Veneta

Kwaliteit

Prive

De verkoper Guido heeft ons prima geholpen.en behulpzaam geweest met het ophangen waar wij niet uitkwamen.ik zal het bedrijf aan kennis en en familie aanraden.

Opvallende sterke punten:

Gebruikers aanwijzing iets duidelijk tekenen

Toxopeus

Prima ervaring

Klantvriendelijk

Helen

Prima service, aardig personeel en goede producten

Opvallende sterke punten:

Prima bezoek van medewerker Guido Monnereau die vakkundig heeft uitgelegd en opgemeten

Esther

Bijzonder prettig en deskundig geholpen door Guido Monnereau. Hij neemt de tijd om met je mee te denken en te adviseren en alles precies op te meten. Ook direct zonder verdere vragen een houdertje... Bijzonder prettig en deskundig geholpen door Guido Monnereau. Hij neemt de tijd om met je mee te denken en te adviseren en alles precies op te meten. Ook direct zonder verdere vragen een houdertje nagestuurd waarvan de schroefdraad niet goed was.

Opvallende sterke punten:

Service, prijs /kwaliteit, gratis stalen opgestuurd om goede keuze te kunnen maken.

k van kesteren

Duidelijke informatie en uitstekende service

Opvallende sterke punten:

snelle reactie en regelmatige update's

Nina

Wij zijn heel erg aardig en kundig geholpen door Eva. Ze heeft ons goed advies gegeven en we zijn super blij met onze nieuwe gordijnen! Zeker een aanrader als je opzoek bent naar mooie gordijnen en... Wij zijn heel erg aardig en kundig geholpen door Eva. Ze heeft ons goed advies gegeven en we zijn super blij met onze nieuwe gordijnen! Zeker een aanrader als je opzoek bent naar mooie gordijnen en goede service.

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en fijn geholpen

Christel

Met kennis van zaken hebben Michel en Remon vandaag de shutters geplaatst. Super strak, op maat gemonteerd.

Vakkundig, professioneel en vriendelijk

Gerda

Prima bedrijf, goede communicatie en de door mij bestelde producten passen precies. Pas op: de kettingen van de rolgordijnen zijn wel erg kort!

Communicatie

Annemiek Ruiter

Wat een service geweldig. Jaloezieën besteld en hangen nu . Zo blij mee. Echt vakwerk en precies op maat. Kan iedereen Veneta aanraden.

Opvallende sterke punten:

Vakwerk, super netjes , makkelijk te monteren.

M. Koster

Wij hebben prima ervaring met veneta het rolgordijn was prima vooral de maat super

Opvallende sterke punten:

Voor ons de maat. Zo netjes