Veneta

Kwaliteit

Verkaik-Slingerland

Heel prettige omgang met mensen

Inmeet service en advies

Kirsten

Ik had een shutter besteld totaal de verkeerde maat en type geleverd gekregen. Ik was daar zeer teleurgesteld over, deze was 10 cm te kort en was een ander type wat ik heb. Het zag er niet uit.... Ik had een shutter besteld totaal de verkeerde maat en type geleverd gekregen. Ik was daar zeer teleurgesteld over, deze was 10 cm te kort en was een ander type wat ik heb. Het zag er niet uit. Uiteindelijk contact gehad en een nieuwe besteld en geleverd gekregen.
Deze nieuwe shutter past perfect en ziet er top uit. Dank Ronnie (Peter, Casper) voor de goede service

Opvallende sterke punten:

Shutters zijn mooi en van goede kwaliteit

linda

de gordijnen aan de voorzijde van het huis zijn te lang, gemeld bij Veneta maar ze reageren niet

Opvallende sterke punten:

eigenlijk niet op dit moment

Zomer

Opvallende sterke punten:

Mooie kleuren, persoonlijke benadering, snelle levering

Anne van de Ven - van der Wijst

Uitgebreid advies en inmeet service. Genoeg keuze in diverse raamdecoraties. Snelle levering. Montage hebben we zelf gedaan, bleek voor de niet ervaren klusser toch best een uitdaging ondanks de... Uitgebreid advies en inmeet service. Genoeg keuze in diverse raamdecoraties. Snelle levering. Montage hebben we zelf gedaan, bleek voor de niet ervaren klusser toch best een uitdaging ondanks de beschrijving en video’s.

Opvallende sterke punten:

Goed advies tijdens afspraak en inmeten.

Jan-Dries Mulder

Prima verkoop, maar uiteindelijk duurt het bijna een jaar en leveren ze Chinese spul van slechte kwaliteit

Opvallende sterke punten:

Vriendelijke verkoper en makkelijk bestellen

Reactie Veneta:

Beste,
Bedankt voor het delen van je feedback! Ik heb je gegevens doorgezet naar onze collega om nog even contact met je op te nemen om te kijken we in de tussentijd voor je kunnen betekenen....
Beste,
Desiree - Veneta.com

Marnix Wouters

Uitstekend, wegens speciale maat wel wat langer moeten wachten

Opvallende sterke punten:

eenvoudige bestelproces, gordijnen echt perfect op maat

Bas

Prettig verduisterd !

Opvallende sterke punten:

De gratis samples, om even de stof te voelen en te vergelijken.

Nettie

Worden goed op de hoogte gehouden!

Leendert

Nu voor de tweede keer iets bij Veneta gekocht. Beiden keren zeer goed bevallen. Hrt zit goed verpakt en is makkelijk te monteren.

Makkelijk te monteren