Veneta

Kwaliteit

Jeanette van Dijk

Bij Veneta bestelde ik shutters en houten jaloezieën, die op 7 december gemonteerd werden. Aanvankelijk was ik terughoudend omdat het hier een internetbedrijf betreft, maar het persoonlijk gesprek... Bij Veneta bestelde ik shutters en houten jaloezieën, die op 7 december gemonteerd werden. Aanvankelijk was ik terughoudend omdat het hier een internetbedrijf betreft, maar het persoonlijk gesprek aan huis met de adviseur, Sjoerd Strijbosch, trok me al snel over de lijn. Sjoerd adviseerde met kennis van zaken en heeft alles bekwaam opgemeten. De twee monteurs die een en ander gisteren installeerden waren zeer prettige mensen om in huis te hebben. Ze hebben goed werk verricht en het resultaat is fantastisch. Ik ben er zó blij mee.

Opvallende sterke punten:

De medewerkers van Veneta. Ook de mevrouw die mij aan de telefoon te woord stond.

M.E. Wernet-Van Treuren

De ervaring en service tot nu toe is helemaal top! Ik heb gebeld voordat ik de bestelling definitief heb gemaakt, Vincent Scholten heeft mij meegenomen door het proces met duidelijke uitleg! Toppie... De ervaring en service tot nu toe is helemaal top! Ik heb gebeld voordat ik de bestelling definitief heb gemaakt, Vincent Scholten heeft mij meegenomen door het proces met duidelijke uitleg! Toppie service! Nu is het afwachten en straks gordijnen ophangen!

Opvallende sterke punten:

Ik kan alleen de kwaliteit van de service beoordelen maar niet van het product zelf.

Bram Standhart

Vriendelijk, meedenkend in oplossingen, deskundig, resultaat gericht

Meedenkend, vriendelijk, oplossing gericht

Mieke Krijn

Snelle levering, goede kwaliteit

Opvallende sterke punten:

Snelle levering, goede informatie over leverdatum, fijn aan-huis-advies en inmeting door Wesley, makkelijk te monteren

Claudia Heerlen

Heel blij mee!

Opvallende sterke punten:

Snelheid, correcte afhandeling, vriendelijke ondersteuning

Mark

Gratis inmeten door zeer vriendelijke en vakkundige Jeroen. De bestelde raamdecoratie ontvangen zoals besteld . Top

Opvallende sterke punten:

Heldere aanpak met correcte, daadkrachtige en vriendelijkheid aandacht voor klant

Prive

Goede kwaliteit en service!

Opvallende sterke punten:

Goede kwaliteit, goede service, voldoende kleur samples.

Miriam

Dennis van Veneta heeft de tijd genomen om ons goed te adviseren over het meten van de raambekleding en kleuradvies gegeven. Dit heeft telefonisch plaatsgevonden. Werkte uitstekend! Zeer tevreden!

Opvallende sterke punten:

Kwalitatief mooie raambekleding voor een goede prijs.

TLC

Prima service

Opvallende sterke punten:

Netjes en op tijd bezorgd

Bianca de Keyser

Super vlotte bestelling

Opvallende sterke punten:

Correcte levering en altijd goed op de hoogte gehouden