Veneta

Kwaliteit

Queen

Bij onze online bestelling goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Mooie jaloezie geleverd. Aanrader!!

Klantcontact

Lia

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Ze komen de afspraken netjes na. Alles wordt keurig ingemeten en de verkoper brengt alles mee en neemt de tijd om alles te laten zien zodat je een goede keuze... Hele goede ervaring met dit bedrijf. Ze komen de afspraken netjes na. Alles wordt keurig ingemeten en de verkoper brengt alles mee en neemt de tijd om alles te laten zien zodat je een goede keuze kunt maken. Vandaag zijn de vouwgordijnen geplaatst door hun monteur Dieter. Alles is heel keurig en snel geplaatst. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit en de service.

Opvallende sterke punten:

Je wordt netjes op de hoogte gehouden en ze komen hun afspraken keurig na.

Mandy

Nooit meer Veneta!!

Opvallende sterke punten:

Vertegenwoordiger kon vrij snel komen voor alles op te meten, en de levertijd is snel, maar dat is dan ook alles!
1. Dakrolgordijn zou altijd moeten passen volgens code. Echter zodra het...
1. Dakrolgordijn zou altijd moeten passen volgens code. Echter zodra het helemaal dicht is, scheurt het aan beide kanten uit de rail.
2. Overgordijnen werden tot 3x toe opnieuw geleverd. Eerste keer verkeerd gemeten door vertegenwoordiger ( kan gebeuren) tweede keer zelf opgemeten en maten doorgegeven echter verkeerd overgenomen door vertegenwoordiger. Derde poging uiteindelijk in orde.
3. Kleur metallic doorgegeven voor de aluminium jaloezieën, op offerte stond echter zwart. Voor zekerheid aangegeven dit klopt niet. Werd verzekerd dat het klopt! Wordt er echter zwart geleverd want metallic is niet in 50mm leverbaar. Nou laat dan maar gaan want we moeten iets voor de ramen hebben! Zijn de eindkapjes wit/doorzichtig plastic die eroverheen zitten (niet zoals op de foto) wederom nagevraagd of dit de afwerking is van Veneta. Nee dat wat het niet, de juiste eindkapjes waren niet voorradig in de fabriek maar dit zou nog nageleverd worden. Bijna 3 maanden later nog altijd niets ontvangen en niets meer vernomen!

Dus nee voor ons NOOIT meer Veneta. Spijt van deze aankopen!

Reactie Veneta:

Goedemiddag,
Bedankt voor het plaatsen van je review, wij waarderen het dat je hier de tijd voor hebt genomen!
Vanuit je persoonlijke adviseur heb ik begrepen dat jullie inmiddels contact...
Goedemiddag,
Vanuit je persoonlijke adviseur heb ik begrepen dat jullie inmiddels contact hebben gehad en dat hij bij je langskomt om samen tot een passende oplossing te komen.
Ik wens je vooralsnog een fijne dag toe!
Nadine - Veneta.com

Ying

Vandaag zijn monteur Dieter en adviseur Nicolas bij ons langs geweest om onze mooie wavegordijnen op te hangen. Topservice!

Opvallende sterke punten:

Goede kwaliteit gordijnen en goede service

Lily El Banna

Ik ben heel erg tevreden over jullie …. Echt top kwaliteit!!

Opvallende sterke punten:

Keurig gemaakt allemaal !!
Schutters/ gordijnen

Dhr. S. W.

Top!

Opvallende sterke punten:

Doet wat het moet doen, voor een prikkie!

Corina

Verduisterend plisse gordijn besteld. Voldoet aan de verwachting, verduisterd prima.

Opvallende sterke punten:

Goed op de hoogte gehouden van de status van de levering en netjes afgeleverd.

Goetstouwers

Goede ervaring een aanrader

Snel leverbaar

Van den Heuvel

Keurig geholpen, netjes opgemeten, besteld en opgehangen

Opvallende sterke punten:

Nette beleefde mensen in dienst. Steeds keurig berichten wanneer iemand komt.

Peter van Boggelen

Uitstekende ervaring. Mooie materialen en goede kleur. Fijne service en levering volgens planning uitgevoerd in degelijke verpakking. De jalouzeien hangen perfect!.

Levering exact volgens planning