Veneta

Kwaliteit

Marco

Prima, ook bij telefonisch contact

Perfecte levering

anonymous

Overzichtelijke side, levering binnen de afspraak, goede service,heel veel keuze.

Opvallende sterke punten:

goed bereikbaar, je kunt goede afspraken maken met eventuele vragen of problemen.

Annemiek Jacobs

Geweldig. Na het meten bij mij thuis door Edith Janssen werden de houten jaloezien al snel bezorgd. Na het ophangen, is het alleen maar genieten van de sfeer en gezelligheid die ze zeker in mijn... Geweldig. Na het meten bij mij thuis door Edith Janssen werden de houten jaloezien al snel bezorgd. Na het ophangen, is het alleen maar genieten van de sfeer en gezelligheid die ze zeker in mijn nieuwe huis brengen. Super blij mee.

Opvallende sterke punten:

Door het meetwerk over te laten aan Edith van Veneta, kon er niets mis gaan. Alles past perfect.

anonymous

Wij zijn heel tevreden, alles is goed ingemeten en paste perfect. Ook was er een snelle levering.

Opvallende sterke punten:

De vriendelijkheid en goede service

Kim

Een aanrader!

Opvallende sterke punten:

Zeer klantgericht, complimenten voor de klantenservice

anonymous

Snelle levering en prima spullen. goed afgewerkt

snelle levering

Tessa

De adviseur kwam langs om alles voor ons in te meten en kwam daarnaast ook met goede adviezen waar we zelf nog niet aan gedacht hadden. Erg behulpzaam en handig! Wij zijn tevreden.

Goed advies!

Chris

Uitstekend!

Opvallende sterke punten:

Makkelijk zelf inmeten en je wordt het gehele bestelproces op de hoogte gehouden.

Proffesioneel.

goed en solide

Hendrie

Super!!

Opvallende sterke punten:

Geweldig materiaal, ook al kozen we bij de rolgordijnen het goedkoopste uit.
Mooi afgewerkt.