Veneta

Kwaliteit

Nellianne

Wij hebben voor in de woonkamer nieuwe vouwgordijnen besteld. Zo'n 4 weken nadat de adviseur aan huis was geweest, kwamen de gordijnen binnen. Heel netjes genaaid, perfecte maatvoering.

Opvallende sterke punten:

De MAATVOERING is echt heel netjes. Dat vind ik een STERK PUNT!
Verder is de LEVERTIJD met 3 á 4 weken echt snel.
Ook de PRIJS/KWALITEIT verhouding is heel goed. Zeker weten aanbevolen!

B.Top-Gilles

Ik ben nog nooit zo goed geholpen dan dit bedrijf,ik raad het iedereen aan,ook alles is goed,het hangt geweldig.

Opvallende sterke punten:

Heb ik niet,de afmeting klopte precies
het hangt mooi,in 1 woord geweldig als ik weer wat nodig heb,bel ik jullie weer

Jessica Verlinden

Zeer tevreden, goed advies en goede kwaliteit

Opvallende sterke punten:

Niet tevreden dan mogelijk voor kosteloze nieuwe levering

Dick

Erg blij mee

Opvallende sterke punten:

Past perfect, en prima kwaliteit voor een scherpe prijs

Cynthia Hardeman

Na dat wij helaas een vervelende ervaring hadden met een andere partij kwamen wij bij Veneta terecht. We zijn super geholpen, en zijn erg blij met onze nieuwe vouwgordijnen. Een goede service,... Na dat wij helaas een vervelende ervaring hadden met een andere partij kwamen wij bij Veneta terecht. We zijn super geholpen, en zijn erg blij met onze nieuwe vouwgordijnen. Een goede service, snelle levering, en de gordijnen zijn makkelijk zelf te monteren.

Opvallende sterke punten:

Erg snelle bezorgtijd, ook waren de updates op de mail netjes.

vissers

Top

alles

jd van snippenberg

Zeer tevreden afspraak perfect nagekomen en een goed product .

Opvallende sterke punten:

perfect opgemeten en afspraak duidelijk afgesproken

s.batterink

Goed geholpen,

Opvallende sterke punten:

product ziet er heel mooi uit [en zijn tevreden, het staat mooi]

Van Sprundel

Het duurde wat lang eer het geleverd werd

Opvallende sterke punten:

Was best makkelijk om op te hangen

Reactie Veneta:

Beste,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat het monteren makkelijk ging.
Beste,
Je geeft aan dat de levertijd wat langer was. Ik ben direct even gaan kijken want we streven natuurlijk naar de aangegeven levertijden.
Ik zie dat deze 10-14 werkdagen bedraagt voor het type jaloezie dat je hebt besteld en het onze vervoerder gelukt is om op werkdag 14 te leveren. Fijn!
Wij wensen je ontzettend veel plezier met je nieuwe raamdecoratie.
Irene -Veneta.com

Suzanne Kuipers

Na onderstaande review:
Nou wauw, wat een service! Ik werd meteen na mijn review gebeld met een aanbod vanuit de tevredenheidsgarantie: kosteloze omruiling tegen een gewenste kleur!!
En...
Na onderstaande review:
En ook heel fijn dat de jaloezie voor trainingsdoeleinden van nieuwe medewerkers gebruikt wordt en niet verloren gaat.
Hartelijk dank voor deze meer dan uitstekende mogelijkheid!!

(Deze ervaring minder dan de hele goede eerdere. De kleur (die ik eerst niet op staal had laten komen) wijkt enorm af van de foto’s op de website. Tegenvallend. Maar ik heb zelf niet de tijd genomen om eerst stalen te bestellen. Dus bestel niet zonder stalen thuis te hebben gehad!!)

Opvallende sterke punten:

Prima service, goeie kwaliteit-prijs verhouding!