Veneta

Kwaliteit

Jet

De kleur was niet waar ik op hoopte, maar dankzij de tevredenheidsgarantie nu heb ik nu de gordijnen die ik wel mooi vind. Echt een superservice !

Tevredenheidsgarantie

Corry Veerman

Het contact was prettig, open en oprecht.
Het contact was prettig, open en oprecht.
De geleverde jaloezieën en plissé gordijnen zijn van goede kwaliteit. Het zelf monteren is iets ingewikkelder dan Veneta op het filmpje doet voorkomen, maar is bij ons wel gelukt. Voor iemand die niet handig is raad ik aan om het te laten doen.

Opvallende sterke punten:

Het samen telefonisch meten en de garantie op nieuwe producten als het fout gaat.

geen.

Heel goed.

Alles netjes.

Gezienus ter Veld

Goed en snel geleverde 2x luxaflex

Opvallende sterke punten:

snel plaatsen van de zonnewering

Michel

Alles prima geregeld en nette levering!

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en deskundig personeel, die kwamen meten en tevens de bestelling plaatsen!

Jürgen Hannink

Keurig op tijd geleverd en heel eenvoudig te monteren. Ook het op de hoogte houden tijdens het bestelproces verliep uitstekend. Hier kunnen veel organisaties nog iets van leren.

Bestelproces en installatie

Cliff

Top!

Bestelling en levering

M.Vlieland

Prima ervaring

Ziet er mooi uit

Hedwig van Dieten

Fijn dat er iemand in kwam meten. Hij gaf advies wat wij zelf niet hadden kunnen zien. Ook extra stalen bij zich om nog beter te vergelijken. De mailwisseling met informatie is ook fijn.

Opvallende sterke punten:

Voor elk raam een mogelijkheid. Prijs/ kwaliteit is goed. Wij zijn er blij mee!

Koster

Makkelijk kiezen van het rolgordijn. Afmetingen etc

Mooie kwaliteit