Veneta

22089 beoordelingen

Kwaliteit

22089 Reviews

Martijn M

Jaloezieën en vouwgordijnen gekocht. Top advies, eenvoudig om te bestellen.

Vakkundig, vriendelijk

Miranda

Het bestaat nog, een bedrijf die alles netjes afleverd

Opvallende sterke punten:

Super goed kwaliteit, na 1week al in huis, op de site een nette uitleg over hoe je moet meten, hou je er aan! Want het klopt,bij ons passen ze zo perfect! Via de mail werden we netjes op de hoogte... Super goed kwaliteit, na 1week al in huis, op de site een nette uitleg over hoe je moet meten, hou je er aan! Want het klopt,bij ons passen ze zo perfect! Via de mail werden we netjes op de hoogte gehouden van de stappen. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe rolgordijnen

Suus Komen

Zoals de eerdere bestelling...geweldig

Opvallende sterke punten:

Pepijn Roersch....is snel, vriendelijk en geeft oprecht en eerlijk advies....daar heb je wat aan......topper.

Bob

Erg tevreden met onze houten jaloezieën. Zorgt voor de puntjes op de i in onze net verbouwde woning. Super blij mee?

Marketing

B Sjonger

Primacgeregeld

Opvallende sterke punten:

Dat er geen zwakke punten zijn

Jan Dorgelo

Verkoopadviseur is langs geweest en heeft alles ingemeten, was top Elwin.

Gemak, kwaliteit, klantvriendelijkheid

Antje de Groot

Prima ervaring.

Opvallende sterke punten:

Kan geen zwakke punten benoemen.

Niek de Koning

Ervaring met dit bedrijf was ontzettend goed. Helaas was het op korte termijn niet mogelijk om een inmeetafspraak te maken dus hebben wij de meting zelf gedaan. Na vier weken (tussendoor goed op de... Ervaring met dit bedrijf was ontzettend goed. Helaas was het op korte termijn niet mogelijk om een inmeetafspraak te maken dus hebben wij de meting zelf gedaan. Na vier weken (tussendoor goed op de hoogte gehouden door Veneta) kregen wij de jaloezieën geleverd en wat waren ze mooi en paste perfect. Ontzettend tevreden met het resultaat.

Opvallende sterke punten:

Kwalitatief perfect, vlotte communicatie.

T.A Wijngaarde

Fantastic m, kort en krachtig,
Goed bedrijf en zekers vriendelijke personeel

Snelle duidelijke levering

Petra

Zo blij mee!

Opvallende sterke punten:

Mooie kwaliteit, mooi op tijd,