Henk Noppe

Bij eerste bezoek aan de winkel een geduldige uitleg en voorlichting gekregen. De verwachte leveringstijd klopte precies. De bezorgers vriendelijk en attent, tot het opkleven van de vitjes onder de... Bij eerste bezoek aan de winkel een geduldige uitleg en voorlichting gekregen. De verwachte leveringstijd klopte precies. De bezorgers vriendelijk en attent, tot het opkleven van de vitjes onder de pootjes van het nieuwe bankstel toe. De levering werd een paar dagen van te voren aangekondigd en ze stonden op de bestede dag klokslag voor de deur!

Klantvriendelijk en deskundig

Wilma

We konden niet vinden wat we zochten en liepen even bij van Woerden naar binnen. Dit hadden we veel eerder moeten doen. Wat een goede adviezen en service!

Niets is te veel. Top service en zeer goede adviezen.

C. Diepeveen

Vriendelijk personeel in de winkel en goed advies. Levering bank op tijd en netjes vantevoren gebeld. Pootjes snel en netjes onder de bank geschroefd door aardig personeel. Door eerdere positieve... Vriendelijk personeel in de winkel en goed advies. Levering bank op tijd en netjes vantevoren gebeld. Pootjes snel en netjes onder de bank geschroefd door aardig personeel. Door eerdere positieve ervaringen van familie bij v Woerden uitgekomen en ben blij met mijn keus.

Vriendelijk en kundig personeel zowel in de winkel als bij bezorging.

L. Dekker

Wat een verademing! Het kan dus wel, uitstekend advies en dito bezorging/service. Alleen maar zeer vakkundige en enthousiaste mensen. Heel saai, maar ook voor ons een dikke 10! Tot de volgende keer!

Zeer vriendelijk en klantgericht. Uitstekende kennis van zaken! Zeer goede communicatie.

Van 't Klooster

Wij kenden Van Woerden Wonen niet. Door zoeken op internet naar een nieuwe bank, hadden wij een bank gevonden van een merk waarvan Van Woerden Wonen ook leverancier is. Bij binnenkomst in de winkel... Wij kenden Van Woerden Wonen niet. Door zoeken op internet naar een nieuwe bank, hadden wij een bank gevonden van een merk waarvan Van Woerden Wonen ook leverancier is. Bij binnenkomst in de winkel voel je een goede ontspannen sfeer. Gezellig eigenlijk. Zeer vakkundig advies gekregen en vandaag zijn onze prachtige bank en salontafeltjes geleverd.

Vakkundig advies. Men kent het product en weet dus waarover geadviseerd wordt.
Bezorgers hebben bank (verschillende delen) goed geplaatst. En wat fijn dat onze oude bank meegenomen is!

Jan en Barbara Coster

Een paar jaar geleden hebben we een mooie hoekbank, fauteuils en salontafel uitgezocht. Er werd op een prettige manier mee gedacht en we hebben er nog een mooi bijpassend vloerkleed bij uitgezocht.... Een paar jaar geleden hebben we een mooie hoekbank, fauteuils en salontafel uitgezocht. Er werd op een prettige manier mee gedacht en we hebben er nog een mooi bijpassend vloerkleed bij uitgezocht. Nu werd het tijd voor een nieuwe eethoek. Ook bij het uitzoeken hiervan zijn we uitstekend geadviseerd! Vandaag is de eethoek bezorgd door vriendelijke mensen, die wisten wat ze deden. Wij zijn super tevreden! Dankjewel!

Service

Fam. van Hardeveld

Wij zijn wéér super tevreden! Was onze bank (die wij een jaar of 10 geleden ook bij Van Woerden hadden gekocht) stuk? Nee hoor! Zat hij niet meer lekker? Ook daar was geen sprake van!! Maar soms wil... Wij zijn wéér super tevreden! Was onze bank (die wij een jaar of 10 geleden ook bij Van Woerden hadden gekocht) stuk? Nee hoor! Zat hij niet meer lekker? Ook daar was geen sprake van!! Maar soms wil je een keer iets anders! Omdat ook onze meubels 7 jaar geleden en de fauteuil met vloerkleed vorig jaar bij Van Woerden Wonen vandaag kwamen gelijk maar bij hen binnen gestapt. En al snel geslaagd! Fijn geholpen. Eerlijk advies en goede prijs! Wel even moeten wachten, maar óók bij leveren uitstekende service. De bezorgers waren ervan uit gegaan dat de oude bank met hen mee zou gaan, maar deze zou door een Marktplaats koper later die middag opgehaald worden. De bezorgers dachten mee en zette de banken al buiten de poort voor ons. Superfijn, want deze hadden aardig gewicht!! Maar bij Marktplaats gaat nooit alles zoals afgesproken en de koper zag van de koop af...Balen natuurlijk, maar met één telefoontje was ook dat opgelost! Een uurtje later reed de vrachtwagen van Van Worden weer achteruit het erf op....nu om (alsnog) de oude banken met de hocker op te halen! Dat noemen wij nu TOPSERVICE!!!

Fijn geholpen! Goed advies! Goede prijs!

Fam. Bijkerk

Mooie collectie meubelen. Plezierig en deskundige personeel, dat geld ook bij bezorgen. Laagdrempelige sfeer in de winkel.

Deskundigheid en mogelijkheden en kwaliteit meubelen

Wouter van de Zandschulp

We werden vriendelijk geholpen. De eigenaar kwam zelfs bij ons thuis om ons te adviseren over meubels. Ook uitstekende service bij het bezorgen van de meubels.

Vriendelijk, bekwaam, goede service.

Wilfred

Een mooie eethoek aangeschaft uit de showroom met een extra bankje wat nog gemaakt moest worden. Er werd goed de tijd genomen om mee te denken en om ons te adviseren. Sluitingstijd was geen reden om... Een mooie eethoek aangeschaft uit de showroom met een extra bankje wat nog gemaakt moest worden. Er werd goed de tijd genomen om mee te denken en om ons te adviseren. Sluitingstijd was geen reden om ons de winkel uit te zetten. Echt hele fijne begeleiding.

Vriendelijk, goede adviezen en betrouwbare levering.