Petra ter Brugge

Mijn tweede keer Londen met Van Nood (nu met mijn dochter, drie jaar geleden met mijn zoon). Super leuke drie daagse London gehad met Van Nood. Enthousiaste, kundige reisleidster (Marianne), die geanimeerd en met veel humor ons London liet leren kennen. Topper Danny reed de grote bus met souplesse door de smalle straten en zorgde ervoor dat we veilig van a naar b kwamen. Het hotel (Travelodge City Airport) lag naast het vliegveld (geen nachtvluchten). Bij het ontbijt zag je de vliegtuigen over de parkeerplaats landen of opstijgen. Erg leuk die laagvliegende vliegtuigen. Drie dagen is kort, maar we hebben de belangrijkste bezienswaardigheden gezien en hebben ons een goed beeld kunnen vormen van deze mooie stad. Excursies waren leuk en eten was goed! Absoluut een aanrader!

Sterke punten tijdens de reis?

- Reisleiding deed het heel goed, betrok de gele bus erbij en hueld goed in de gaten of iedereen het naar de zin had. Hele prettige persoonlijkheid.
- busreis was comfortabel, mooie bus, kundige chauffeur die ook nog eens heel gezellig was.
- excursies waren leuk en gaven een goed beeld van de stad. Hierdoor kun je in beperkte tijd toch goed een beeld vormen van de stad.
- hotel was prima, goed bed, prima ontbijt en leuk met die vliegtuigen.

Score voor Van Nood Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Welke bestemming bezocht?: Londen