Veneta

Veneta Ook benieuwd naar feedback over de webshop Veneta? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company867
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Veneta met 9.4/10. Gebaseerd op 867 ervaringen.
Kwaliteit

Vertrouwd en erg goed en snelle levering
Vertrouwd en erg goed en snelle levering
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Makkelijk alles te bestellen en snelle levering en veel keus.

zeer goed..en alles keurig op tijd
zeer goed..en alles keurig op tijd
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed..alles keurig op tijd.

Veneta 1 beoordeling
Bert en Wilma vriend uit reeuwijk

Ik ben aan dit bedrijf via internet gekomen en ben toen vertegenwoordiger john uit boskoop tegengekomen tijdens mijn inmeet afspraak en mijn complimenten voor deze zeer nette man die weet waar hij het over heeft en keurig netjes eruit ziet ik had een haal in 1 gordijn en belde hem hij kwam de volgende dag kijken en 10 dagen later had ik mijn gordijn super hoe hij dit had opgepakt de firma vaneta mag wel zuinig op zulke mensen zijn toppie ga zo door de spullen zijn ook van top kwaliteit en ook de monteurs die de plissé gordijnen hebben opgehangen waren ook netjes en vakbekwaam ik. zal vaneta zeker aanbevelen aan mijn vrienden nog hartelijk dank voor de goede service gr bert en wilma uit reeuwijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijn bedrijf, goede service, vriendelijk personeel..heel blij met de pvc jalouzien!! een echte aanrader.

D.Kroneman

Wij zijn bijzonder tevreden, afspraak nakomen, levering conform afspraak, goede vertegenwoordiger verstand van zaken, dit is al de 2e levering, zeker aan te raden,.

DJ Bron

Vanaf het moment van een afspraak inplannen tm de aflevering van onze plissés is het uitstekend verlopen..
we zijn tevreden over de kwaliteit van de plisses, ze zien er prachtig uit..
adviseur heeft ook goed advies gegeven.

Margriet

Nadat we eruit waren dat we plissé gordijnen wilden, heb ik bij veneta proefstalen aangevraagd. deze werden de volgende dag al bezorgd. omdat we niet uit de kleur kwamen, nogmaals kleurstalen aangevraagd en weer keurig en snel geleverd! we gingen voor een voor ons veilige kleur en wilde al online een bestelling doen. maar omdat ik twijfels had of de gordijnen geen problemen zouden opleveren met onze deurklink heb ik van de mogelijkheid gebruik gemaakt een adviseur te laten komen. exact op het afgesproken tijdstip (en werd ook nog eens een uur van te voren gebeld) was daar john van roon met een boek vol kleurstalen. de deurklink gaf gelukkig geen probleem en john heeft niet alleen de maten exact ingemeten, maar vooral de tijd genomen om mee te denken over ons interieur. duidelijk iemand met heel veel ervaring/vakkennis met styling van interieurs en liet me inzien dat ons huis er met kleine veranderingen en het verschuiven van meubels er veel warmer uit kan zien. ook de kleur van de gordijnen hebben we op zijn advies toch aangepast naar een donkerdere, warmere kleur en voor de zekerheid heeft hij nog enkele stalen toegestuurd en een duidelijke (vrijblijvende) offerte. we waren er snel uit! de bestelling werd netjes en op afgesproken tijd gebracht, was eenvoudig op te hangen en wat is het resultaat gaaf geworden!! ben weer verliefd op ons eigen huis! de gordijnen zijn prachtig, goede kwaliteit en zeer betaalbaar en goed is voor john niet goed genoeg, dus komt er ook nog een monteur om de gordijnen waterpas te hangen! fantastisch die man! en als ik een cijfer moet geven tussen 0 en 10, dan geef ik een 11 :-) (bijna te mooi om waar te zijn hè?). john van roon, nogmaals enorm bedankt voor jouw kundige, vrijblijvende adviezen en de professionele manier van communiceren! ik hoop dat je nog vele mensen mag helpen met jouw deskundigheid en veneta boft met jou!.

Jolanda Middel
Jolanda Middel
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top bedijf en super goede en snelle service /levering. voor de 2e keer bestelling gedaan en zeker niet de laatste...

jules van der waals
Goed (8/10)
jules van der waals
Score voor Veneta:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede snelle service, ook wat betreft het opsturen van monsters.

Esther
Esther
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Supergoed, snel, goede vertegenwoordiger en prachtig product. prijs kwaliteit is prima !!!!!!!!!!.

Bedrijfsinformatie

Bij Veneta vindt u altijd wat u zoekt; of u nu op zoek bent naar klassieke raambekleding zoals houten jaloezieën of juist naar moderne, zoals duo-rolgordijnen of vouwgordijnen. Ook vindt u in ons assortiment top-down of bottom-up plisségordijnen geschikt voor rechte, draaikiep- en dakramen. Voor iedere ruimte vindt u wel geschikte raambekleding, kleed bijvoorbeeld uw badkamer aan met aluminium jaloezieën of vochtbestendige PVC jaloezieën. Nieuw in ons assortiment zijn onze hoogwaardige gordijnen
Adres
Schrevenweg 14