:

Hele goede uitleg en advies gekregen. Goed geholpen met de bestelling!