Theo van Vugt

Prachtige reis met goede organisatie, leuke groep en goede chauffeur.

Gerard en Joke

Leuke reis,maar wel erg lang onderweg

Sterke punten tijdens de reis?

onze chauffeur Marcel en reisleidster Bo hebben ons erg onderhouden met allerlei informatie,erg leuk

Reactie Van Nood Reizen:

Geachte heer Bril, helaas is het in Praag gewoon nog toegestaan om binnen te roken,
hier zijn wij ook geen voorstander van en dit zal binnen enkele jaren ongetwijfeld gaan
veranderen.
Vervelend dat het barpersoneel u anders heeft bejegend dan anderen, wel zijn wij heel blij met uw complimenten aan het adres van chauffeur Marcel en reisleidster Bo.
Dank u en met vriendelijke groeten, H.Schipper / Van Nood reizen

D-Reizen

Alles was super goed geregeld en helemaal perfect.

Sterke punten tijdens de reis?

Het was perfect. De buschauffeur was heel goed, hij legde alles goed uit en was niet gehaast.

Very good for the most part.

Sterke punten tijdens de reis?

The driver was great. Hotel excellent. We have seen a lot and we were quite happy with most things.

Hele leuke reis naar Praag gehad

leuke reisleidster

Leuke reis met een goede chauffeur. Punt van verbetering is dat er eerder een excursie aanbod beschikbaar moet zijn met de prijzen. Dan kan je vooraf al bekijken wat je wilt en ervoor zorgen dat... Leuke reis met een goede chauffeur. Punt van verbetering is dat er eerder een excursie aanbod beschikbaar moet zijn met de prijzen. Dan kan je vooraf al bekijken wat je wilt en ervoor zorgen dat je genoeg contant geld heb
Nu kreeg je een half A4tje met het aanbod en werden de prijzen apart doorgenomen door de gids kwam niet echt professioneel over. Lichttour viel tegen hoewel het al redelijk vroeg donker werd was er weinig lichtspektakel. Prijsverhoging en kwaliteit is prima. Hotel trouwens ook. Goed ontbijt vriendelijk en behulpzaam.

Sterke punten tijdens de reis?

Chauffeur behulpzaam . Goed hotel.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw, het excursieaanbod en de bijbehorende prijzen veranderen met enige regelmaat, hierdoor kunnen wij dit niet vooraf doorgeven, wij vermelden overal dan ook ca. prijzen.
Dit juist om...
Dit juist om actueel te zijn, en niet later met verhogingen te hoeven komen.
De lichttour noemen wij zo omdat deze langs alle prachtig verlichte gebouwen gaat, van een
echt spektakel is echter geen sprake, wij omschrijven dit dan ook niet als spektakel.
Bedankt voor het compliment aan onze chauffeur en voor het door ons gekozen hotel.

H Verberne

Het was een fantastische rondreis door Kroatië. Het enige minpunt vonden wij dat het een enorme grote groep was, dit was bij de gidsen die uitleg gaven soms een beetje moeilijk te volgen. Wij zullen... Het was een fantastische rondreis door Kroatië. Het enige minpunt vonden wij dat het een enorme grote groep was, dit was bij de gidsen die uitleg gaven soms een beetje moeilijk te volgen. Wij zullen zeker in de toekomst wederom met "van Nood" reizen.

Goede chauffeur, mooie hotels

Roxanne

Heel leuk weekend Luxemburg geweest met daarbij Trier en Brussel. 2e dag gegeten in een restaurant --> zeer slecht.

Vele mogelijkheden voor excursies
Top chauffeur
Mooie stad
Goed hotel

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Roxanne, smaken verschillen, wij hebben uit uw groep nog een klacht over dit restaurant gekregen maar over het zelfde menu ook meerdere complimenten.
Wij hebben het restaurant op...
Wij hebben het restaurant op de hoogte gesteld en ze aangegeven hier heel scherp naar te kijken, dit is dan ook precies de functie van onze vraag om feedback aan u, bedankt dus voor de opbouwende kritiek en bedankt voor de complimenten aan het adres van het hotel en natuurlijk chauffeur Fariek !

Agnes + Danielle

Wij hebben genoten van onze 3-daagse busreis naar Parijs. Alle waardering voor Ciska de reisleidster en Jos de chauffeur voor de wijze waarop ze onze groep begeleid hebben. Heel veel gezien en... Wij hebben genoten van onze 3-daagse busreis naar Parijs. Alle waardering voor Ciska de reisleidster en Jos de chauffeur voor de wijze waarop ze onze groep begeleid hebben. Heel veel gezien en lekker gegeten.

Uitstekende reisbegeleiding.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste Agnes en Danielle, heel fijn te horen dat jullie direct een andere kamer hebben gekregen, zo hoort het ook !
Minder goed dat er bij het ontbijt nog wel eens iets ontbrak, in de Franse...
Minder goed dat er bij het ontbijt nog wel eens iets ontbrak, in de Franse cultuur ontbreekt het ontbijt trouwens totaal, maar hier moeten ze toch iets meer aandacht aan besteden.
Wij zijn blij dat jullie hebben genoten en lekker hebben gegeten en wij brengen alle complimenten over aan reisleidster Ciska en chauffeur Jos.
Met vriendelijke groeten, H. Schipper / Van Nood reizen

Everything was good but on first day, the guide was not providing information in english even when there were about 14 people who could not understand dutch. Other than that, it was ok.

Sterke punten tijdens de reis?

Punctual and no delay in departures.