Veneta

Kwaliteit

Matthijs

Ja top product en ook makkelijk te plaatsen. Enige min puntje dat het iets langer duude maar dat kan gebeuren hopelijk is mijn tweede bestelling ook snel binnen

Top product

Raymond

Op de website en in de documenten die je kunt downloaden stonden verschillende maten vermeld waar je rekening mee zou moeten houden bij het meten. Hierover moeten bellen en direct goed, duidelijk en... Op de website en in de documenten die je kunt downloaden stonden verschillende maten vermeld waar je rekening mee zou moeten houden bij het meten. Hierover moeten bellen en direct goed, duidelijk en vriendelijk geholpen. Deze "fouten" op de website zijn na mijn vraag gecorrigeerd.
Verder erg tevreden over de bestelde jaloezieën, ziet er prachtig uit !!

Kwaliteit, vriendelijkheid

Jeroen

Makkelijk en duidelijk te bestellen

Opvallende sterke punten:

Snel in huis voor maatwerk

Berna

Hele positieve ervaring gehad met Veneta. Super goede service. Ik had twee jaloezieën van circa 2 meter breed die ik uiteindelijk verkeerd had gemeten en waarvan er (gelukkig) ook een beschadigd was... Hele positieve ervaring gehad met Veneta. Super goede service. Ik had twee jaloezieën van circa 2 meter breed die ik uiteindelijk verkeerd had gemeten en waarvan er (gelukkig) ook een beschadigd was bij het vervoer. Zonder problemen heb ik twee passende jaloezieën ontvangen nadat een medewerker van Veneta het nogmaals heeft ingemeten.
Wat ik een beetje gek vond is dat je bij de keuze voor een ladderband, ook nog weer een keuze moest maken welke kleur ladderband je wil. Ik wil Veneta aanraden om een standaard ladderband te leveren die qua kleur het beste past en eventueel de keuze te geven als iemand een afwijkende kleur zou willen (komt volgens mij niet zo vaak voor). Dit zou het gemak van online bestellen nog beter maken. Ik heb nu moeten bellen om te vragen welke kleur ladderband het beste past bij mijn keuze van houtkleur.

Super goede klantenservice.

Antonis

Makkelijk te bestellen en past perfect

Makkelijk

Van Dal

Zeer tevreden met de nieuwe jaloezieën.
Edith van Veneta heeft ons goed geholpen en een geweldige service.

Opvallende sterke punten:

Service en snelheid van bezorgen en inmeten.

Idsard

Ik ben tevreden over de snelheid van levering en kwaliteit. Maar één minpuntje. Bij een vorige levering van rolgordijnen door Veneta werd ook een zeer handig en praktisch zelfklevend plaklint bij... Ik ben tevreden over de snelheid van levering en kwaliteit. Maar één minpuntje. Bij een vorige levering van rolgordijnen door Veneta werd ook een zeer handig en praktisch zelfklevend plaklint bij elke rolgordijn meegestuurd met de juiste breedtemaat van het rolgordijn, waarmee zeer handig en met de juiste afstand de bevestigingshoeken konden worden gemonteerd. Dat voorkwam het nodige meetwerk bij de bevestiging van die hoeken. Jammer, dat de huidige fabriek van het bestelde rolgordijn dit lint er niet bij levert.

Opvallende sterke punten:

Snelheid levering en kwaliteit van zowel de stalen als het uiteindelijke product.

A Boon

Heel tevreden met de duorolgordijnen!
Prachtig en goede kwaliteit.

Ruim keuze

Stolp

Vriendelijke hulp

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en goede prijs

vasen