Veneta

Wilma van rijssen

Heel goed

Vriendelijk en goedcadvies eerlijk

PhilipsenGrondwerken

Sergio heeft me heel goed geholpen met mijn keuze en erg vriendelijk en goede communicatieve eigenschap voor dit vak

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en goed advies

G Goudriaan-Peters

Heel goed en snel

Komen afspraken na

Marina Gelens

Ik ben zeer tevreden met het resultaat van mijn vouwgordijnen en de bezorging ervan. Wat ik een serieus minpuntje vind is het te korte optrek mechanisme zodat ik echt heel lang bezig ben met het... Ik ben zeer tevreden met het resultaat van mijn vouwgordijnen en de bezorging ervan. Wat ik een serieus minpuntje vind is het te korte optrek mechanisme zodat ik echt heel lang bezig ben met het optrekken of laten zakken van de gordijnen. Dat is heel vervelend. Gr Marina Gelens

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en goed verpakt voor verzending

Jens Jasper

Fijn advies en snelle levering.

Mooie plisségordijnen

Jolien

Tevreden van het advies aan huis en de stalen. Na het bespreken wat ik graag wou, was de eerste staal er perfect op!

Correct, vriendelijk

Alisia van weert

Als erg fijn ervaren, adviseur bij mij thuis geweest. Had veel verschillende opties bij, gaf goed advies en nam de tijd. Ik voelde me niet verplicht om iets te moeten kopen. Prachtige gordijnen... Als erg fijn ervaren, adviseur bij mij thuis geweest. Had veel verschillende opties bij, gaf goed advies en nam de tijd. Ik voelde me niet verplicht om iets te moeten kopen. Prachtige gordijnen geleverd, erg blij mee!

Opvallende sterke punten:

Goede service aan huis, snelle levering, veel aanbod, goede voorwaardes

Particulier

Prima bedrijf ,snel en efficiënt

Goed advies aan huis

Leslie Smits

Indien uw op zoek bent naar nieuwe raamdecoratie dan kan ik een bezoek aan webshop van Veneta van Harte aanbevelen.

Opvallende sterke punten:

Zeer klantvriendelijk, heldere communicatie, passende levertijden.