Monica Prenger - verpleegkundige planner

De KIG cursus geeft je persoonlijk veel inzicht in de hoe je communiceert en hoe je hier verandering in aan kan brengen. Super enthousiaste begeleiding vanuit van Harte&Lingsma.

Mandy de Wolf, HR Adviseur

Ik ben zeer tevreden over de training als geheel. De trainer was zeer kundig en ervaren, de locatie meer dan top en de inhoud veelzijdig en afwisselend. Naast inhoudelijke modellen, zijn reflectie,... Ik ben zeer tevreden over de training als geheel. De trainer was zeer kundig en ervaren, de locatie meer dan top en de inhoud veelzijdig en afwisselend. Naast inhoudelijke modellen, zijn reflectie, feedback en samen de diepte opzoeken, belangrijke onderdelen van de training. Ik ben zelfverzekerder geworden in mijn advisering, doe tegenwoordig een stap vooruit i.p.v. achteruit als het spannend wordt en ben trots op mijzelf. Ben je benieuwd naar het hoe en waarom van je eigen gedrag en wil je weten hoe je dit kunt beïnvloeden, dan raad ik je de training zeker aan!

Arie Groen, Project Manager/ScrumMaster

Een zeer nuttige, verhelderende training.
Een zeer nuttige, verhelderende training.
Een veilige omgeving waarin je werd uitgenodigd goed naar jezelf te kijken, elkaar te spiegelen en de opgedane vaardigheden/kennis toe te passen in de diverse rollenspellen.

Tim Romaniuk Programma Manager

Mooie online omgeving

Rene Buiting projectmanager

De training is als prettig ervaren. het is erg persoonlijk ingericht, waardoor je ook zelf echt aan de slag moet om verder te komen.

Professionele club

Tijs van de Poll Hoofd programma en productie

Een training die je weer meer naar jezelf brengt. Bijzonder hoe er in een paar dagen tijd een verbondenheid ontstaat binnen de groep waardoor je persoonlijke verhalen, ervaringen en emoties kunt... Een training die je weer meer naar jezelf brengt. Bijzonder hoe er in een paar dagen tijd een verbondenheid ontstaat binnen de groep waardoor je persoonlijke verhalen, ervaringen en emoties kunt delen.

Peter Bos, projectleider gebiedsontwikkeling

VH&L richt zich op jouw persoonlijke aanpak bij het leiden van projecten, vooral de zgn. zachte kanten. Heb je daar vragen over dan past deze cursus waarschijnlijk goed.

Ik vond het een zeer goed opgezette training waarbij ik veel nieuwe inzichten over mezelf opgedaan heb.