Veneta

Kwaliteit

Suzanne

Vriendelijke en behulpzame meneer die bij ons de gordijnen kwam opmeten en de bestelling in orde maakte. Gordijnen werden snéller geleverd dan vooraf beloofd. Ze zien er prima uit en bevallen... Vriendelijke en behulpzame meneer die bij ons de gordijnen kwam opmeten en de bestelling in orde maakte. Gordijnen werden snéller geleverd dan vooraf beloofd. Ze zien er prima uit en bevallen uitstekend!

Opvallende sterke punten:

Medewerker die bij ons kwam opmeten en bestellen was behulpzaam, vriendelijk en gaf ons tevens de ruimte en tijd om zelf te beslissen

De prijs van de gordijnen is heel netjes.

Y. Uyting

Geweldig. Super overzichtelijke website. Ideaal dat je een kleurstaal aan kan vragen.

Opvallende sterke punten:

Zoals ik al aangaf, overzichtelijke site en natuurlijk het kleurstaaltje. Je krijgt regelmatig informatie hoe ver het met de bestelling is. Een opvallend sterk punt is de prijs :)

Cecile

Topbedrijf! Vriendelijk,duidelijk en alles goed verzorgd!!

vriendelijkheid

Pieter

Heel erg tervreden , iets verkeerd , geen probleem , het wordt zo opgelost.

Opvallende sterke punten:

Betreft rolgordijnen , loopwerk soepel , verduisterend 100 % , montage duidelijk en voorzien van mal.

mariska PAIMO

Top! Duogordijnen en dakraam rolgordijnen werden optijd geleverd.

Opvallende sterke punten:

Het optijd leveren en het nakomen van afspraken dat is zo belangrijk! Top gedaan

Leontine

Mooie plissé gordijnen voor een nette prijs. Past perfect.

Opvallende sterke punten:

Gewoon de maten van het raam doorgeven en alles wordt passend geleverd. Perfect.

Rene

Prima levering. maatvast en alles was zeker compleet inclusief alle bevestigingsmiddellen

Opvallende sterke punten:

makkelijk te bestellen, scherpe prijs. goede service ook mbt kleurkaarten

Arja Breur

Goede voorlichting en snelle levering

Rob en Henriëtte Hofstra

Goede service, proefpakket lag binnen twee dagen in de brievenbus, top uitleg en top kwaliteit!

Opvallende sterke punten:

Alleen maar sterke punten!

Martina Van Haalen

De Raam decoratie hangt nog niet maar uit ervaring weet ik dat als het hangt ziet het er super mooi uit. Als het hangt dan zal ik het beoordelen.En mijn schoondochter heeft door mij een afspraak... De Raam decoratie hangt nog niet maar uit ervaring weet ik dat als het hangt ziet het er super mooi uit. Als het hangt dan zal ik het beoordelen.En mijn schoondochter heeft door mij een afspraak gemaakt voor vandaag om ook duo rolgordijnen te plaatsen in de woonkamer.

Opvallende sterke punten:

Het gezicht is heel mooi.