Frank Heldens, Accountant

Een mooie reis waarin je jezelf beter leert kennen. Door de groep waarin je de training volgt krijg je verschillende inzichten hetgeen waardevol is voor in je werk toe te passen.

Tim Ursem, All-Round Planner

Ik ging de training in met het idee veel te leren over mijzelf, dit is dan ook zeker gelukt. ik had vooraf niet verwacht op deze manier ook veel meer over anderen te kunnen leren.
uiteindelijk...
uiteindelijk kan ik zeker zeggen dat de training mij heeft geleerd wat ik wilde, en meer.

Peter Kuipers

Een intensieve training waarbij je jezelf beter leert kennen. De trainers zijn zeer kundig en weten precies de goede snaar te raken zodat je verder komt.

Guinyfer Bianchi, Coördinator Woonoverlast & Woonfraude

Mijn ervaring met de training bij vanHarte&Lingsma is zeer positief. De begeleiding is professioneel en de inhoud van de training is doordacht en effectief. Het heeft me nieuwe inzichten gegeven... Mijn ervaring met de training bij vanHarte&Lingsma is zeer positief. De begeleiding is professioneel en de inhoud van de training is doordacht en effectief. Het heeft me nieuwe inzichten gegeven en praktische tools aangereikt die ik direct in mijn dagelijks leven en werk kan toepassen. De trainer is deskundig en betrokken, wat bijdraagt aan een veilige en stimulerende leeromgeving. Ik zou deze training zeker aanbevelen aan anderen.

Veel theorie goed kort en bondig gehouden. Concreet gemaakt. Joris kan goed mee denken en prikkelen.

Mooie opleiding waarin je jezelf tegenkomt maar gaat werken aan je leerdoelen voor nu en in de toekomst.

Alex

Aanrader. Ik heb mijzelf beter leren kennen en veel waardevolle inzichten op gedaan die zowel op werk als privé helpend zijn.

De training is goed op te brengen is zo voorbij , en levert na gelang je inspanning ook het rendement.

Yvonne

Door deze training heb ik het gevoel weer regie te hebben op mijn leven en op de interactie met anderen: ik zou het iedereen aanraden! Geweldig om in een mooie omgeving met een goede trainer ruimte... Door deze training heb ik het gevoel weer regie te hebben op mijn leven en op de interactie met anderen: ik zou het iedereen aanraden! Geweldig om in een mooie omgeving met een goede trainer ruimte te hebben voor persoonlijke ontwikkeling.

Bob Stienstra, Manager klantenservice

Mijn leervraag was persoonlijk van aard. Ik koos deze training omdat ik het gevoel had hier ruimte voor te krijgen. Een leerproces waarbij een effect is dat ik op mijn werk effectiever communiceer,... Mijn leervraag was persoonlijk van aard. Ik koos deze training omdat ik het gevoel had hier ruimte voor te krijgen. Een leerproces waarbij een effect is dat ik op mijn werk effectiever communiceer, maar het ging mij om een fundamentelere zoektocht; ik wil in staat zijn meer verbinding te vinden met mezelf om waardevollere connectie te maken.

Deze training sloot daar heel goed bij aan.