Veneta

Kwaliteit

J. Vann der wardt

Goede informatie en snelle levering

Makkelijke bediening

Chris

Goed, Matthijs Corbiere heeft alles netjes gemeten en beschikte over de juiste kennis om ons goed te adviseren.

Communicatie

Annemieke Broenink

Fantastisch bedrijf, goede prijs kwaliteit en snel geleverd.

Opvallende sterke punten:

Zo fijn dat er een opmeet service: Matthijs Corbiere kwam bij mij langs en heeft goed advies gegeven en alles snel opgemeten.

Marjan Venema

Deskundig en prettig

Opvallende sterke punten:

Matthijs Corbiere gaf ons goed advies en alles kon snel geregeld worden

L Rademaker

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe raamdecoratie. Wij zijn erg vriendelijk en vakkundig geholpen door Maarten. We hebben niet lang hoeven wachten op onze bestelling. Als we weer iets nodig zijn... Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe raamdecoratie. Wij zijn erg vriendelijk en vakkundig geholpen door Maarten. We hebben niet lang hoeven wachten op onze bestelling. Als we weer iets nodig zijn bestellen we zeker weer bij jullie en we geven jullie naam door.

Opvallende sterke punten:

Aandacht, meedenken en snelle levering.

Francien

De monteur heeft de raamdecoratie heel goed bevestigd. Was deskundig en precies. Gaf hele duidelijke uitleg over de werking ervan en was heel klantvriendelijk.

A. Albers

Goede service en communicatie. Vriendelijke en kundige medewerker aan huis gehad. Prima producten

Opvallende sterke punten:

Kwaliteit van service en product

Renate van Kooten

Voor de eerste keer bij jullie vitrage en overgordijnen besteld
Super blij mee!!!

Heel erg bedankt

Opvallende sterke punten:

Snelle levering, goed verpakt voor transport, makkelijk online te bestellen en prima kwaliteit

Sandra B

Groot assortiment, vele kleuren en variaties, gemakkelijk in te meten en te bestellen.

Opvallende sterke punten:

De stalen waren snel in huis. Ook de gordijnen werden binnen 3 weken bezorgd.
Gemakkelijk op te hangen. Helaas was één beugeltje kapot, maar deze werd binnen 2 dagen kosteloos opgestuurd.

JurJan Eissing

Uitstekend bevallen om jaloezieën te bestellen

Opvallende sterke punten:

eenvoudige installatie, maten kloppen gewoon goed