Veneta

Van ham

Fijne ervaring goed geholpen

Fijne contact met medewerker

Marissa Nesenberend

Uitstekend! Goede kwaliteit raambekleding.

Opvallende sterke punten:

Duidelijk advies, contactpersoon reageert snel. Fijne service!

Dimphy Franken

Goede indruk en je wordt goed op de hoogte gehouden

communicatie

Linda

Heel blij mee

Makkelijk bevestigen

Hans van Ommen

Prima spullen. Prettige inmeting. Waaaaaardeloze software omdat per definitie alles wordt afgeleverd op de locatie van de inmeting. Stel dat het adres een vakantiehuis betreft! Zoals bij ons. Prima spullen. Prettige inmeting. Waaaaaardeloze software omdat per definitie alles wordt afgeleverd op de locatie van de inmeting. Stel dat het adres een vakantiehuis betreft! Zoals bij ons.
Dan is er niemand aanwezig om de spullen te ontvangen !
Nergens een optie om dat aan te passen.
DAT IS ACHTERLIJK!

Prettige inmeter: Kevin Zandee

Reactie Veneta:

Goedenavond,
Goedenavond,
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Vervelend dat je geen fijne ervaring hebt gehad met de levering. Ik heb je persoonlijke adviseur gevraagd om contact met je op te nemen.
Alysha-Veneta.com

Noor

Super! Heel fijne service dat er een adviseur gratis langskomt met kleurstalen en kundig advies. Ik had mijn plissegordijn heel snel in huis en ben heel tevreden over het uiterlijk en over het... Super! Heel fijne service dat er een adviseur gratis langskomt met kleurstalen en kundig advies. Ik had mijn plissegordijn heel snel in huis en ben heel tevreden over het uiterlijk en over het monteergemak!

Opvallende sterke punten:

Heel goed bereikbaar, snelle levering en kundig advies over de mogelijkheden en kleuropties.

Martin Tillema

Prima, alles was duidelijk, en paste.

Opvallende sterke punten:

Wat je bestelde kreeg je ook, en wat het belangrijkste is, alles was compleet.

Gerhard van Elburg

Zeer tevreden met de gordijnen en met het hele proces van uitzoeken, bestellen en leveren.

Opvallende sterke punten:

Ruime mogelijkheden om eerst zelf te oriënteren (m.n. door die gratis kleurstalen), zeer prettige en professionele hulp door de adviseur (Matthijs Oudwater). Goed op de hoogte gehouden van de... Ruime mogelijkheden om eerst zelf te oriënteren (m.n. door die gratis kleurstalen), zeer prettige en professionele hulp door de adviseur (Matthijs Oudwater). Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling; de diverse producten werden zelfs binnen de oorspronkelijk aangegeven tijd geleverd.

Mariska vermaas

Heel makkelijk en snelle service.

Opvallende sterke punten:

Mooier zou zijn een afwerk lat bovenaan, zodat je de klemmen niet ziet.
Verder super mooi.

Theo scheeren

Het is een zeer goede bedrijf, via de mail hou ze je op de hoogte waar je bestelling is. Ook als het pakket cq bestelling een vertraging heeft hou de ze je op de hoogte . prima bedrijf VENETE. ps er... Het is een zeer goede bedrijf, via de mail hou ze je op de hoogte waar je bestelling is. Ook als het pakket cq bestelling een vertraging heeft hou de ze je op de hoogte . prima bedrijf VENETE. ps er mag bij de rolgordijn de koord iets langer zijn.

Opvallende sterke punten:

het klop precies de maten die ik door heb gegeven.