Veneta

Veneta Ook benieuwd naar feedback over de webshop Veneta? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company916
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Veneta met 9.4/10. Gebaseerd op 916 ervaringen.
Kwaliteit

Jan

Onze bestelling van gordijnen en jaloezieën was keurig op tijd en netjes verpakt geleverd. achteraf waren wij niet zo blij met de stof keuze die wij gemaakt hadden. de adviseur van veneta, paul simon, is toen weer langs gekomen en mochten wij andere gordijnen uitzoeken..
wat een uitstekende service!.

Veneta 1 beoordeling

Kortgeleden voor onze hele woonkamer houten jaloezieën op maat besteld. zelf alles opgemeten en opgehangen. voor ik de bestelling deed, even gemaild met veneta en kreeg een paar uur laten antwoord op mijn mail. kwaliteit is super!! zojuist ook een rolgordijn op maat besteld bij veneta. tevreden klanten komen terug!! levering verloopt overigens ook prima, alleen jammer dat er online weinig keuze mogelijkheden zijn m.b.t. de levertijden. uiteindelijk wel goed gekomen; de bezorger belde me uiteindelijk persoonlijk op om het eea af te spreken!.

Veneta 1 beoordeling

Ik heb net gebeld met veneta. omdat wij zelf een fout hadden gemaakt is er nu een plissé gordijn te kort. we wilden vragen om de beste oplossing. waarop wij te horen kregen dat, ondanks dat het onze fout is, we kosteloos een nieuw gordijn krijgen opgestuurd. dat noem ik service! we zijn blij met de gordijnen en de houten jaloezieën die we bij veneta hebben besteld. ook zijn we erg tevreden met het bezoek thuis voor het inmeten en het meedenken van de adviseur van veneta. kortom, dit bedrijf is zeker een aanrader!.

Chris Jongen

Superblij met m'n houten jaloezieën! zelf ophangen was inderdaad een makkie (zoals de adviseur aangaf). enig minpuntje, ik had ze graag (zoals beloofd) iets langer gezien. ze passen prima maar als ze dicht zijn, rusten ze niet helemaal op de vensterbank. verder super service en snelle levering!.

Houten lamellen

Na eerst één houtellamellen set besteld te hebben ben ik na een correcte levering en bij beoordeling van een erg prima kwaliteit overgegaan tot het bestellen van een tweede levering. bij de eerste levering ontbraken de midden steunen maar na het sturen van een mailtje, welk gelijk telefonisch beantwoord werd, kreeg ik de volgende dag deze al geleverd. ook het sturen van proeflamellen was snel geregeld. aanrader!.

Luigino

Mijn tip aan veneta is een bezorger die wat flexibeler is m.b.t bezorgen. externe bezorgdienst levert max twee dagen in de week. aangezien wij twee verdieners zijn duurde het even voordat we een geschikte datum konden vinden. .
maar de kwaliteit en service maken dit dubbel en dwars goed! .
dikke pluim!.

Corine De vries

Prima service, prima prijs/kwaliteit. aan te bevelen. jan willem van eijk heeft t keurig ingemeten. komende week een 2e afspraak maken voor een 2e levering.

Veneta 1 beoordeling

eerst staal opgevraagd, overgegaan tot bestelling, vervolgens opgemeten en gemonteerd door veneta..
wij zijn tevreden en hebben het onze vrienden ook geadviseerd.

Silvana

Top!, goede service! en hele mooie duo rolgordijnen, we zijn er heel blij en we zijn super geholpen!, de duo rolgordijnen waren ook snel geleverd!.

Uitstekend (10/10)
Score voor Veneta:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed. professioneel advies. onze adviseur was zeer kundig en had veel geduld. als erg prettig ervaren.

Bedrijfsinformatie

Bij Veneta vindt u altijd wat u zoekt; of u nu op zoek bent naar klassieke raambekleding zoals houten jaloezieën of juist naar moderne, zoals duo-rolgordijnen of vouwgordijnen. Ook vindt u in ons assortiment top-down of bottom-up plisségordijnen geschikt voor rechte, draaikiep- en dakramen. Voor iedere ruimte vindt u wel geschikte raambekleding, kleed bijvoorbeeld uw badkamer aan met aluminium jaloezieën of vochtbestendige PVC jaloezieën. Nieuw in ons assortiment zijn onze hoogwaardige gordijnen
Adres
Schrevenweg 14