Je word er goed behandeld en zijn vriendelijk

Ja alles word goed uitgelegd

Prachtige meubels. Prima leveranciers. Goede service. Scherpe prijzen

Ben

Na de aankoop van een bank op maat bij van Woerden Wonen nu alweer zo'n 7 jaar geleden waren wij zo tevreden dat we nu weer wat meubels hebben besteld bij van Woerden Wonen.

De eerste...

De eerste keer dat wij die aankoop deden is zo goed bevallen dat wij zonder enige twijfel weer naar Hugo zijn gegaan en ook nu weer naar volle tevredenheid geholpen. Groot pluspunt is de betrokkenheid van Hugo en het overige personeel, bijna niets is onmogelijk en heb je toch een verzoek wat lastig is dan gaat Hugo er mee aan de slag, in ons geval tot volle tevredenheid. Daarnaast zijn de prijzen niet enorm hoog, misschien wat meer dan bij een discounter, maar de service / kwaliteit en het zeer prettige contact zijn wat ons betreft een kleine meerprijs waard.

Kortom, een man / zaak naar ons hart en wij kunnen van Woerden Wonen dan ook alleen maar een dikke 10 geven.

B van Doorn

Na een verhuizing waren wij in 2014 toe aan nieuwe meubels. Ook maar eens binnengelopen bij van Woerden Wonen. Dat was de beste beslissing die we afgelopen jaren hebben kunnen nemen. Niets was... Na een verhuizing waren wij in 2014 toe aan nieuwe meubels. Ook maar eens binnengelopen bij van Woerden Wonen. Dat was de beste beslissing die we afgelopen jaren hebben kunnen nemen. Niets was teveel. Hugo kwam eerst zelf kijken en kwam later met een stylist terug om alles goed te kunnen adviseren.
Tijdens de gesprekken hadden we direct in de gaten dat Hugo weet waarover hij praat.
Het heeft geresulteerd in super tevreden klanten, die ook recent nog weer dezelfde ervaring hebben gehad bij de aankoop van een tapijt voor onder de salontafel.
Kortom hebt u meubels nodig en wilt u een goed advies, zonder het gevoel te hebben dat er toch wel enige druk wordt uitgeoefend. Ga langs bij VAN WOERDEN

Hugo heeft veel kennis van zijn vakgebied.
Je wordt er erg klantvriendelijk geholpen
Ook de mensen die bezorgen zijn klant vriendelijk
Service is uitstekend

H. Evers

Mooie winkel, zeer vriendelijk personeel en een goede service!We zijn zeer tevreden met onze stoelen.

zeer vriendelijk geholpen,er wordt meegedacht met de klant.

Hanneke Molendijk

Mooie zaak. En die zal vast nog veel mooier worden na de make-over..
Ruime keus, correct en vriendelijk geholpen

Snelle levering na een belletje!

J H Kreuger

Wat een fijne winkel met met leuk en hartelijk personeel,bij toeval liepen wij langs en gingen even binnen kijken.
Ons oog viel op een mooie relexfateuil ,de eigenaar adviseerde ons en liet...
Ons oog viel op een mooie relexfateuil ,de eigenaar adviseerde ons en liet ook de hoogte aanpassen.

De bezorging naar Schiedam was geen punt,en op de juiste afgesproken tijd bezorgd.
Ook hier weer een heel vriendelijke medewerker,die ook nog zo attent was viltdopjes te monteren.

T dijkmans

Wat n toffe winkel en goede service! Wij hebben er relax stoelen gekocht zitte heerlijk na twee jaar zijn er veren gesprongen Toen de eigenaar dit hoorde heeft hij ze besteld en zijn er vandaag... Wat n toffe winkel en goede service! Wij hebben er relax stoelen gekocht zitte heerlijk na twee jaar zijn er veren gesprongen Toen de eigenaar dit hoorde heeft hij ze besteld en zijn er vandaag opgezet toppie wat n service!

Dat de stoelen wij hebben leer er mooi uit blijven zien goede kwaliteit dus

Henk en Marieneke van Doorn

We zijn erg blij met onze hoekbank. Het is perfect op maat gemaakt, in de juiste kleur en van hoge kwaliteit! Omdat deze bank uit modules is opgebouwd en los te koppelen zijn, kunnen we eindeloos... We zijn erg blij met onze hoekbank. Het is perfect op maat gemaakt, in de juiste kleur en van hoge kwaliteit! Omdat deze bank uit modules is opgebouwd en los te koppelen zijn, kunnen we eindeloos variëren met de indeling in onze woonkamer! De goede en klantgerichte service van Hugo en Angela is bijzonder en getuigt van hun hart voor de zaak. Dat is niet meer zo gewoon deze tijd. We bevelen van Woerden Wonen van harte bij anderen aan

Maatwerkmogelijkheden, goede service

Hans & Jeanette de Korte

Bij onze antieke eettafel zochten we nieuwe stoelen. Best een lastige klus. Maar bij Van Woerden Wonen hebben we eetkamerstoelen gevonden die bij onze stijl passen. Hugo Van Woerden kwam thuis... Bij onze antieke eettafel zochten we nieuwe stoelen. Best een lastige klus. Maar bij Van Woerden Wonen hebben we eetkamerstoelen gevonden die bij onze stijl passen. Hugo Van Woerden kwam thuis adviseren over de juiste hoogte van de stoel bij de eettafel en vervolgens zijn de stoelen die we in winkel hadden uitgekozen voor ons op maat gemaakt en binnen de levertijd geleverd. Wij zijn er erg blij mee en kunnen dit iedereen aanraden!

We zijn vriendelijk en deskundig geholpen.
Een adviesgesprek thuis heeft echt meerwaarde.