Veneta

Hjj

Goede kwaliteit .

Goede levering

Inge van Munster

Snelle opmeet service aan huis gehad en ook fijn om alle stalen goed te kunnen zien. Opmeten ging vlot en was gezellig. We werden goed op de hoogte gehouden over de levering. Mbv de handleiding en... Snelle opmeet service aan huis gehad en ook fijn om alle stalen goed te kunnen zien. Opmeten ging vlot en was gezellig. We werden goed op de hoogte gehouden over de levering. Mbv de handleiding en de handige filmpjes was de montage zo gedaan! Inmiddels genieten we al enkele weken van onze prachtige, warm uitstralende raamdecoratie door het hele huis!

Opvallende sterke punten:

Inmeetservice aan huis, handige montage filmpjes online

John

Mooi product

Opvallende sterke punten:

Duidelijke site, makkelijk bestellen, duidelijke info over levertijd en aflevering

Kasem Marsijla

Ervaring is in het algemeen positief. Echter zijn er wel wat verbeterpunten naar mijn mening. Verkoper aan huis is prima. Kan direct de maat opnemen. Voor mijn gevoel was het wel een beetje te veel... Ervaring is in het algemeen positief. Echter zijn er wel wat verbeterpunten naar mijn mening. Verkoper aan huis is prima. Kan direct de maat opnemen. Voor mijn gevoel was het wel een beetje te veel ‘verkoper aan de deur’. Praatjes kwamen mij wat te ‘glad’ over.

Bestelling was prima en het ophangen gaat tot nu toe goed (heb nog niet alles hangen). Wat jammer is, dat er maar 2 schroeven bij de rolgordijnen zitten. Terwijl je er 5 nodig hebt.

Opvallende sterke punten:

Redelijke snelle levering en betaalbaar.

Lara Kuijer

Nette gordijnen. Makkelijk te monteren met de filmpjes en het bijgeleverde boekje.

Makkelijk te installeren

Jose Gans

Geweldig !

Opvallende sterke punten:

Vlotte en vriendelijke medewerkers, goede prijs en service

Boertje

Alles online , verder geen op of aanmerking.

Opvallende sterke punten:

Zeer goede kwaliteits prijsverhouding, perfect.

Ingrid

Super blij mee!

Gemak, service, prijs/kwaliteit

Gabriella

Het zijn prachtige Duo Rolgordijnen. Met goede opmetingen die de adviseur heeft gemaakt.
Alleen waren er in het pakket GEEN SCHROEVEN EN GEBRUIKSAANWIJZING.

Opvallende sterke punten:

Er mogen voor zo'n bedrag ook schroeven plus een (papieren) gebruiksaanwijzing bij geleverd worden !!

Marjan

Heel positief. Vanaf bestelling tot aflevering.

Opvallende sterke punten:

Vakbekwame medewerker die maten opmeet en meedenkt.