ria van barneveld - veervanbarneveld36@

Uitstekend fijn geholpen in de winkel

betrouwbaar en de levering mooi op tijd vriendelijke en kundige mannen ik ben heel tevreden.

Jan en Marjolijn

Een mooie winkel waar je rustig mag rondlopen en goed wordt geholpen als je dat wilt.

De medewerkers nemen uitgebreid de tijd om met je mee te denken. En als je het vraag komen ze ook even bij je thuis kijken of iets passend is en denken ze ter plekke mee en geven advies. Dat is... De medewerkers nemen uitgebreid de tijd om met je mee te denken. En als je het vraag komen ze ook even bij je thuis kijken of iets passend is en denken ze ter plekke mee en geven advies. Dat is belangrijk want goede meubels kopen doe je niet vaak en moet goed gebeuren.

Benny en Tineke Grevers, Heerde

Hugo en zijn team zetten zich meer dan 100 procent in voor de klanten. Geweldig hoe van Woerden onze complete woonkamer gestyled hebben. Van meubels tot accessoires, echt uniek. We hadden geen idee... Hugo en zijn team zetten zich meer dan 100 procent in voor de klanten. Geweldig hoe van Woerden onze complete woonkamer gestyled hebben. Van meubels tot accessoires, echt uniek. We hadden geen idee wat we wilden, maar we gingen de zaak uit met fantastisch gevoel in ons hart.

Uitstekend advies met volle aandacht voor de klant.

Baars

Super tevreden over de kwaliteit van de bank

Top service en nazorg

fam breeschoten renswoude

Wij hebben al onze meubels met plezier hier gekocht.

goede kwaliteit eethoek hoekbankstel lampen grote kast relex stoel heel vriendelijk personeel klant en oplossing gericht meedenkend wel eens heel anders mee gemaakt PS wist zelfs de namen van de... goede kwaliteit eethoek hoekbankstel lampen grote kast relex stoel heel vriendelijk personeel klant en oplossing gericht meedenkend wel eens heel anders mee gemaakt PS wist zelfs de namen van de mensen die ons geholpen hebben.

Den Hartog

Fijne woonwinkel en vriendelijk personeel.

Zeergoede service ,zelfs de oude meubels worden meegenomen.

Karin Kas

Vandaag onze nieuwe mooie eetkamerstoelen keurig afgeleverd en tafel op maat afgesteld. Zeer vriendelijke medewerkers!

Kwaliteit, veel keus, vriendelijk personeel en uitstekende service!

Langerak

Wij hebben onze meubels met plezier hier gekocht. We zijn goed geholpen en geadviseerd door de verkoper en ze namen alle tijd voor ons. We hebben nog niet alles geleverd gekregen, maar we kunnen nu... Wij hebben onze meubels met plezier hier gekocht. We zijn goed geholpen en geadviseerd door de verkoper en ze namen alle tijd voor ons. We hebben nog niet alles geleverd gekregen, maar we kunnen nu al zeggen dat de eerste levering netjes op tijd was en de bezorgers hebben fantastisch werk afgeleverd. Netjes alles op de plek gezet en opgeruimd. We kunnen niet wachten op de volgende levering.

Goed advies en meedenken met de klant.
Ze zetten zich zeker in voor een tijdige levering.

Willems

Uitstekende service bij aankoop en aflevering Bankstel en eetstoelen.

Vriendelijk personeel.

Simone Schreuders

Goede kwaliteit, mooie meubels en prettig geholpen.

Persoonlijk benadering