Fam. van Hardeveld

Wij zijn wéér super tevreden! Was onze bank (die wij een jaar of 10 geleden ook bij Van Woerden hadden gekocht) stuk? Nee hoor! Zat hij niet meer lekker? Ook daar was geen sprake van!! Maar soms wil je een keer iets anders! Omdat ook onze meubels 7 jaar geleden en de fauteuil met vloerkleed vorig jaar bij Van Woerden Wonen vandaag kwamen gelijk maar bij hen binnen gestapt. En al snel geslaagd! Fijn geholpen. Eerlijk advies en goede prijs! Wel even moeten wachten, maar óók bij leveren uitstekende service. De bezorgers waren ervan uit gegaan dat de oude bank met hen mee zou gaan, maar deze zou door een Marktplaats koper later die middag opgehaald worden. De bezorgers dachten mee en zette de banken al buiten de poort voor ons. Superfijn, want deze hadden aardig gewicht!! Maar bij Marktplaats gaat nooit alles zoals afgesproken en de koper zag van de koop af...Balen natuurlijk, maar met één telefoontje was ook dat opgelost! Een uurtje later reed de vrachtwagen van Van Worden weer achteruit het erf op....nu om (alsnog) de oude banken met de hocker op te halen! Dat noemen wij nu TOPSERVICE!!!

Fijn geholpen! Goed advies! Goede prijs!

Score voor Van Woerden Wonen: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: