Veneta

Kwaliteit

Jan Bosse

Vandaag adviseur Martijn op bezoek gehad voor inmeten en offerte van houten jalouzieën. Werden heel prettig en professioneel geholpen. Erg benieuwd naar het resultaat!

Opvallende sterke punten:

Aangevraagde stalen snel ontvangen en gratis inmeet service

Grit

Prima levering en kwaliteit van de duo rolgordijnen. Goede instructievideo om zelf te monteren.

Prijs-kwaliteit verhouding

Nicole van Biert

Afgelopen week hebben wij een super fijn advies gesprek gehad met Erwin Tolk. Wij hebben duidelijke uitleg gekregen, goede tips en Erwin dacht mee met onze wensen. Wij zijn erg tevreden.

Opvallende sterke punten:

Super fijn dat de adviseur goed meedenkt.

Len Boeren

Zeer goede ervaring met Veneta, correct opgemeten, uitstekende service, snelle levering met een prachtig eindresultaat, website is heel duidelijk en je wordt dagelijks op de hoogte gehouden waar je... Zeer goede ervaring met Veneta, correct opgemeten, uitstekende service, snelle levering met een prachtig eindresultaat, website is heel duidelijk en je wordt dagelijks op de hoogte gehouden waar je product zich bevindt:)

Opvallende sterke punten:

Zeer duidelijke website en heel behulpzame en vriendelijke medewerkers

k klap

Prima contact

Opvallende sterke punten:

verkeerd gemeten door veneta zelf, zorgen zelf dat er nieuwe wordt besteld

Marjolein van Etten

Goede ervaring en kwaliteit! We zijn van tevoren goed geadviseerd. De monteur die de houten jaloezieën bij ons heeft opgehangen heeft goed werk geleverd. Alles keurig netjes. We zijn er erg blij mee!

Goede service en klantvriendelijk

Karin Vriens

Super goede service, goed en net personeel. Prima producten

Kwaliteit en service

Brandwijk

Ik heb door de corona problemen wat lang moeten wachten maar het was het dubbel en dwars waard. Prima kwaliteit en service. Vriendelijk, beleefd en secuur!

Opvallende sterke punten:

De tijd die genomen wordt voor een goed advies

D.S. van de Zweerde

Wij hebben onze woning laten voorzien van raambekleding door Veneta. Op de dag van oplevering heeft Bas ons voorzien van advies, alles ingemeten en de bestelling verwerkt. We hebben ook gekozen voor... Wij hebben onze woning laten voorzien van raambekleding door Veneta. Op de dag van oplevering heeft Bas ons voorzien van advies, alles ingemeten en de bestelling verwerkt. We hebben ook gekozen voor de montageservice van Veneta door monteurs Raymond en Silke. Alles past perfect en is superstrak gemonteerd door de heren. Echt een aanrader v.w.b. prijs kwaliteit.

Opvallende sterke punten:

Advies op maat, geleverde raambekleding past perfect en montageservice echt een aanrader.

Bianca

Uitstekende service, toen ik verkeerd gemeten had door een afwijking in het meetlint en mijn rolgordijnen niet paste, werden ze zonder probleem terug opgehaald en werden er nieuwe passende... Uitstekende service, toen ik verkeerd gemeten had door een afwijking in het meetlint en mijn rolgordijnen niet paste, werden ze zonder probleem terug opgehaald en werden er nieuwe passende rolgordijnen zonder extra kosten geleverd.

Meetverzekering