Assia Aden (Manager Bezwaar & Beroep)

Ik heb de training als zeer waardevol ervaren. Het is intensief, soms moeilijk en soms totaal uit je comfortzone, maar je leert ontzettend veel over jezelf. Echt een cadeautje waar je de rest van je... Ik heb de training als zeer waardevol ervaren. Het is intensief, soms moeilijk en soms totaal uit je comfortzone, maar je leert ontzettend veel over jezelf. Echt een cadeautje waar je de rest van je leven profijt van hebt.

Johan van de Loenhorst, product groep manager

Bijzonder fijne training!
Intensief en confronterend en zéér leerzaam!

Jessica A., manager marketing & content

Nuttige tools, inclusief spiegel, voor in mijn 'rugzak'. Super-invested trainer die een veilige omgeving creëerde en precies de juiste vragen wist te stellen.

Judith van Noort, communicatieadviseur

Het is een waardevolle training. De trainingsdagen zijn afwisselend; met gesprekken, theorie en opdrachten als groep, maar ook (coach)gesprekken in tweetallen al wandelend door het bos. Doordat je... Het is een waardevolle training. De trainingsdagen zijn afwisselend; met gesprekken, theorie en opdrachten als groep, maar ook (coach)gesprekken in tweetallen al wandelend door het bos. Doordat je tussen de trainingsdagen gesprekken hebt met coachees, kun je direct oefenen met de leerstof. Dat werkt prettig. De training heeft ervoor gezorgd dat ik bewuster gesprekken inga en kan putten uit allerlei tools en theorie. Daarnaast heeft het bijgedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling.

Bob Witjes, Senior Belangenbehartiger

Een inspirerende en leerzame cursus waar theorie en persoonlijke ontwikkeling heel mooi in balans zijn. De trainers dagen je uit, confronteren je en helpen je. De groep waarmee je de training volgt... Een inspirerende en leerzame cursus waar theorie en persoonlijke ontwikkeling heel mooi in balans zijn. De trainers dagen je uit, confronteren je en helpen je. De groep waarmee je de training volgt helpt ook enorm.

Richard oude Egbrink (adviseur)

Goede ervaren trainers en een mooi aanbod aan trainingsmateriaal. De training heeft mij veel inzichten gegeven.

Chantal Leurs, Teamcoördinator Kwaliteitteam SC Hypotheken de Volksbank

KIM training bij vanHarte&Lingsma: niet twijfelen, gewoon doen! Je leert er lessen voor het leven waar je zowel op persoonlijk vlak als ook professioneel ontzettend van groeit als mens.

Prachtige training voor beginnende managers en managers met een duidelijk leerdoel. Het is zeker geen therapie al kan het soms even schuren. Als ervaren manager zonder duidelijk leerdoel heb ik... Prachtige training voor beginnende managers en managers met een duidelijk leerdoel. Het is zeker geen therapie al kan het soms even schuren. Als ervaren manager zonder duidelijk leerdoel heb ik enorm mogen genieten van de groep en de dynamiek die de trainer meegeeft. Ik heb zelf ook echt veel geleerd, maar had wel wat andere verwachtingen.

Odi van Kalmthout HRD adviseur

Ik heb voor de 2e keer de KIM training mogen volgen. Mooi voor mij om te ontdekken dat je je leerdoelen oppakt daar waar je de vorige keer gestopt bent. Je kan je zo een volgende stap in je... Ik heb voor de 2e keer de KIM training mogen volgen. Mooi voor mij om te ontdekken dat je je leerdoelen oppakt daar waar je de vorige keer gestopt bent. Je kan je zo een volgende stap in je ontwikkeling maken. Ik ben weer een ervaring en inzichten rijker.