inwoner veenendaal

Eethoek [ tafel + 6 stoelen ] gekocht bij van Woerden.
Zeer plezierig geholpen en prima offerte
Levertijd conform planning.
Levering punctueel afgehandeld.
Zeer plezierige winkel

klantvriendelijk en prijstechnisch prima

J.Wierstra

Mooie winkel met vriendelijk personeel. Goed meegedacht over welke bank bij ons past. Netjes op tijd bezorgd en een goede uitleg over verzorging van het leer.

Goede service

A J de Bruijn

Top bedrijf

Komen afspraken na
Leveren kwaliteit spullen
Vriendelijk personeel

Corien en Liesbeth Vroegindeweij

Bij van Woerden denkt men met je mee. Daar ga je graag mee in zee!

Persoonlijk en deskundig advies! Heel klantvriendelijk!
Winkel is overzichtelijk en gezellig ingericht naar de laatste trends.

Fam. Crezee

Hoekbank gekocht, prima geholpen door Bea, heeft ons goed geadviseerd, ook wat betreft accessoires, keurig op tijd geleverd, oude bank mee genomen.Deskundig advies

Deskundig advies

Maurits le Poole

Een ruime winkel met veel mogelijkheden om een stoer, sfeervol, gewaagd, kleurrijk en strak interieur samen te stellen. Dit in combinatie met een zeer persoonlijke klantbenadering, goed advies en... Een ruime winkel met veel mogelijkheden om een stoer, sfeervol, gewaagd, kleurrijk en strak interieur samen te stellen. Dit in combinatie met een zeer persoonlijke klantbenadering, goed advies en een informele sfeer, maakt dat hier prettig gewinkeld kan worden! Daarnaast is de bezorging heel netjes en is de winkel laagdrempelig benaderbaar.

* Groot en veelzijdig assortiment
* Klantgericht
* Vriendelijk en bekwaam personeel
* Goed contact
* Uitstekende bezorging
* Kwaliteit en betrouwbaar

Wim Gaasbeek

Wat een service levert van Woerden, gewoon geweldig. Ze hebben alle problemen die we hadden met een geleverd bankstel super opgelost.

Geven een goed advies.

Piet en Riek

Wij zijn goed geadviseerd over een nieuwe relaxfauteuil goed over na gedacht, terug geweest voor bekleding van de stoel soort stof en de kleur. Goed advies gehad.
Bezorging prima, op tijd...

Bezorging prima, op tijd en goede instructie bediening en opladen.
Keurige jongeman voor de bezorging. Top!

Goede adviezen en niet opdringerig

Gabriela

Goede service. Niet alleen tijdens het shoppen in de winkel, maar ook voor de bezorging. Heel warm en vriendelijk. Hun showroom heeft veel om uit te kiezen. Ze hebben mooie kwaliteitsmeubels.

Leuke meubels.
Verscheidenheid.
Uitstekende service.
Kwaliteit.

Els

We hebben een hoekbank en salontafels bij van Woerden gekocht en zijn goed geholpen door Hugo. We hebben erg zitten stoeien met de maten van de bank..........en hadden zelf de indruk dat we het hem... We hebben een hoekbank en salontafels bij van Woerden gekocht en zijn goed geholpen door Hugo. We hebben erg zitten stoeien met de maten van de bank..........en hadden zelf de indruk dat we het hem best lastig hadden gemaakt maar dat was niet te merken aan de verkoper. Hij probeerde de bank zo te ontwerpen dat het naar onze zin was! Top!

Professioneel, vakkundig, geduldig en grote inzet.