Veneta

Kwaliteit

E v

Prima, alles snel en netjes geleverd

Goede kwaliteit

Jes

Geweldig

Opvallende sterke punten:

De service wanneer het niet past

Breeschoten / Linde

Ik vind het heel jammer dat je de juiste maat doorgeeft en het vervolgens ophangt IN HET KOZIJN dat beide plisseegordijnen een kier hebben van ruim een halve centimeter aan beide kanten. Dit is... Ik vind het heel jammer dat je de juiste maat doorgeeft en het vervolgens ophangt IN HET KOZIJN dat beide plisseegordijnen een kier hebben van ruim een halve centimeter aan beide kanten. Dit is voor maatwerk “in de dag” toch raar. Iedere keer als ik er naar kijk, zie ik dit, jammer omdat ik niet vraag om een gordijn 1cm smaller dan ik opgeef.
Verder kwaliteit prima, ook de gordijnen zijn uitstekend.

Opvallende sterke punten:

Snel en uitstekend verpakt, kwaliteit lijkt prima

Gerrie Droppers

Opvallende sterke punten:

Er is nog niks opgehangen (tijdgebrek) dus kan nog niet een oordeel geven.
Wel een sterk punt: afspraken worden correct nagekomen!

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van jou ervaring. Wij hebben begrepen dat je inmiddels de adviseur hebt gesproken en de items nog op gaat hangen. Hopelijk is alles helemaal naar wens als dit gelukt is. Mocht wij nog iets voor je kunnen doen horen wij het graag.
Fijne dag.
Alysha-Veneta.com

Edith out

Helemaal goed en netjes

Toegankelijkheid

Hennie Yntema

Wijn zijn super tevreden met Veneta, goed geregeld.

Opvallende sterke punten:

je wordt altijd op de hoogte gehouden van het hele proces, super

Antoons

Opvallende sterke punten:

Wij zijn voorgelicht , en prima kwaliteit

TTL Schadee

Vriendelijke medewerkers achter de telefoon en de adviseur die langskwam. Netjes en vakkundig geholpen

Snelle levering, mooie kwaliteit

De leeuw

Heel goed

Alles goed verzorgd

Liesbeth de Boer

Wij hebben een goede en betrouwbare ervaring met Venetië. Een vriendelijke medewerker kwam bij ons thuis om de ramen op te meten. En dat was het beste omdat de ramen in ons oude huis toch qua maat... Wij hebben een goede en betrouwbare ervaring met Venetië. Een vriendelijke medewerker kwam bij ons thuis om de ramen op te meten. En dat was het beste omdat de ramen in ons oude huis toch qua maat verschilden. Na de opmerking werden wij duidelijk uitgelegd over de raamdecoratie die wij graag wilden.
Slechts na paar weken werd de bestelling gebracht. Zeer correct ingepakt, zodat niets kon beschadigen. Het plaatsen werd duidelijk op papier uitgelegd en was ook een makkie. Wij zijn zeer tevreden en zouden Venetië kunnen aanbevelen.

Opvallende sterke punten:

Vakkundigheid van de medewerker en het praktisch meedenken.