Corina

We hebben eetkamerstoelen bij Van Woerden Wonen gekocht.
We hebben eetkamerstoelen bij Van Woerden Wonen gekocht.
We werden erg vriendelijk geholpen en mochten een paar stoelen mee naar huis nemen om te kijken of de kleur goed in ons interieur stond. Als extra service werd er vilt tegen het krassen aangeleverd.
Een probleempje met één van de stoelen werd binnen de kortste keren opgelost.

Vriendelijk, eerlijke prijzen, meedenken met de klant, probleemoplossend

Van der Zwan

In de winkel plezierig en goed geholpen door de verkoopster. Er werd gelijk werk gemaakt van een tijdelijke oplossing. De bestelling werd gedaan met een opmerking dat de heer Van Woerden... In de winkel plezierig en goed geholpen door de verkoopster. Er werd gelijk werk gemaakt van een tijdelijke oplossing. De bestelling werd gedaan met een opmerking dat de heer Van Woerden waarschijnlijk wel contact zou zoeken met de producent. Dat heeft gewerkt, binnen twee weken hadden wij een mooie stoel in huis.

Service. Snelheid. Vriendelijke bejegening. Goede relatie met producent.

Jan en Gerda Diepeveen

Wij zijn erg tevreden over de manier en wijze van advies gegeven door Hugo en zijn personeel. Zelfs over de kleur van stoelpootjes werd een dag later nog contact opgenomen. Dit meedenken stelden wij... Wij zijn erg tevreden over de manier en wijze van advies gegeven door Hugo en zijn personeel. Zelfs over de kleur van stoelpootjes werd een dag later nog contact opgenomen. Dit meedenken stelden wij zeer op prijs. Bij de oplevering werd tevens advies gegeven voor de inrichting van ons appartement. Alles samenvattend van koop tot aflevering zijn wij alleen maar positief over de firma van Woerden.

advies en samenstellen van interieur, klantvriendelijkheid, deuskundigheid en vooral warme persoonlijkheden

Wij hebben een hoekbank gekocht bij Van Woerden. We werden erg goed geholpen. Er werd heel goed met ons meegedacht en net zo lang gezocht tot we de perfecte bank hadden gevonden.

Het was lastig om de goede maat hoekbank te vinden voor in onze kamer. Hierin werd erg fijn met ons meegedacht en meegezocht.

de Ruiter

Ze bestaan nog mensen met hart voor de zaak, relaxfauteuil gekocht geleverd om 15.30 met de verkeerde poot om 19.30 zat de goede poot eronder. Dat is nog eens service, geen praatje van sorry fabriek... Ze bestaan nog mensen met hart voor de zaak, relaxfauteuil gekocht geleverd om 15.30 met de verkeerde poot om 19.30 zat de goede poot eronder. Dat is nog eens service, geen praatje van sorry fabriek verkeerd gedaan, nee bij ons verkeerd gegaan en we lossen het zo snel mogelijk op.
Klasse fijne mensen goede sfeer onze mening ga zelf eens kijken.

eerlijkheid, vriendelijkheid ,goed, advies gewoon een prachtige zaak met fijne mensen.

van Harn

Wat zijn wij blij met onze nieuwe meubelen, erg tevreden!!

Eerlijk.

T.W. Jansen (Theo en Ria)

Zeer mooi bedrijf, nu twee keer zo groot. De ruimte van de Kijkshop bij de showroom getrokken, geweldig.

De kwaliteit/keuze, service, vakkennis, vriendelijk en ga zo maar door, een top winkel.

C. van Nellestijn

Mijn bankstel gekocht, al weer wat jaartjes geleden.

Een hele persoonlijke begeleiding gekregen bij het uitzoeken van mijn bankstel. Ik wilde namelijk iets wat niet in de winkel stond. Zelfs naar de groothandel gebracht waar ik het bankstel kon zien... Een hele persoonlijke begeleiding gekregen bij het uitzoeken van mijn bankstel. Ik wilde namelijk iets wat niet in de winkel stond. Zelfs naar de groothandel gebracht waar ik het bankstel kon zien wat ik mooi vond. Super service!!

Wij zijn zeer tevreden over de levering en de persoonlijke aandacht die ze bij Van Woerden wonen voor je hebben.
Zijn erg klantvriendelijk en denken goed met je mee.

Veel van de producten zijn van Nederlands fabricaat, ze weten waar ze over praten en hebben veel product kennis.
Hugo voelt goed aan welke kant je met je inrichting op wilt gaan, en ook zijn medewerkers zijn daar erg goed in.
Klachten of problemen worden direct goed opgelost hoe klein ze ook zijn.

van den Hoven

Prima winkel, afgesproken levertijd was prima
veranderingen van standaard meubel is perfect uitgevoerd
oude meubel ook meegenomen alleen maar lof

wordt goed overlegd bij ede klant thuis wat je
wilt veranderen