Tineke van Keulen

Ik vind het een top bedrijf

Ze lossen alles op wat er ook tegen zit ze zoeken de juiste oplossing

Wim van de Lustgraaf

Goede ervaring met dit enthousiaste bedrijf.

enthousiasme, totaalplaatje op 1 locatie te realiseren, service/nazorg uitstekend

Van kooten

Wij hebben vanaf dat we de winkel inliepen om ons te oriënteren een goed gevoel.
We zijn goed geadviseerd, het verdere aankleding van ons huis als fijn ervaren.
Bezorging altijd...
We zijn goed geadviseerd, het verdere aankleding van ons huis als fijn ervaren.
Bezorging altijd vriendelijk.
Kortom zeker een aanrader voor iedereen die mooie meubels zoekt en goed advies.

Goede service, communicatie,advies en heel vriendelijk.

Fam. Netten

Enthousiast, betrokken en kundig team. Meedenken, goede adviezen geven en afspraken nakomen. Levering zorgvuldig en vakkundig.

Prijs/ kwaliteit is goed. Producten goed afgewerkt/ vormgeving niet altijd standaard/ origineel.

S.G.W. van de Pol

Goede service en prettig en deskundig personeel

weten waar ze over praten en goed advies

Van den Brink

We hadden een bankstel gekocht, maar de kleur week helaas (teveel) af. De verkoper was het met ons eens en heeft - ondanks aanvankelijke tegenwerking van de leverancier - gezorgd dat we het konden... We hadden een bankstel gekocht, maar de kleur week helaas (teveel) af. De verkoper was het met ons eens en heeft - ondanks aanvankelijke tegenwerking van de leverancier - gezorgd dat we het konden omruilen. Tijdelijk een leenbank gekregen, enkele weken gewacht en uiteindelijk zeer naar tevredenheid weer opgelost. Top!

Service, aandacht

Prins

Tafel werd op tijd en gaaf geleverd.

Afspraak is afspraak.

Marie-José Blankestijn

Wij zijn geweldig goed geholpen bij van Woerden wonen

Wat ik heel fijn vond dat er gelijk werd aangeboden om naar ons huis te komen om een goed advies te geven wat voor meubelstuk welke afmeting, kleur e.d het beste zou passen.
Diversiteit van...
Diversiteit van accessoires en verschillende woon stylen maakt dat je altijd kan slagen.
Wij zijn heel erg tevreden.

Henriette van Rinsum

Bijzonder fijn geholpen.
Nieuwe klant erbij.
Jammer dat ik zelf geen uitnodiging voor de schilderworkshop heb gekregen. Ik heb deze via/via gelukkig nog kunnen reserveren.

Vriendelijk personeel.
Mooie spullen.
Goede service.

Hans Spijkerbosch

Goede ervaring: vlotte levering en professionele levering en installatie.

Goede en kritische suggesties bij aankoop!!