Ilona van Eeten

Tijdens een middagje winkelen in Veenendaal liepen wij heel toevallig tegen Van Woerden Wonen aan. We werden zeer vriendelijk te woord gestaan en konden zelf alle meubelen in de winkel goed... Tijdens een middagje winkelen in Veenendaal liepen wij heel toevallig tegen Van Woerden Wonen aan. We werden zeer vriendelijk te woord gestaan en konden zelf alle meubelen in de winkel goed bekijken. We zagen een mooie bank in zwart leder die gelijk onze interesse trok. Wat bleek, er was ook nog een 2-zits bank die wij in het magazijn konden bekijken. We spraken af dat we thuis eens gingen meten en lieten na 2 dagen weten dat wij tot aanschaf van het bankstel inclusief mooi bijpassend karpet wilden overgaan. Binnen een week werd alles geleverd en mooi op zijn plek gezet. Een oude bank werd meegenomen, dus dat was voor ons erg makkelijk. Samengevat zijn wij zeer tevreden over de aankoop en levering!

Komt betrouwbaar en solide over. Betaling dient pas te geschieden bij aflevering.

Fam. van Donselaar

Wij zijn zeer tevreden over onze hoekbank die we zelf samen konden stellen. Het was voor ons lastig om een bank te vinden die aan al onze wensen voldeed, maar dankzij het deskundig advies van Hugo... Wij zijn zeer tevreden over onze hoekbank die we zelf samen konden stellen. Het was voor ons lastig om een bank te vinden die aan al onze wensen voldeed, maar dankzij het deskundig advies van Hugo en de vele maatwerkmogelijkheden is dit tóch gelukt. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat!

Veel maatwerkmogelijkheden en uitstekende service

Familie de Wit

Bij van Woerden neemt men echt de tijd voor de klant. Mijn ouders zijn uitstekend en geduldig geadviseerd over hun nieuwe stoelen, en zeer tevreden over de aankoop.

Advies aan huis