Veneta

Kwaliteit

Kim Jansen

Gemakkelijk en te begrijpen in te vullen maten. Stap voor stap proces, dan kan het niet mis gaan.

Opvallende sterke punten:

Doordat je de maten doorgeeft die je zelf opgemeten hebt, sluit het ook echt goed af op je raam i.p.v. een rolgordijn die je zelf op maat kan maken.

V der linden

Ben heel tevreden over het bedrijf

Het thuis op meten

K.v.H

We hebben een paar jaar geleden een wit plissegordijn voor de keukendeur besteld.
Dit jaar hebben we dezelfde kleurcode voor de schuifpui besteld.
Tot 2 x toe kwam er helaas een andere...
Dit jaar hebben we dezelfde kleurcode voor de schuifpui besteld.
Tot 2 x toe kwam er helaas een andere kleur binnen.
We hebben lang moeten wachten voordat onze klacht behandeld werd. De communicatie had beter gekund.
Uiteindelijk heeft Veneta dit probleem tot onze grote tevredenheid opgelost door ons twee nieuwe gordijnen aan te bieden en er geen kleurverschil meer is tussen de keukendeur en schuifpui.

Opvallende sterke punten:

Het opmeten van de plissegordijnen, ze passen perfect.

Pouwer

Ging veel mis bij bestelling, verkeerde informatie gehad, afhandeling had sneller gemogen, rerour zending ging vlot, maar geld nog niet terug gehad.

Prijs

Reactie Veneta:

Goedemiddag,
Zojuist nog even contact gehad.
Onze excuses dat je ervaring bij ons niet goed is gegaan.
Goedemiddag,
Zojuist nog even contact gehad.
Onze excuses dat je ervaring bij ons niet goed is gegaan.
Wij trekken hier onze lering uit en nemen dit intern mee om onze processen te verbeteren.
Ik wil je dan ook bedanken dat je de tijd hebt genomen deze feedback te delen.
Met vriendelijke groeten,
Eline- Veneta.com

H J Paul van der Zon

Heldere Communicatie over de bestelling ,met een goede maatvoering met een snelle levering en de beste service .
daar wordt je nou echt vrolijk van.

Goede kwaliteit.

Lia van den Berg

Staat prachtig en super snel geleverd

Snelle en goede service

A Madder

Alles is helemaal goed šŸ‘šŸ»

Prijs kwaliteit

Familie Voogt

Zeer prettige ervaring. Goede producten, uitstekende service.

Opvallende sterke punten:

Adviesgesprek was heel nuttig.

Gerritsen

Via de site aangemeld om een afspraak te maken, ik werd netjes gebeld en een afspraak gemaakt voor een bezoek aan huis. De meneer kwam netjes op tijd en had veel kennis van zaken. Samen alles... Via de site aangemeld om een afspraak te maken, ik werd netjes gebeld en een afspraak gemaakt voor een bezoek aan huis. De meneer kwam netjes op tijd en had veel kennis van zaken. Samen alles doorgenomen en ingemeten. meteen alles besteld. Top geregeld.

Opvallende sterke punten:

Het advies dat ik kreeg.

Miryam vd Akker

Mooie kwaliteit wordt op korte termijn geleverd. En dat voor een mooie prijs.
Verder een goede service!

Goede kwaliteit en service