Mariëtte Feenstra

Wat een persoonlijk en goed advies! Dik tevreden met onze tafel en hoe we zijn geholpen. We kunnen Van Woerden van harte aanbevelen! We kregen zelfs een flesje wijn en bloemetje, omdat de levering... Wat een persoonlijk en goed advies! Dik tevreden met onze tafel en hoe we zijn geholpen. We kunnen Van Woerden van harte aanbevelen! We kregen zelfs een flesje wijn en bloemetje, omdat de levering (buiten hun schuld) langer duurde dan verwacht.

Aandacht, kundig advies, vakkundige aflevering.

Anne marie zwaan

Geweldige winkel waar we per toeval binnenliepen. Ontzettend leuk en deskundig geholpen. Veel en afwisselend aanbod. Goed gecommuniceerd over de aflevering en men stelde zich heel flexibel op toen... Geweldige winkel waar we per toeval binnenliepen. Ontzettend leuk en deskundig geholpen. Veel en afwisselend aanbod. Goed gecommuniceerd over de aflevering en men stelde zich heel flexibel op toen we toch nog uitweken naar een ander afleveradres. Netjes opgeleverd door aardige mannen. Alleen maar lof.

Steekwoorden Geduldig Creatief en klantvriendelijk

Judith & Willem

Van Woerden een Super Woonwinkel

Disign Kwaliteit Service (DKS)

Fam. J. Mouthaan

Recent een probleem met een ladefrontje binnen korte tijd keurig
opgelost

Prima service, klantvriendelijke medewerkers, houden zich aan de afspraak.

T v Velthuizen

Vanmiddag een karpet laten leggen door v Woerden ,zijn er super blij mee

Keurig medewerkers, mooi op tijd volgens afspraak

Van Woerden Wonen

Goed advies, nemen de tijd voor jou en denken mee.

Doen wat zij beloven!

Jolijn Verschoor

Servicegericht, vriendelijk, kortom top bedrijf

Service, meedenken en klantvriendelijk

Fam. Weerd

Het beste bedrijf om zaken mee te doen.
Persoonlijk en betrouwbaar met altijd een goed advies.

Persoonlijk advies en altijd een luisterend oor.
Beste service die we maar kunnen wensen.

Fam. Lensink

We hebben goed advies gekregen bij de aanschaf van onze nieuwe meubels (bank, eethoek en servies kast). We zijn er heel tevreden mee.

Goed advies bij aankoop, goede service, duidelijke communicatie, goede kwaliteit en fijne betrokken mensen.

Jan

Super netjes geholpen en alles klopte! Fijn dat er nog zulke zaken bestaan! Dank voor de fijne ervaring en graag tot een volgende keer.

Kennis van zaken en daarbij heel vriendelijk