Veneta

Kwaliteit

Maarten Held

Geweldige service, we zijn uitstekend geholpen door Hugo, die overduidelijk klantvriendelijkheid hoog in zijn vaandel heeft staan. Wij zouden zó weer met veneta in zee gaan.

Welwillendheid en meedenken

Staphorsius

Top ervaring met Veneta, levering was deze keer iets verlaat maar keurig op de hoogte gehouden. Producten altijd even goed en mooi en bij problemen wordt alles netjes opgelost.

Service, klantgerichtheid, betrokkenheid.

Beens

We zijn heel blij met onze top down bottom up plissé gordijnen. Heel fijn dat je eerst gratis stalen kunt uitkiezen. Je krijgt ze de volgende dag meteen in de brievenbus. Het bestellen op de website... We zijn heel blij met onze top down bottom up plissé gordijnen. Heel fijn dat je eerst gratis stalen kunt uitkiezen. Je krijgt ze de volgende dag meteen in de brievenbus. Het bestellen op de website is ook heel makkelijk en over de bezorging wordt heel goed gecommuniceerd. Je krijgt bericht zodra de bezorger onderweg is, met realtime locatie zodat je kunt zien waar hij rijdt. Dit is tot op de minuut nauwkeurig.

Gratis stalen
Realtime locatie bij bezorging

Veneta

Ik had mijn bestelling geplaatst 2 dagen voordat er een kortingsactie in ging. Heb daar een mail over gestuurd en meteen werdt mij ook de korting terug gegeven
Super!

Lamberink,

Prima huisbezoek, helaas werkt het systeem niet goed.

Opvallende sterke punten:

Zwakke punten. Gordijn valt steeds van de deur zodra de deur beweegt.

Reactie Veneta:

Beste Elles,
Beste Elles,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Ik begrijp dat je persoonlijke adviseur al contact met je opgenomen om mee te kijken wat we voor je kunnen betekenen voor het systeem wat nu niet goed werkt. Ik ga ervanuit dat jullie samen tot een oplossing zullen komen.
Desiree - Veneta.com

Rietdijk Oord

We hebben onlangs een set van drie gordijnen bij dit bedrijf gekocht, waarbij we specifiek kozen voor een bedrijf waarbij een adviseur de maten kwam opmeten om ervoor te zorgen dat alles perfect zou... We hebben onlangs een set van drie gordijnen bij dit bedrijf gekocht, waarbij we specifiek kozen voor een bedrijf waarbij een adviseur de maten kwam opmeten om ervoor te zorgen dat alles perfect zou passen. Echter, bij levering bleken twee sets gordijnen niet te passen vanwege een verkeerde maatvoering van de dakramen. Dit alleen al was enorm frustrerend, vooral omdat we volledig vertrouwden op de expertise van de adviseur. We hebben wekenlang zonder gordijnen gezeten, voordat er een passende oplossing werd gevonden voor de eerste twee gordijnen die niet bleken te passen omdat het model niet overeenkwam. Daarnaast ervoeren we een gebrek aan advies tijdens het aankoopproces, met name met betrekking tot het gordijnrails voor het derde gordijn. We werden niet geïnformeerd over de noodzaak van het juiste type gordijnrails, specifiek voor een wave gordijn. De huidige situatie, waarbij we niet in staat zijn om het gordijn terug te sturen, en waarbij we inmiddels ruim €640 hebben uitgegeven, samen met de ontevredenheid over het gebrekkige advies van de adviseur, de afhandeling van onze klacht en hoe ons dure wave gordijn er nu lafjes bijhangt, heeft geleid tot een uiterst onaangename ervaring. We hebben geprobeerd om tot een passende oplossing te komen met Veneta, maar helaas is dat niet gelukt. Het is teleurstellend voor een bedrijf dat opschept met 100% tevredenheidsgarantie, want tevreden zijn we niet.

Reactie Veneta:

Beste Sarah Lotte,
Beste Sarah Lotte,
Bedankt voor het delen van je ervaring d.m.v. een review. We hebben deze gelijk doorgezet naar je persoonlijke adviseur. Nu blijkt er inderdaad vanuit onze kant flink meegedacht te zijn om een goede oplossing te vinden. Helaas was de geboden oplossing voor jou niet goed genoeg en heb je zelf besloten elders een gordijnrails aan te schaffen waar dan nu een probleem door ontstaat. Daar kunnen wij niets aan veranderen. Hopelijk kom je eruit met de andere partij!
Fijne dag!
Robin - Ventea.com

Alex Janssen

Super service en super gemakkelijk en natuurlijk tevreden over het geleverde product

Snelheid en klantgericht

J M Rooney Huisman

Doen wat ze zeggen

Opvallende sterke punten:

Ze voldoen aan mijn wensen. alleen mogen voor mij de kettingen wat langer.

P.van Kammen

Ik ben al jaren klant bij Veneta , en ik moet zeggen de kwaliteit/service/prijs is uitstekend.

Ze doen wat ze beloven.

Carla Smits