J.B. Overweg

Voor de prijs een uitstekend en schoon hotel. Alle waardering voor chauffeur Gert, die uitstekend de weg en sluipwegen
weet in Parijs en de bus op de centimeter nauwkeurig door het verkeer...
weet in Parijs en de bus op de centimeter nauwkeurig door het verkeer loodste. Hostess Ciska wist alles van Parijs en had voor iedereen alle tijd. Opvallend was het aantal niet Nederlandstalige deelnemers.

Sterke punten tijdens de reis?

De uitstekende en goed bereikbare accommodatie (voor de prijs).
Goede service tijdens de reis en het verblijf.
Vraag blijft waar de winstmarge zit en of dat niet ten koste van de...
De uitstekende en goed bereikbare accommodatie (voor de prijs).
Goede service tijdens de reis en het verblijf.
Vraag blijft waar de winstmarge zit en of dat niet ten koste van de (hotel) medewerkers gaat.
(Een goede fooi is dan ook op zijn plek)

Smits

Veel gezien in London dankzij de chauffeur en reisleider

Sterke punten tijdens de reis?

Heel ervaren buschauffeur en reisleider, daardoor veel gezien

Rita Hokke- Huis

Geweldige reis gehad net zoals de vorige 4x naar Parijs met van Nood.

Sterke punten tijdens de reis?

De zeer goed rijdende chauffeur en dit ondanks z`n jonge leeftijd. petje -af.

Fijne reis en uitstekende begeleiding. Goed Hotel en perfect ontbijt.

Sterke punten tijdens de reis?

Fijne gids en uitstekende Chauffeur.

Een gezellig weekend Parijs met leuke excursies en genoeg mogelijkheden om je "eigen ding" te doen.

Sterke punten tijdens de reis?

Grote behulpzaamheid van onze gids bij vragen over Parijs, zoals taxi's regelen en met de metro gaan.

j van den berg

We hebben een leuke reis gehad. Omdat we moe waren hebben we s'avonds in het hotel gegeten. Eenvoudig eten, wat niet erg was maar je kon kiezen uit 4 gerechten waarvan er 2 al op waren. Bovendien... We hebben een leuke reis gehad. Omdat we moe waren hebben we s'avonds in het hotel gegeten. Eenvoudig eten, wat niet erg was maar je kon kiezen uit 4 gerechten waarvan er 2 al op waren. Bovendien hadden ze erge haast. De borden werden bijna onder je neus vandaan getrokken. Bij het ontbijt idem. Maar verder een prima hotel met een mooie kamer.

Sterke punten tijdens de reis?

De kamer is het hotel was goed. Ruim en goed te verwarmen. Toen we s'ochtends om 11.30 aankwamen was de kamer al klaar en mochten we er al in ipv 14.30 uur.

Reactie Van Nood Reizen:

Heel fijn om te horen dat u een fijne reis heeft gehad, wij nemen uw verbeterpunt ter harte en zullen de informatie qua busje naar het hotel duidelijker op volgende klanten overbrengen.
Dank...
Dank voor uw opbouwende kritiek, met vriendelijke groeten, productmanager Van Nood reizen

Janine Michielsen

Leuke reis gehad maar wel wat punten van kritiek, onderaan de enquete

Sterke punten tijdens de reis?

leuk, centraal gelegen hotel in Engelse stijl. York is een gezellig Engels stadje met veel shopmogelijkheden en genoeg om te bezichtigen (overigens wel duur qua eten en drinken).

H.Bosma

Een goede reis goede chauffeur en reisleider voor een scherpe prijs

Sterke punten tijdens de reis?

een goede kamer een goed ontbijt

Brigitte van Helvoort

Een babbelzieke reisleidster op de bus is voor mij geen welkome toevoeging op een korte bustrip. Een nukkige chauffeur met weerbarstig rijgedrag ook niet, trouwens. Als ik een tweepersoons kamer... Een babbelzieke reisleidster op de bus is voor mij geen welkome toevoeging op een korte bustrip. Een nukkige chauffeur met weerbarstig rijgedrag ook niet, trouwens. Als ik een tweepersoons kamer boek, hoef ik geen 4 opgemaakte bedden(??) en een eetzaal ingericht als kippenhok met tl-verlichting kan ook anders. Zeep op de badkamer is leuk, mits de reservoirs ook goed aangevuld worden. Een lamstraal als douche en een slecht doortrekkend wc-tje is ook jammer, zeker als die op de bus vanaf de heenreis onbruikbaar is. Enige positieve puntje is dat hotel Travelodge dicht bij het centrum ligt.

Sterke punten tijdens de reis?

Het hotel zit op 15 minuten van het centrum en het personeel is zeer vriendelijk.

Prima reis en verblijf gehad in Londen. Wij hebben erg veel gezien en ondernomen tijdens de vierdaagse reis.

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer ervaren reisgids, die boeiend kon vertellen over Londen. Verder een prima chauffeur die erg goed de weg wist in Londen.