Mevrouw A. Schoeman- van Barneveld

In november heb ik een relaxfauteuil bij jullie gekocht en vandaag is die geleverd. In de winkel bij jullie werden we prettig en fijn geholpen. In de tussentijd heb ik van jullie een leen... In november heb ik een relaxfauteuil bij jullie gekocht en vandaag is die geleverd. In de winkel bij jullie werden we prettig en fijn geholpen. In de tussentijd heb ik van jullie een leen relaxfauteuil gehad. Heel fijn was hierdoor kon ik toch vast heerlijk zitten. De tijd van aflevering zijn jullie ook nagekomen. Bij aflevering is alles goed uitgelegd . Heel fijn dat jullie het verpakkingsmateriaal weer retour namen. Ik zou jullie zeker aanbevelen bij andere . Hartelijk bedankt voor de goede service

De afspraak die jullie maken komen jullie ook na. Dat is heel fijn. Geweldige service.

van Hardeveld

Ondanks dat het niet loopt, zoals het zou moeten blijven jullie vriendelijk en klantvriendelijk. En oplossingsgericht.

Klantvriendelijk en oplossingsgericht.

Van Veller

Dinsdag gebeld over een probleempje met onze relaxstoel en donderdag al een monteur in huis en het probleem is verholpen! Wat een topservice?

Service

Lunteren

Rustig de tijd kunnen nemen om passende zithoek samen te stellen.
Goed advies gekregen.

Kleine fabricagefout werd ter plekke netjes hersteld.

Henk Jansen

Klant- en oplossings-gericht meedenkend.
Een verademing t.o.v. anderen in die branche.

Compleet woonpakket
Uitstekende service
Doen wat ze beloven
Goede prijs/kwaliteit

Breemen

Goed advies en geleverd volgen afspraak

Nakomen wat ze zeggen en de verpakking ook weer mee retour nemen

AMJ

Zeer positief

Erg klantvriendelijk en mogelijkheid meubel(s) op zicht te krijgen.
Levering was ook volgens afspraak.

bhutten

Twee banken en een loveseat gekocht, een mooi assortiment en zeer goede kwaliteit banken. De showroom (helaas in deze pandemie niet te bezoeken) is groter als je zou denken als je buiten staat.

Kwaliteit spullen, prettige verkopers, er wordt goed meegedacht. Zeer tevreden.

Suzanne Worst

8 jaar geleden hier onze meubelen gekocht! Nu na al die jaren waren we toe aan wat nieuws. Een enorm mooie ronde tafel met 4 mooie stoelen hebben we samen met Hugo uitgezocht. We zijn er ontzettend... 8 jaar geleden hier onze meubelen gekocht! Nu na al die jaren waren we toe aan wat nieuws. Een enorm mooie ronde tafel met 4 mooie stoelen hebben we samen met Hugo uitgezocht. We zijn er ontzettend blij mee en gaan er vast weer enorm lang van genieten!

Goede service, vriendelijk personeel

W van de Kraats

Super goede service

Afspraken goed na komen en wij hadden door omstandigheden een paar keer hetzelfde probleem maar dat is elke keer weer meteen opgelost zonder woorden helemaal Top