Veneta

Deskundig

Smit Bouw

Top

Valérie

Op de website van Veneta staat dat ze voor 100% tevredenheidsgarantie gaan en dat mag je letterlijk nemen. Door het verkeerd opmeten werden bij ons foute producten geleverd maar Veneta heeft deze... Op de website van Veneta staat dat ze voor 100% tevredenheidsgarantie gaan en dat mag je letterlijk nemen. Door het verkeerd opmeten werden bij ons foute producten geleverd maar Veneta heeft deze zonder problemen terug genomen. Bijzondere dank aan Dieter die ervoor zorgde dat de nieuwe producten snel gemonteerd konden worden!

Goede montage service
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Frank Schaeffer

Zeer tevreden. Contact met Eva van Huffelen medewerker van Veneta was zeer fijn en ook werden we goed op de hoogte gehouden in het bestel proces. Het gratis verkrijgen van de proefstalen is ook... Zeer tevreden. Contact met Eva van Huffelen medewerker van Veneta was zeer fijn en ook werden we goed op de hoogte gehouden in het bestel proces. Het gratis verkrijgen van de proefstalen is ook zeker een plus.

Opvallende sterke punten:

Het contact en de informatievoorziening tijdens het productie proces is echt een pluspunt.

Groot Enzerink

Ok site is duidelijk maar helaas konden we niets echt voelen
Ok site is duidelijk maar helaas konden we niets echt voelen
Gelukkig is het mogelijk om een verkoopadviseur langs te laten komen en dankzij hem hebben we tocheen heel andere kleur gekozen ,waar we heel gelukkig mee zijn
Ieder z'n vak maar dankzij hem en de monteur die heeft gemonteerd een dikke 10

contact

Peet

Goede communicatie met klant, goed houden aan afspraken, duidelijke omschrijving voor het monteren. Prima kwaliteit van het product.

Opvallende sterke punten:

Kleurechtheid van doek. Goede prijs-waardeverhouding.

Defe

Snel en duidelijk

Snelheid

Tonny

Netjes geleverd en goede kwaliteit. Goede info over levering en je word goed op de hoogte gehouden van de productie van je product.

Opvallende sterke punten:

Goede prijs en kwaliteit verhouding