Veneta

Veneta Ook benieuwd naar feedback over de webshop Veneta? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company902
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Veneta met 9.4/10. Gebaseerd op 902 ervaringen.
Kwaliteit

T. van Netten
Voldoende (6/10)
T. van Netten
Score voor Veneta:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via internet een afspraak gemaakt. ik moest wel wat lang wachten op de afsrpaak, maar daarna was het allemaal zo geregeld.

Margriet van der Veen

Wij willen veneta graag een compliment geven over hun mooie assortiment en de perfecte service. wij zijn uitermate tevreden over de geleverde producten . zowel de gordijnen als lamellen dor het hele huis zijn prachtig. ook als er een probleem voor doet staan ze onmiddellijk op de stoep en lossen het naar volle tevredenheid op. .
vriendelijke en enthousiaste medewerkers!!! suc6 mensen.
familie van der veen, zwolle.

Goed (8/10)
Score voor Veneta:4/5

Goed.

Prima bedrijf.

Fam. Van Dijk
Fam. Van Dijk
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en een zeer snelle levering van maar 2 weken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling wordt uitermate netjes verstuurd zodat beschadigingen haast onmogelijk zijn. mooie kwaliteit.

Goed (8/10)
Score voor Veneta:4/5

Prima service.

Alique

omdat een vriendin van mij zeer tevreden is met haar raamdecoratie van veneta ben ik niet verder gaan zoeken..
gelukkig, het ziet er zo mooi uit. wij hebben de vertegenwoordiger bij ins thuis gehad en hij geeft alles opgemeten..
wij wonen in een jaren 30 huis kozijnen zijn niet heel er recht, erkertje met drie ramen, een beetje bang dat het niet helemaal strak zou hangen waren we wel..
na de snelle levering zijn wij echt super blij met de houten jaloezieen. het hangt super strak!!.
gudy bedankt voor je adviezen en je snelle reacties nadat wij nog vragen hadden!..
dit was onze eerste aankoop bij veneta er volgen er zeker nog meer voor de rest van ons huis.

Petra Kuik
Petra Kuik
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben een hele goede ervaring met dit bedrijf, goede service, meedenkend en snelle levering van producten.

duo rolgordijnen

Goede middag ben zeer tevreden goed geholpen en zeer vriendelijk personeel..
kan het iedereen aan bevelen heb ik binnenkort wat nodig kom weer naar jullie..
m.v.g. fam mourits wolff.

Bedrijfsinformatie

Bij Veneta vindt u altijd wat u zoekt; of u nu op zoek bent naar klassieke raambekleding zoals houten jaloezieën of juist naar moderne, zoals duo-rolgordijnen of vouwgordijnen. Ook vindt u in ons assortiment top-down of bottom-up plisségordijnen geschikt voor rechte, draaikiep- en dakramen. Voor iedere ruimte vindt u wel geschikte raambekleding, kleed bijvoorbeeld uw badkamer aan met aluminium jaloezieën of vochtbestendige PVC jaloezieën. Nieuw in ons assortiment zijn onze hoogwaardige gordijnen
Adres
Schrevenweg 14