Warnar Loorbach

Geweldige training. Misschien wel de beste.
Geweldige training. Misschien wel de beste.
De training gaat diep. Je wordt geconfronteerd met jezelf, en ook geholpen en getriggerd om jezelf te verbeteren. Na elk blok heb ik de opgedane vaardigheden direct kunnen toepassen. En met succes. Ook wordt er aandacht besteed om de kennis te borgen.
Een echte aanrader !!

Shabana Sharif

Voor mij had de training een goede verhouding van theorie/ praktijk. Ik kreeg de ruimte om zelf aan te geven waar ik behoefte aan had en daar werd aandacht aan gegeven. Investeer injezelf om later... Voor mij had de training een goede verhouding van theorie/ praktijk. Ik kreeg de ruimte om zelf aan te geven waar ik behoefte aan had en daar werd aandacht aan gegeven. Investeer injezelf om later de vruchten van te plukken.

Robin Roelofs, Product Manager

Deze training heeft mij veel leerzame inzichten gebracht en de handvaten gegeven om zelf te experimenten met nieuw gedrag / nieuwe kijk.

Rob, afdelingshoofd

Goede training die je onzekerheid als beginnend leidinggevende weet aan te raken, je handvatten geeft om ermee om te gaan en een betere (persoonlijke) leider te worden

P. Koelewijn Manager Account Team

Fijne training met diversiteit aan deelnemers. Je leert van de theorie, oefeningen, reflectie en van elkaar.

Peter Smit - innovatiemanager

Mooie training! De groepsdynamiek en kameraadschap is zeer waardevol en maakt dat je diepgaande inzichten deelt en krijgt. Doen!

De KIM NL geeft een heel scherp zicht op je als medewerkers en als mens werkt en hoe dat tot uitdrukking komt in je gedrag en nog belangrijker, hoe dat overkomt op anderen. De KIM NL biedt je zoveel... De KIM NL geeft een heel scherp zicht op je als medewerkers en als mens werkt en hoe dat tot uitdrukking komt in je gedrag en nog belangrijker, hoe dat overkomt op anderen. De KIM NL biedt je zoveel theoretische als praktische handvatten om in de interactie met anderen effectiever worden. Het heeft mij veel aanknopingspunten gegeven om mijn gedrag effectiever te kunnen maken, door de bril van leiderschap. Daarom raad ik de KIM NL zeker aan voor mensen die gaan beginnen met leidinggeven of dit overwegen.

Wim den Haas, Engineer hoogspanningsverbindingen

Ik heb heel veel geleerd over mezelf bij de KIM-NL training. Mijn gedrag, communiceren met gevoel en impact hiervan op een groep stonden voor mij centraal. De achterliggende theorie is heel nuttig... Ik heb heel veel geleerd over mezelf bij de KIM-NL training. Mijn gedrag, communiceren met gevoel en impact hiervan op een groep stonden voor mij centraal. De achterliggende theorie is heel nuttig en goed toe te passen in je werkzaamheden. Maar de grootste meerwaarde zit in het proces wat je zelf doorloopt. Dit is voor iedereen anders, maar voor mij heel waardevol geweest met echte impact op mijn manier van werken.

Leiderschap begint met jezelf te leren kennen

Waar ik dacht in de training KIM te leren hoe ik mensen beter zou kunnen meekrijgen, bleek dit vooral een training te zijn waarin je veel over en van jezelf leert. Hierin is de groep van onschatbare... Waar ik dacht in de training KIM te leren hoe ik mensen beter zou kunnen meekrijgen, bleek dit vooral een training te zijn waarin je veel over en van jezelf leert. Hierin is de groep van onschatbare waarde: door en samen met hen leer je veel over de manier waarop je overkomt en kun je experimenteren met nieuwe gedragingen. Een ontzettend waardevolle training en een versnellingskamer voor persoonlijke ontwikkeling.