Veneta

Kwaliteit

R ter Beek

Moeizaam contact met de verkoper.
2x over de verkeerde maat geleverd van de overgordijnen is niet opgelost, omdat ik geen contact meer krijgt met de verkoper!

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Vervelend om te lezen dat de communicatie niet is verlopen zoals het hoort! Het is natuurlijk de bedoeling dat je gordijnen helemaal naar wens hangen, en daarom heb ik een adviseur gevraagd om contact met je op te nemen om dit door te nemen. Je mag er dan ook vanuit gaan dat het probleem met de gordijnen straks is opgelost.
Fijne dag.
Alysha-Veneta.com

Kelly

Mijn ervaring is positief. Mooie producten en waar voor m'n geld

Opvallende sterke punten:

De klantvriendelijkheid aan de telefoon. Behulpzaam en meedenkt.

Marion van Osnabrugge

Zo fijn ! Je krijgt direct antwoord op je vragen. Wordt via de mail echt op de hoogte gehouden van de status van je vraag, bestelling echt bijzonder prettige ervaring. Met respect. En het huis... Zo fijn ! Je krijgt direct antwoord op je vragen. Wordt via de mail echt op de hoogte gehouden van de status van je vraag, bestelling echt bijzonder prettige ervaring. Met respect. En het huis bezoek was echt bijzonder prettig je wordt uitstekend geholpen en samen kom je tot de juiste bestelling. Wij zijn aangenaam verrast!!

Opvallende sterke punten:

Je voelt dat er een goed geoliede machine van hard werkende mensen achter staat. Een perfect team van mensen met een duidelijk doel voor ogen: wij geloven in ons product wij willen een tevreden... Je voelt dat er een goed geoliede machine van hard werkende mensen achter staat. Een perfect team van mensen met een duidelijk doel voor ogen: wij geloven in ons product wij willen een tevreden klant !!

De Maat

Goede service en mooie kwaliteit

Opvallende sterke punten:

Komen de afspraken goed na

Kees Rossou

Goede service en prima kwaliteit voor deze prijzen..

Service

Prima bedrijf

Prima service

Vriendelijke verkoper

J de Jong

Prijs kwaliteit super.

Opvallende sterke punten:

De bezorging en de info ivm montage

van Dee

Goed advies

Particulier

Prima contanten gehad, helder en duidelijk en nemen echt de tijd voor je!

Opvallende sterke punten:

De uitleg en het geduld om je alles helder uit te leggen en een keuze te maken bij de grote sortering kleuren.

Het was niet voor een bedrijf

Dik te vreden

Opvallende sterke punten:

Stan gaf goede info en dacht met ons mee