Veneta

Kwaliteit

Fam. In 't Veld

We hebben al 3 jaar plezier van onze geleverde producten van Veneta. Het vrijblijvende advies aan huis maakt het persoonlijk en vertrouwd.
De snelle levertijd,de uitgebreide keuzes en het...
De snelle levertijd,de uitgebreide keuzes en het prettige contact maakt het een makkelijke keuze om hier onze raambekleding te bestellen.

Naar aanleiding van het prettige adviesgesprek met Erwin zojuist opnieuw gekozen voor nieuwe plissé gordijnen en inbetweens vanuit Veneta.
Wij zijn blij !

Opvallende sterke punten:

Vriendelijk, klantgericht, betrokken en gericht op kwaliteit.

Jacqueline

Duidelijk,snel,kwaliteit

Scholte

Top service en producten

Opvallende sterke punten:

Inmeetservice, vriendelijke (niet opdringerige) verkoper, deskundig advies, kwaliteit van producten, eenvoud van installatie

Rianne Delissen

Top service! Vooraf goed advies gekregen van Eva en tussentijds konden we snel schakelen bij wijzigingen. Ons meetfoutje werd snel en kosteloos opgelost, echt super. We zijn heel blij met het... Top service! Vooraf goed advies gekregen van Eva en tussentijds konden we snel schakelen bij wijzigingen. Ons meetfoutje werd snel en kosteloos opgelost, echt super. We zijn heel blij met het resultaat.

kwaliteit, gebruiksgemak, klantvriendelijk

van den Bosch

Houten jaloezieën besteld van bijna 300cm lang. Helaas zijn de jaloezieën zo zwaar, dat het onmogelijk is om ze met het koortje omhoog te krijgen. Ook zitten er kieren tussen de lamellen van... Houten jaloezieën besteld van bijna 300cm lang. Helaas zijn de jaloezieën zo zwaar, dat het onmogelijk is om ze met het koortje omhoog te krijgen. Ook zitten er kieren tussen de lamellen van 1.5/2cm, zodat er licht doorheen komt, als ze zijn gesloten.
Veneta hierover gemaild, kreeg nieuwe jaloezieën opgestuurd, helaas hetzelfde verhaal.
Weer contact gezocht met Veneta, kon 2 delen krijgen, wat natuurlijk niet mooi is. Of iets anders zoals rolgordijnen.
Jammer genoeg komt Veneta niet kijken, om te kijken wat er precies mis is aan de jaloezieënz
Als je jaloezieën besteld van ruim €500, verwacht je dat het in ieder geval werkt zoals het zou horen.
Zonde van het geld.

Opvallende sterke punten:

Jaloezieën kan niet omhoog getrokken worden.

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Bedankt voor het plaatsen van je review, wij waarderen het dat je hier de tijd voor hebt genomen!
Goedemorgen,
Wij hebben de situatie voorgelegd aan de vervanger van je persoonlijke adviseur en hebben vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Ik ga er dan ook vanuit dat jullie samen tot een passende oplossing zullen komen.
Fijne dag!
Nadine - Veneta.com

Tim van Lieshout

Heel fijn adviesgesprek met sergio gehad. informeel maar professioneel. gaf goede tips en durfde ook te zeggen als mijn keuze niet de meest handige was !

de adviseur

Ays

Martijn Rozenberg was erg professioneel en gaf mij goed advies. Heel goed gevoel bij! En dat op advies van een vriend van mij, die zijn naam doorgaf.

Opvallende sterke punten:

Service! Naast het maken van de afspraak wat op korte termijn plaats kon vinden, had ik na 2 stalen al mijn keuze kunnen maken. Ook meteen kunnen bestellen. Heel fijn!

Ton Duijmelinck

Goede adviseur. Zeer netjes en ook duidelijk in uitleggen wat de mogelijkheden zijn, en wat het beste bij jou interieur past. En ook duidelijke uitleg hoe zelf te monteren.
Bedankt Sergio...
Bedankt Sergio Reijnders

Goed advies

Fennema

Gevraagd om advies op locatie, daar ging blijkbaar de voorkeur niet naar uit van veneta. Prima opgevangen door de telefonische collega’s die snel samples toestuurden en in alle rust op het... Gevraagd om advies op locatie, daar ging blijkbaar de voorkeur niet naar uit van veneta. Prima opgevangen door de telefonische collega’s die snel samples toestuurden en in alle rust op het afgesproken moment contact opnamen

Snelle levering, goede verpakking