Veneta

Kwaliteit

Teulings

De verkoop was te goed om waar te zijn.
Volgens mij heb ik niet alle gordijnen ontvangen, ik wil graag dat iemand mij helpt maar dan zijn ze te druk

Mooie verkoop

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. We hebben bericht uitgezet naar je persoonlijke adviseur, hij neemt z.s.m. contact met je op voor een oplossing.
Tyra - Veneta.com

De Kriek-Vermeulen

Gewoon goed.

Opvallende sterke punten:

Adviseur neemt alle tijd om je goed te adviseren......en de monteur werkt netjes.

Nancy

Onwijs goede en snelle service!! Gelukkig had ik zelf alles goed opgemeten met behulp van de handige opmeet tips en kon ik gelijk aan de slag bij ontvangst!! Helemaal blij met mijn mooie... Onwijs goede en snelle service!! Gelukkig had ik zelf alles goed opgemeten met behulp van de handige opmeet tips en kon ik gelijk aan de slag bij ontvangst!! Helemaal blij met mijn mooie jaloezieën!!!!

Duidelijke site
Goeie tips
Super mooie kwaliteit

Bas

Snelle service en snel geleverd, super!!

Leuke adviseur ;)

Marga Verheugd

Heel mooi 👌en snel geleverd

Snel geleverd👍

Arie

Opvallende sterke punten:

ziet er prof uit en zeer makkelijk te monteren

Marion Doomen

Ik ben supertevreden! Ik wist niet wat ik met mijn slaapkamerramen wilde maar het had niet mooier kunnen zijn.

Opvallende sterke punten:

Ontzettend goed advies en mooie jaloezieën,ik

JP van Ruitenbeek

Prima!!

Opvallende sterke punten:

Snelle en zorgvuldige levering!

S. Nijzink

De adviseur dacht goed met ons mee tijdens het adviesgesprek, de gordijnen zijn vervolgens snel geleverd!

Goede service!

Mireille

Fantastisch persoonlijk advies, en mooie producten.

Opvallende sterke punten:

Goed persoonlijk advies gekregen. Er werd goed de tijd genomen om het juiste voor mij te adviseren.