Fam. Reijngoudt

Goed advies en levering volgens afspraak

Doen wat er wordt beloofd!

Familie Hazeleger

Goede en vriendelijke service, zowel in de winkel als bij de bezorging.

Ze geven goed advies, levering was binnen de afgesproken tijd.

Familie van Nieuwamerongen

Afgelopen week hebben we de meubels gekregen. Ze hebben alles gesteld en op de plaats gezet. De meubels stralen kwaliteit uit en zijn helemaal naar onze zin. We hebben geweldig advies gekregen in de... Afgelopen week hebben we de meubels gekregen. Ze hebben alles gesteld en op de plaats gezet. De meubels stralen kwaliteit uit en zijn helemaal naar onze zin. We hebben geweldig advies gekregen in de winkel en daar hebben we nu ons plezier van.
We kunnen u Van Woerden Wonen aanbevelen.

Goed en deskundig advies. Meubels worden perfect afgeleverd en gemonteerd!

Kramer

Prettig bedrijf

Nemen uitgebreid de tijd voor je bestelling en ook de levering is vanaf het begin tot het einde erg prettig. Hartelijke mensen die niet zomaar wat verkopen maar echt met je mee denken.

M.C,Hutink

Meubels worden toch eerder geleverd dan de planning was, ben
er erg blij mee ?

Klantvriendelijk, denken mee

Frits Beckerman

Uitstekend

Zeer goede advisering, nemen de tijd voor je, uitstekende bezorging

Annelies

Fijn bedrijf prettig geholpen met advies en verkoop.
Netjes afgeleverd.

De aandacht.

Anne vd M.

Mooi bedrijf, geeft goed advies en houden zich aan afspraken. Eerst twee banken hier gekocht en later nog een kast. Zeker een aanrader. Medewerkers nemen echt de tijd voor je en helpen je goed met... Mooi bedrijf, geeft goed advies en houden zich aan afspraken. Eerst twee banken hier gekocht en later nog een kast. Zeker een aanrader. Medewerkers nemen echt de tijd voor je en helpen je goed met de samenstelling van kleuren.

Levering was ook super, werken heel netjes nemen al het karton en plastic weer mee terug. Wij hadden zelf wat spullen liggen om naar de stort te brengen en de medewerker bood aan om dit mee te nemen, want hij moest toch nog even naar de stort.

al met al super!

- Goed advies
- Bij leveren werken heel netjes

Marloes de Goede

Klantvriendelijk, perfecte service en snelle levering!!!

Heel erg klantvriendelijk, begon al in de winkel bij het uitzoeken van een mooi nieuw vloerkleed…. Tot aan het afleveren bij mij thuis! Goede en fijne service, alles wordt netjes en volgens afspraak... Heel erg klantvriendelijk, begon al in de winkel bij het uitzoeken van een mooi nieuw vloerkleed…. Tot aan het afleveren bij mij thuis! Goede en fijne service, alles wordt netjes en volgens afspraak (of sneller :-) ) afgeleverd! Erg blij met mijn nieuwe aankoop! Deze winkel is echt een aanrader!

Roseboom.

Perfect!

Van verkoop in de winkel tot het brengen in huis.
Keurig afgeleverd door Henry en Jan.