Veneta

Kwaliteit

Hans

Perfect!!!!

Opvallende sterke punten:

Makkelijk bestellen en snelle levering

Claudia de Beijer

Super tevreden over de houten jaloeziën, snelle levering, bestelling goed te volgen, wordt steeds op de hoogte gehouden hoe en wat. Niks op aan te merken, bestel hier in de toekomst zeker weer.... Super tevreden over de houten jaloeziën, snelle levering, bestelling goed te volgen, wordt steeds op de hoogte gehouden hoe en wat. Niks op aan te merken, bestel hier in de toekomst zeker weer. Veneta krijgt van mij dus 5sterren!

Goede en snelle service

Breedijk

In 1 woord ‘ TOP’!!

Opvallende sterke punten:

Juiste informatie, goede prijs kwaliteit, vriendelijke en goede service, persoonlijk contact

M.

Keurige afhandeling van mijn bestelde plissegordijnen.

Vlotte afhandeling, makkelijke bevestigingsinstructies,

Peter

Geweldig, overzichtelijke en duidelijke site, snelle levering en kwalitatief erg goed en mooi product.Daarnaast een zeer aantrekkelijke prijs

Opvallende sterke punten:

Kwaliteit, prijs en snelle levering

Dorothé Klopper

Erg goed; goed en snel telefonisch bereikbaar al heb je een andere medewerker aan de lijn dan eerder, iedereen weet over welke order het gaat en wat de status is. Je hoeft dus niet telkens uit te... Erg goed; goed en snel telefonisch bereikbaar al heb je een andere medewerker aan de lijn dan eerder, iedereen weet over welke order het gaat en wat de status is. Je hoeft dus niet telkens uit te leggen waar het over gaat

bereikbaarheid en helderheid

L

Snelle levering, goeie service en korte lijntjes met de adviseur!

Opvallende sterke punten:

Snelle levering, goeie service en korte lijntjes met de adviseur!

Roelf

Opmeten was makkelijk. Kleurstalen hadden we snel in huis. Plisseordijn ophangen ging ook makkelijk, zeker als je in aanmerking neemt dat het een groot ding was. De kwaliteit is duidelijk beter dan... Opmeten was makkelijk. Kleurstalen hadden we snel in huis. Plisseordijn ophangen ging ook makkelijk, zeker als je in aanmerking neemt dat het een groot ding was. De kwaliteit is duidelijk beter dan de plissegordijnen die we hiervoor hadden. Ik ben zeer tevreden.

Meetverzekering kwaliteit product

Angélique van Diermen

Duidelijk advies en vriendelijke adviseur met kennis

Opvallende sterke punten:

duidelijk advies en zeer klantvriendelijk (Sjoerd vd Broek)

Brenda

Top service, niet helemaal tevreden met een gordijn set geen probleem deze werd gewoon vervangen voor een nieuwe set

service