Veneta

Kwaliteit

Marike

Heel vriendelijk en zorgvuldig personeel, aan de telefoon en thuis. Veneta gaat voor de beste kwaliteit. Als het niet is zoals het was bedacht, gaat het gewoon over. Want: het moet goed zijn! De... Heel vriendelijk en zorgvuldig personeel, aan de telefoon en thuis. Veneta gaat voor de beste kwaliteit. Als het niet is zoals het was bedacht, gaat het gewoon over. Want: het moet goed zijn! De medewerkers denken echt mee, en de shutters staan prachtig!

Van Schijndel

Prima. Alles verliep volgens aangegeven schema.

Goed gemaakt product

R. Baltus

Fijne website en makkelijk te bestellen.

Opvallende sterke punten:

Heel eenvoudig de maten doorgeven, en het past precies. Goede kwaliteit
voor een redelijke prijs. Goede uitleg voor montage

José van der steen

Wijn zijn super tevreden mdt onze houten jaloezien. Ze passen perfect en we zijn er super blij mee.

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en prima prijs

Margreet Mommertz

Perfect

Service

Josephine Driessen

Een heel prettig contact gehad met Dennis Kloezeman….Geeft goed advies, denkt mee en is vriendelijk en geduldig. De houten jaloezieën zagen erg mooi uit en was eenvoudig te monteren en het paste ook... Een heel prettig contact gehad met Dennis Kloezeman….Geeft goed advies, denkt mee en is vriendelijk en geduldig. De houten jaloezieën zagen erg mooi uit en was eenvoudig te monteren en het paste ook nog eens precies!! We zijn super tevreden en ook nog een snelle levering. En de jaloezieën waren ook nog eens zorgvuldig ingepakt!

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en vriendelijk en geduldig personeel.

Sjanie

Heel goede ervaring met dit bedrijf !

Opvallende sterke punten:

Prima service en.prima producten en mooie prijs

Schuurhuis

Perfect

Mooie kwaliteit

Silke

Alles verliep zeer vlot.
Gemakkelijk te bestellen, de website zelf geeft al veel informatie. Zeer blij met het eindresultaat, nog beter dan gehoopt.

Opvallende sterke punten:

Sterk maatwerk & goeie communicatie.

Ans van de Pol

Heel goede service, nadat onze raamdecoratie snel kapot was, hebben we heel goed contact gehad met Jan Willem en kregen snel een nieuwe thuis gestuurd.

Op tijd bezorgd.