T. de Witte

Prettige begeleiding bij het uitzoeken van bank in de showroom. Ruim tijd en goede adviezen.

Bekijken van stof stalen in de eigen woning vind ik een enorm plus punt. Levertijd in orde. Nette installatie en weer advies over onderhoud

Kirsten

In Mei goed geholpen in de zaak en samen met de verkoper gekeken naar de mogelijkheden qua maten. De bank is aangepast naar onze wensen. Door de lange levertijd hebben wij leenmeubels gekregen wat... In Mei goed geholpen in de zaak en samen met de verkoper gekeken naar de mogelijkheden qua maten. De bank is aangepast naar onze wensen. Door de lange levertijd hebben wij leenmeubels gekregen wat een super service is als je net verhuisd bent. Het contact rondom de levering is altijd netjes op tijd geweest. De mannen die de meubels in elkaar hebben gezet hebben dit netjes gedaan. Al met al een fijne zaak om je nieuwe meubels te kopen.

De keuze in de winkel en service.

Arie en Mieke van den Berg

Super fijne zaak, ruime keus in zowel meubels als accessoire.
Goed en prettig advies.
Uitstekende bezorging.

De manier waarop er mee gedacht wordt over de inrichting, zonder opdringerig te zijn.

K Goodijk

Gehele woonkamer in gericht zowel meubels als verlichting en accessoires. Zijn er al bijna een jaar heel blij mee.

Goed geholpen bij de inrichting en een keurige aflevering.

Brummelen

Hele fijne winkel met deskundige medewerkers

Advies en service

Van Geerenstein

Persoonlijk en goed advies. We kregen alle tijd en aandacht bij de aanschaf van onze meubels. Ook de levering en montage was vakkundig geregeld en helemaal op maat afgestemd.

Vakkennis zowel bij aanschaf als bij levering en montage. Alles persoonlijk en op maat!

Bart en Nelly de Gooijer

Wij hebben een prachtige leren relax fauteuil, een mooie design eethoek en een dito bank bij Van Woerden gekocht. We zijn nog elke dag blij met deze mooie meubelen. Nadat na enkele maanden de stof... Wij hebben een prachtige leren relax fauteuil, een mooie design eethoek en een dito bank bij Van Woerden gekocht. We zijn nog elke dag blij met deze mooie meubelen. Nadat na enkele maanden de stof van de bank begon te plooien en scheef te trekken kwam er iemand van het bedrijf kijken en na enige tijd werd beoordeeld dat de bank opnieuw gestoffeerd zou worden. Zo geschiedde! We hebben de bank nu terug en zijn super tevreden met de oplossing die ons werd geboden. Petje af voor Van Woerden Meubelen!

Uitstekend advies. Keurige bezorging. Betrouwbaar!

Hendriksen

Erg tevreden met mijn meubels

fijn personeel met goede kennis

Van Dijk

Hele goeie ervaring met dit bedrijf. Er waren wat strubbelingen met de levering van spulljen wat fout was gegaan maar alles naar keurige tevredenheid opgelost.

Alles word keurig netjes opgelost

Mariëtte Feenstra

Wat een persoonlijk en goed advies! Dik tevreden met onze tafel en hoe we zijn geholpen. We kunnen Van Woerden van harte aanbevelen! We kregen zelfs een flesje wijn en bloemetje, omdat de levering... Wat een persoonlijk en goed advies! Dik tevreden met onze tafel en hoe we zijn geholpen. We kunnen Van Woerden van harte aanbevelen! We kregen zelfs een flesje wijn en bloemetje, omdat de levering (buiten hun schuld) langer duurde dan verwacht.

Aandacht, kundig advies, vakkundige aflevering.