Joren Valkenburg

Super goed!

Sterke en vriendelijke service. Tevens ook duidelijk over afspraken.
De installateur Henri was ook erg vriendelijk en professioneel.

Fam de Haas

Goedendag,wij hebben dit jaar kennis gemaakt met van Woerden Wonende winkel springt er in alle opzichten uit in vergelijking met andere woonwinkels, het assortiment is anders kwaliteit is super en... Goedendag,wij hebben dit jaar kennis gemaakt met van Woerden Wonende winkel springt er in alle opzichten uit in vergelijking met andere woonwinkels, het assortiment is anders kwaliteit is super en de service is perfect.ze zijn aan huis gekomen met meubels om te kijken hoe het staatswet een service en ook goede ideeën van de verkoper die er kijk op heeft (Evert) klasse.
Gisteren alles geleverd door een zeer nette bezorger van de Firma.
Kortom een top woonwinkel voor onrecht een aanrader voor ieder die wat meer service en kwaliteit wil.

Alleen maar top alles.

Roel van de Kraats

Zojuist een nieuw kleed bij ons afgeleverd. alles weer netjes op tijd en door een sympathieke medewerker.
wederom een hele prettige ervaring mat van Woerden Wonen

groot assortiment
deskundig en vriendelijk personeel, van verkoop tot bezorging
komen afspraken na

Wim en Marja koudijs

Weer hele fijne nieuwe stoelen en heel fijn geholpen

Goede service fijn geholpen en heel betrouwbaar

Hol

Vriendelijk personeel, nemen tijd om je advies te geven. Bezorging goed geregeld en op tijd.

Vriendelijk en niet opdringerig

van Beek

Hele goede ervaring vanaf het advies in de winkel en thuis tot de bezorging van de meubelen. Alles keurig verzorgd.

Persoonlijk advies, deskundig personeel, vakkundige bezorgers, goede communicatie.

Fam. Van Beek

We hebben onze nieuwe meubels bij Van Woerden helemaal naar ons zin gekocht. Uitgebreid advies, zelfs even bij ons thuis komen kijken hoe de ruimte eruit ziet, keurige levering, top.

Goed advies, mooie meubels, kwaliteit, keurige levering

Jan Van Velthuizen

Goed advies, van div aankopen

Na komen van afspraken

M.Zwart

Hele goede ervaring zowel bij advisering en bezorging van de meubelen

deskundig advies en er wordt niets opgedrongen, denken mee en daardoor komt er uiteindelijk een mooi geheel tot stand .

Jan van de Kamp

Deskundig personeel, goed advies, duidelijke communicatie en twee vakkundige bezorgers.

ze nemen ruim de tijd om een keuze te maken