Jeanne

Fijne meubelwinkel , veel keus en leuk geholpen !
Onze meubels zijn ook nog veel langer dan de bedoeling was opgeslagen , en ook hier werd geen punt van gemaakt .
Bezorging : vriendelijke...
Fijne meubelwinkel , veel keus en leuk geholpen !
Bezorging : vriendelijke mannen
Die het geen probleem vonden dat de stoffeerder op de zelfde dag ,de grootste ruimte in beslag nam …met rails gordijnen luxaflex en gereedschap

Echt een winkel waar je als klant
Gezien en gehoord wordt

Verkoop advies , opslag zonder meerkosten
Vriendelijk

Fam v d Vendel

Niks dan lof!

Mooie materialen en deskundig advies

Cees en Mieke van Dam

Super service bij Van Woerden!

Goede service, nette afhandeling en nette bezorgers. Ook met problemen zijn ze er voor je.

L Phielix

Heel prettig geholpen. Nemen echt de tijd voor je. Aflevering ook perfect verlopen. Zeer vriendelijk personeel.

Vriendelijk, professioneel.

Fam. Goedman

Wederom zeer correct en vriendelijk geholpen door Hugo bij de aankoop van een kast. Heel behulpzaam en meedenkend.
Zojuist is de kast afgeleverd door Henri en Jan Willem. Alles keurig geregeld (evenals de vorige keer). Wij hebben nu meerdere malen iets bij van Woerden gekocht en alleen maar positieve ervaringen.

Meedenkend, behulpzaam en correct

Cees en Linda Diepeveen

Geweldig

Alles klopt!!!!!! Gewoon een top zaak

Martens

Advies nodig voor onze relax fauteuil.
I.v.m accu.
Voor 5 jaar terug gekocht.
Hugo aan de telefoon ons tekst
en uitleg gegeven.
Zodat alles weer fuctioneerd.
We...
Advies nodig voor onze relax fauteuil.
I.v.m accu.
Voor 5 jaar terug gekocht.
Hugo aan de telefoon ons tekst
en uitleg gegeven.
Zodat alles weer fuctioneerd.
We waren er super blij mee.
Nam alle tijd om het op te lossen.
Geweldige service.
Groetjes Fam.Martens.

Perfecte service.
Super advies.

Fam. Goedman

Prettig geholpen in de winkel en ook bezorgen verliep perfect

Meedenken en service
Goede persoonlijke aandacht

Yvonne Wildeman

Geweldige fijne zaak waar ze nog meedenken met de wensen van iedereen . Na een 3D tekening te hebben gemaakt maakte voor ons de beslissing wat makkelijker. Goede kwaliteit meubels, en fijne levering... Geweldige fijne zaak waar ze nog meedenken met de wensen van iedereen . Na een 3D tekening te hebben gemaakt maakte voor ons de beslissing wat makkelijker. Goede kwaliteit meubels, en fijne levering met goede uitleg over onderhoud.

Persoonlijke aandacht, nog ouderwetse service.

G. Huijzendveld

Uitstekend

Professioneel, nemen de tijd en duidelijke afspraken.

Vandaag de nieuwe hoekbank geleverd. Netjes!
Eerder al andere meubels hier gekocht. Spullen zijn van hoge kwaliteit