Jan de Wal

Vandaag is onze eettafel bezorgd en op vakkundige wijze blad en poten aan elkaar bevestigd en daarna waterpas gezet. Dankzij het uitstekende advies de juiste tafel uitgezocht ?
De bezorger was...
De bezorger was uitermate netjes en behulpzaam en tafel goed gecontroleerd op evt beschadigingen.
Al is het een eindje rijden voor ons, we gaan hier zeker naar toe zodra we een nieuwe aankoop in gedachten hebben.

Meedenken en juiste advies geven

Elise

Super mooie woonwinkel, met vriendelijk personeel.

groot assortiment
scherp prijzen
goed advies

Henk jan en Elselien

Wij zijn erg netjes en goed geholpen door Hugo, met het uitzoeken van onze woonaccessoires.

Super tevreden over dit nette bedrijf.
Ze denken erg met je mee en er wordt alle ruimte...

Super tevreden over dit nette bedrijf.
Ze denken erg met je mee en er wordt alle ruimte gegeven om er rustig over na te denken.

Tot de vokgende keer!

Meedenkend
Adviserend
Nette prijzen

Conny

We hebben een bank gekocht en zijn heel fijn geholpen door de verkoper.
Ook de levering was perfect en oude bank meegenomen, goede service.
Kortom, heel tevreden over Van Woerden !

Prettig geholpen. Goed geadviseerd. Afgeleverd op het tijdstip dat was afgesproken. De oude bank werd meegenomen wat erg fijn was. De kwaliteit en prijsverhouding is goed.

Ontzettend fijn geholpen bij de keuze van onze meubels, denken met je mee en fantastische service.

Wij zijn bij van Woerden geweest om een nieuwe bank uit te zoeken, we zijn erg vriendelijk geholpen door het personeel, ze wisten waar ze het over hadden, en daardoor wisten ze ook al gauw wat onze... Wij zijn bij van Woerden geweest om een nieuwe bank uit te zoeken, we zijn erg vriendelijk geholpen door het personeel, ze wisten waar ze het over hadden, en daardoor wisten ze ook al gauw wat onze wensen waren, ook qua kleurstelling van de meubels, en het uiterlijk van de meubels en de opstelling van de meubels in onze woonkamer.
Dus een top bedrijf, met een goed inzicht, goede service en heel belangrijk zeer netjes personeel.

L. Raaijmaakers

Hugo was voor ons een heel fijne adviseur die ook thuis is komen kijken en een goed advies heeft gegeven. Bracht veel stalen mee met leer- en stoffen kleuren. Allemaal heel vrijblijvend zijn we met... Hugo was voor ons een heel fijne adviseur die ook thuis is komen kijken en een goed advies heeft gegeven. Bracht veel stalen mee met leer- en stoffen kleuren. Allemaal heel vrijblijvend zijn we met Hugo in zee gegaan. Daar hebben we geen spijt van gekregen.

- harde werkers, zijn niet vies van vuile handen
- haalden alles uit de kast om het ons naar de zin te maken
- afspraak is afspraak ook wat datum en tijd betreft
- geen 9 tot 5...
- harde werkers, zijn niet vies van vuile handen
- haalden alles uit de kast om het ons naar de zin te maken
- afspraak is afspraak ook wat datum en tijd betreft
- geen 9 tot 5 mentaliteit
- een open en eerlijk advies

Arie van de Haar

Wij hebben goede ervaringen met van Woerden, wij hebben een bankstel en fautui gekocht goed advies gekregen ze denken mee en laten aan jou over wat je wil, geen opdringerig heid, perfecte service.... Wij hebben goede ervaringen met van Woerden, wij hebben een bankstel en fautui gekocht goed advies gekregen ze denken mee en laten aan jou over wat je wil, geen opdringerig heid, perfecte service. De bezorging was perfect, oude bankstel werd meegenomen ook daar geen omkijken naar dus wij zijn volledig tevreden van van de Haar Veenendaal

Goede heldere uitleg met goeie ideeƫn aankomen

Wij kochten 2 bankjes, kregen in de winkel goed en vriendelijk advies. Mooie zaak. Diverse prijsklassen.
Aflevering was sneller dan we hadden gedacht. Onze oude bank werd meegenomen, een fijne service. Vriendelijke en nette bezorgers van de banken, goede uitleg daarbij over bv. (vlekken)garantie, wel of geen viltjes onder de poten. We zijn zeer tevreden

De vriendeljke benadering en het "meedenken".