Professioneel en doelgericht met humor en doorpakken

Steile leercurve in een prettige setting

Ik heb bij deze training heel veel geleerd dat ik direct kan toepassen in mijn werk. Ik kwam met grote vragen over leiderschap, maar gaandeweg heb ik geleerd deze in een meer behapbare vraag te... Ik heb bij deze training heel veel geleerd dat ik direct kan toepassen in mijn werk. Ik kwam met grote vragen over leiderschap, maar gaandeweg heb ik geleerd deze in een meer behapbare vraag te reduceren. Daar zowel in de training als tijdens de tussenliggende weken veel mee geoefend. Dit heeft bij mij mijn leiderschapsvaardigheden vergroot, het heeft een dimensie toegevoegd.

Ik waardeerde de diepgaande aanpak en de tijd die werd genomen om inzicht te krijgen in mijn persoonlijke leerdoelen en ontwikkeling. Dank voor de empathische en respectvolle feedback.

Positief. Voor elke leider zit er wel een haakje om jezelf en je impact beter te leren kennen en ontwikkelen.

Stefan Oosterhof, teamleider & strateeg gemeente Dordrecht

Zeer goede ervaring. Goed georganiseerd, organisch, maar stevig ingericht, met voldoende interactie en verdieping.

Jeroen Brink, manager digital change

Aanrader voor iedereen die open staat om te leren en de confrontatie met zichzelf aan te gaan.

Goede training, erg goede trainer waar ik veel van heb geleerd. Het zet aan tot zelfreflectie!

De was de eerste training van Harte&Lingsma. Ik vond deze training niet aansluiten bij mij verwachting.