Prettige ervaring

Tevreden

Sterke punten tijdens de reis?

Hotel was goed maar wel ver weg van openbaar vervoer.

Emden

Omdat ik meerdere vervoerders heb meegemaakt met reizen naar London, zou ik de verrichtingen van deze gids beschrijven als, ondermaats. Heeft geen oog gehad voor oudere en vermoeide reizigers. Het... Omdat ik meerdere vervoerders heb meegemaakt met reizen naar London, zou ik de verrichtingen van deze gids beschrijven als, ondermaats. Heeft geen oog gehad voor oudere en vermoeide reizigers. Het financieele was schijnbaar veel belangrijker.

Sterke punten tijdens de reis?

Een 80 jarige oude vrouw pas laat in de avond naar het hotel brengen en mensen die aangaven al eerder ln Londen te zijn geweest en de lichttoer reeds hebben meegemaakt, vroeg om uit te stappen om ze... Een 80 jarige oude vrouw pas laat in de avond naar het hotel brengen en mensen die aangaven al eerder ln Londen te zijn geweest en de lichttoer reeds hebben meegemaakt, vroeg om uit te stappen om ze dan op de terugweg weer op te pikken. Dat zijn geen sterke punten. Wij waren vrij vroeg in London.

P de Zwart

Goede reis gehad, uitstekende chauffeur Abdel, goede reisleider. Minpuntje, eerste 2 dagen konden we geen gebruik van toilet maken, kapot. En tweede minpuntje, ik had berekent dat ik €95,- P P moest... Goede reis gehad, uitstekende chauffeur Abdel, goede reisleider. Minpuntje, eerste 2 dagen konden we geen gebruik van toilet maken, kapot. En tweede minpuntje, ik had berekent dat ik €95,- P P moest betalen dat werden €111,- Pp . Wij hadden Geen Londen Eye en St Paul Cathedral en Dinnershow gedaan. En volgens de excursies op internet moest ik dan €95,- betalen maar er kwam nog een rondwandeling bij. Dat vond ik een beetje jammer want mijn reisgenote betaalde deze excursies en moest dus €28,- meer betalen dan gedacht.

Sterke punten tijdens de reis?

Heel divers, moest van hotelkamer veranderen wegens problemen met in bad gaan reisgenote , 80 jaar, werdt direct geregeld. Toppie. Zeer goede chauffeur, goede gezellige reisleider. Leuke groep... Heel divers, moest van hotelkamer veranderen wegens problemen met in bad gaan reisgenote , 80 jaar, werdt direct geregeld. Toppie. Zeer goede chauffeur, goede gezellige reisleider. Leuke groep mensen.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste P. de Zwart, heel erg vervelend qua toilet, we stoppen echter met grote regelmaat tijdens de heenreis en zeker in de stad zelf kan men overal het toilet gebruiken, in de touringcar is dit... Beste P. de Zwart, heel erg vervelend qua toilet, we stoppen echter met grote regelmaat tijdens de heenreis en zeker in de stad zelf kan men overal het toilet gebruiken, in de touringcar is dit juist niet de bedoeling, dit vanwege de chemische container.
Iedereen betaald vanzelfsprekend hetzelfde voor dezelfde optionele excursies, onze
dank voor de grote complimenten !! vriendelijke groet, Van Nood reizen

Ria Westerneng

Goed verzorgde busreis naar Parijs met prima gids en dito chauffeur.

Sterke punten tijdens de reis?

Prettig om een gids te hebben die veel van de geschiedenis van de stad wist.

Marja Jansen

4 dagen met onze dochter in Londen is weer goed bevallen.We gaan al jaren met Van Nood maar dan 5 dagen en die gaan helaas niet altijd door.Prijsverschil tussen 4 of 5 dagen is te groot,wij gaan... 4 dagen met onze dochter in Londen is weer goed bevallen.We gaan al jaren met Van Nood maar dan 5 dagen en die gaan helaas niet altijd door.Prijsverschil tussen 4 of 5 dagen is te groot,wij gaan liever nog veel langer.Chauffeur Abdel en gids Miguel en Hotel Ibis Earl"s Court allemaal prima!!

Sterke punten tijdens de reis?

Hotel in Londen en openbaar vervoer voor de deur.

Kalloe/van Emden

Slecht, slecht en nog eens slecht.

Slecht, slecht en nog eens slecht.

!e dag naar het hotel begonnen gelijk de excursies degene die niet wilden mee doen moesten de bus uit. I.pv. dat de bus eerst naar het hotel ging . Toilet zou kapot zijn. Dus al die tijd onze behoeftes op houden.

Sterke punten tijdens de reis?

Goed hotel, ervaren chauffeur. Hostess niet vriendelijk.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Kalloe, afhankelijk van de aankomsttijd in Londen gaan we eerst naar het hotel of beginnen we direct aan het avondprogramma, we melden dit heel duidelijk in al onze... Beste mevrouw Kalloe, afhankelijk van de aankomsttijd in Londen gaan we eerst naar het hotel of beginnen we direct aan het avondprogramma, we melden dit heel duidelijk in al onze programma's.
Heel vervelend dat het toilet stuk was, gelukkig stoppen we meerdere keren tijdens de heen- en terugreis zodat men het niet lang hoeft op te houden, tijdens de tussenliggende 2 dagen in Londen is dit al helemaal geen probleem en kunt u doen wat u wenst.
Met vriendelijke groeten, Van Nood reizen

j.koenderink

Het vervoer was goed. Vooral in Praag een zeer goede chauffeur. Hebben genoten van de schoonheid van de stad Praag.

Sterke punten tijdens de reis?

De reisleidster was erg sympathiek en voorzag ons meer dan voldoende van informatie.

Hele leuke trip waarbij je in korte tijd veel van Londen ziet en goed de sfeer kunt proeven.

Sterke punten tijdens de reis?

Uitstekende chauffeur en reisleider, goed hotel

We hebben een prima reis naar Londen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

Sterke punten tijdens de reis?

De gids heeft veel verteld over Londen en dat vonden we prettig . De sfeer was goed.