T. Liebregts

We hebben tijdens deze reis veel gezien. Jammer dat we 2 dagen voor vertrek dmv. een e-mail te horen kregen dat de kans op een bezoek aan het Alhambra nog erg onzeker was. Vreemd dat een rondreis, door zeker 3 maatschappijen georganiseerd( Van Nood, Maaskant, Pelikaan), er niet in slaagt om een aantal maanden voor de reis van start gaat 39 toegangskaarten ter plekke door een agent te reserveren. Er waren mensen in ons gezelschap die al in december!! hadden geboekt. Volgens dezelfde e-mail kon men wel de tuinen bezoeken. Men vergeet echter te vermelden dat dit niet de gehele dag mogelijk is maar in 2 sessies (van 8.00 tot 14.00 of van 14.00 tot 20.00)
Dat er verschillende hotels buiten het centrum of in een naburig dorp liggen is mij duidelijk. Maar bij een aantal hotels was het diner gewoon ronduit slecht. (een schepje aardappelpuree, een paar stukjes vlees met of zonder saus en helemaal geen groente!!!!) Alleen het hotel in Barcelona was hierop een positieve uitzondering omdat dit het enige hotel was die het diner in buffetvorm aanbood.

Score voor Van Nood Reizen: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Welke bestemming bezocht?: Spanje